folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Gitar Çalmak İçin



Gitar Çalmak İçin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostgun
    Lostgun's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2010
    Erkek

    Hacılar gitar çalmak için illa kursa gitmek mi lazım bi kitabı veya online öğrenim seti falan yokmu ?


    Bir gün Ferrari alacağım.İnanıyorum :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    Lostgun bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hacılar gitar çalmak için illa kursa gitmek mi lazım bi kitabı veya online öğrenim seti falan yokmu ?


    -----------------------------

    Bana göre illa bir kurs lazım.

    Fransa-İstanbul ve Adana şubesi olan bir merkezde gitar kursu veriyorum.

    Bu zamana kadar o kadar öğrencim geldi 1 yıldan beri internetten takip edip çalışıyoum ama olmuyor diyorlar.

    Neden olmuyor hemen anlatayım ; Yanlış bir tutuş yaptığında seni kim uyaracak?

    Sen doğru sanacaksın elin o şekilde alışacak ama o yanlış olacak ve senin gitar çalmana engel teşkil edebilecek.

    Bazı ritimler öyle görüntüyle video ile anlatılmıyor. Öğrenci de fiziksel olarak destek uygulamak gerekiyor.

    Bu yüzden ; Bana göre illa bir kurs lazım hocam

     


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek

    Lostgun bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hacılar gitar çalmak için illa kursa gitmek mi lazım bi kitabı veya online öğrenim seti falan yokmu ?


    -----------------------------
    hacım benm oda arkadşım gitar ders videoları bulmuş, oradan öğrenmeye çalışıo ki şimdilik iyi de gidiyor.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    neyzen
    giriftzen
    giriftzen's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2009
    Erkek

    adamın hevesini kırmayın be olur hocam olur...

    ciddi manada söylüyorum..

    ama tutuşlarda problem olabilir

    mesela ben neyi sağ uflerken sol ufler gibi dudağa koyuyordum hocayla konuştuk hoca anlatınca düzeltti sen görüyosun problem olmaz.. nota vs sorularını beklerim.... azimle

    selim ışık gitar derslerini öneririm. guzel set

    temel music eğitimini öğren ondan sonrası sana kalmış...

    tabi ustadlar vardır ama myblackworld hocama katılmıyorum

    oda bi üstad benim gozumde ama öğrenilince öğrenilir...

    öğrenilmez diyosanız guitardan  anlayanbana gitarı verebilir 5 ay sonra onume gelip bana walls çal diyebilir çalamazsam gitarın parasını öderim gitarı teslim ederim çalarsam gitarı alırım :d

    bi de gitarımız olur


    dokunmak sanattır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ASLIYUCE
    ASLIYUCE's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    denedim yetmiyor.bi yere kadar hallediyosn ama sonuc olarak bir bilenle öğrenmek daha kolay daha rahat

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    Hiç gitar kursuna gitmedim...... Köpek gibi akustik ve elektro çalıyorum ancak akustik üzerine yoğunlaşmış durumdayım......

     

    Hatta tutorial videolar denilen hangi parça nasıl çalınır onu anlatan videolarım var insanlar benden öğreniyor :) Kusr işi yalan bence 10 yaşından beri çalıyorum. 10 yıldır çalıyorum yani KULAK olduktan sonra kurs falan hikaye para tuzağı hocalar.


    "bea"
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ulquiorra
    ulquiorra's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2010
    Erkek

    para kazanmak için seni oyalayan bi hoca yerine daha fazla araştırıp gerçekten öğretme amacıyla çalışan bir müzisyene gidersen tabi ki hoca. bence en az bi 6 ay kurssuz olmaz. 6 ayda zaten belli bir seviyeye gelmiş olursun 6 aydan sonra kendi başına da halledebilirsin. mesela şu canon rock'ı coverlayan bi eleman vardı ya youtube'da. o, kursa gitmeden kendi kendine netten öğrenmiş.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    neyzen
    giriftzen
    giriftzen's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2009
    Erkek

    ASLIYUCE bunu yazdı:
    -----------------------------

    denedim yetmiyor.bi yere kadar hallediyosn ama sonuc olarak bir bilenle öğrenmek daha kolay daha rahat


    -----------------------------o senin sorunun amatabi hoca daha rahattır

     


    dokunmak sanattır.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    neyzen
    giriftzen
    giriftzen's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2009
    Erkek

    ExpirE bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hiç gitar kursuna gitmedim...... Köpek gibi akustik ve elektro çalıyorum ancak akustik üzerine yoğunlaşmış durumdayım......

     

    Hatta tutorial videolar denilen hangi parça nasıl çalınır onu anlatan videolarım var insanlar benden öğreniyor :) Kusr işi yalan bence 10 yaşından beri çalıyorum. 10 yıldır çalıyorum yani KULAK olduktan sonra kurs falan hikaye para tuzağı hocalar.


    -----------------------------adamköpek gibi gitar çalıyor hav havda hav hav :d


    dokunmak sanattır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    yeteneğin varsa, istekliysen çok rahat öğrenebilirsin.

    gitardersivideo da çok güzel anlatımları var.

    hatta sana çoğu yeteneksiz gitar hocasından daha fazlasını öğretebilir.

    dersler aşırı pahalı. 40 tl saati haftada 4 saat( 4 saat yetmez, ayda 8-12 saat minimum gerekli ). aylık 160tl ödüyorsun, anca gitarı tutmayı ve birkaç parmak egzersizi öğreniyorsun.

    şöyle tavsiye edeyim, önce başlangıç seviyesini geç, ritm gam bilgisini öğren, uygulama için de iyi bir hocadan ileri seviye dersler al ki paran boşa gitmesin.


    Nerde o eski TBT...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Leprosy
    Leprosy's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    öğreten birinin olması daha iyidir, en azından olayı kapana kadar bi kursa git veya çevrende gitar çalan birileri varsa onlara yapış...


    The child is grown, The dream is gone...
Toplam Hit: 3453 Toplam Mesaj: 27