Giresun Buluşması Başlangıç.. Atılım Zamanı..
-
sokakbaşı meyhane asmadandır kapısı, debboy da buluşalım zati hep ordayım:D
-
bende giresunlym sakaryada okuyrm su anda eğer 20snden sonra yapılırsa bende gelmek isterim
-
tamam arkadaşlar şuanlık 5 kişiyiz.. katılım artarsa kısa zamandu buluşmayı planlarız artık..
-
Giresunlular fındık gönderin help me please
-
Cia bunu yazdı:
-----------------------------
Giresunlular fındık gönderin help me please
-----------------------------
hacım 200 kilo fındık topladık onuda sattık gitti.. fındığı bol olan arkadaşlar eminim yardımcı olur.. zaten para etmiyor fındık.. bilader gelirsen fındık ezmesini yersin ama ok ;) -
Cia bunu yazdı:
-----------------------------
Giresunlular fındık gönderin help me please
-----------------------------
cia sen nerdesin ya :) giresun yeni mahalledeyim bende mal pazarı ve civarında bulunurum genelde.bu aralar sanayideyim metal demir dograma işiniz olursa pm atın beyler.ne zmandır girmiodum siteye şimdi nasip oldu ayrıca bu ayın sonunda askere gitcem gitmeden bulusalım -
bizde 20 sinden sonra buluşmayı düşünüyorduk.. kajmerpac üniden gelicek.. uygun olursa gelirsin sende
-
FeRoCi bunu yazdı:
-----------------------------
Giresunlu arkadaşlar.. bizde tbt adına bi buluşma yapabiliriz.. komşu illerdende bekleriz.. bi başlangıcı yapalım.. devamı gelir... belli bi grup oluştuğu zaman tarihi de belirleriz...
-----------------------------Bende Giresunluyum ama mugladayım..eger ki bayram boyunca herhangi bir gün olursa bende gelirim
-
bende giresun tirebolulu yum suan bayburtayım eger bulusma bayramın 2 3 gunu olursa bende katılırım
-
hocam tamam buluşma güzel hoşta Giesunda nereye gidicez napıcaz bi fikri oLan bi caddesi vaR bide kaLE : )
