Gitar Çalmak İçin
-
Hacılar gitar çalmak için illa kursa gitmek mi lazım bi kitabı veya online öğrenim seti falan yokmu ?
-
Lostgun bunu yazdı:
-----------------------------
Hacılar gitar çalmak için illa kursa gitmek mi lazım bi kitabı veya online öğrenim seti falan yokmu ?
-----------------------------Bana göre illa bir kurs lazım.
Fransa-İstanbul ve Adana şubesi olan bir merkezde gitar kursu veriyorum.
Bu zamana kadar o kadar öğrencim geldi 1 yıldan beri internetten takip edip çalışıyoum ama olmuyor diyorlar.
Neden olmuyor hemen anlatayım ; Yanlış bir tutuş yaptığında seni kim uyaracak?
Sen doğru sanacaksın elin o şekilde alışacak ama o yanlış olacak ve senin gitar çalmana engel teşkil edebilecek.
Bazı ritimler öyle görüntüyle video ile anlatılmıyor. Öğrenci de fiziksel olarak destek uygulamak gerekiyor.
Bu yüzden ; Bana göre illa bir kurs lazım hocam
-
Lostgun bunu yazdı:
-----------------------------
Hacılar gitar çalmak için illa kursa gitmek mi lazım bi kitabı veya online öğrenim seti falan yokmu ?
-----------------------------
hacım benm oda arkadşım gitar ders videoları bulmuş, oradan öğrenmeye çalışıo ki şimdilik iyi de gidiyor. -
adamın hevesini kırmayın be olur hocam olur...
ciddi manada söylüyorum..
ama tutuşlarda problem olabilir
mesela ben neyi sağ uflerken sol ufler gibi dudağa koyuyordum hocayla konuştuk hoca anlatınca düzeltti sen görüyosun problem olmaz.. nota vs sorularını beklerim.... azimle
selim ışık gitar derslerini öneririm. guzel set
temel music eğitimini öğren ondan sonrası sana kalmış...
tabi ustadlar vardır ama myblackworld hocama katılmıyorum
oda bi üstad benim gozumde ama öğrenilince öğrenilir...
öğrenilmez diyosanız guitardan anlayanbana gitarı verebilir 5 ay sonra onume gelip bana walls çal diyebilir çalamazsam gitarın parasını öderim gitarı teslim ederim çalarsam gitarı alırım :d
bi de gitarımız olur
-
denedim yetmiyor.bi yere kadar hallediyosn ama sonuc olarak bir bilenle öğrenmek daha kolay daha rahat
-
Hiç gitar kursuna gitmedim...... Köpek gibi akustik ve elektro çalıyorum ancak akustik üzerine yoğunlaşmış durumdayım......
Hatta tutorial videolar denilen hangi parça nasıl çalınır onu anlatan videolarım var insanlar benden öğreniyor :) Kusr işi yalan bence 10 yaşından beri çalıyorum. 10 yıldır çalıyorum yani KULAK olduktan sonra kurs falan hikaye para tuzağı hocalar.
-
para kazanmak için seni oyalayan bi hoca yerine daha fazla araştırıp gerçekten öğretme amacıyla çalışan bir müzisyene gidersen tabi ki hoca. bence en az bi 6 ay kurssuz olmaz. 6 ayda zaten belli bir seviyeye gelmiş olursun 6 aydan sonra kendi başına da halledebilirsin. mesela şu canon rock'ı coverlayan bi eleman vardı ya youtube'da. o, kursa gitmeden kendi kendine netten öğrenmiş.
-
ASLIYUCE bunu yazdı:
-----------------------------
denedim yetmiyor.bi yere kadar hallediyosn ama sonuc olarak bir bilenle öğrenmek daha kolay daha rahat
-----------------------------o senin sorunun amatabi hoca daha rahattır -
ExpirE bunu yazdı:
-----------------------------
Hiç gitar kursuna gitmedim...... Köpek gibi akustik ve elektro çalıyorum ancak akustik üzerine yoğunlaşmış durumdayım......
Hatta tutorial videolar denilen hangi parça nasıl çalınır onu anlatan videolarım var insanlar benden öğreniyor :) Kusr işi yalan bence 10 yaşından beri çalıyorum. 10 yıldır çalıyorum yani KULAK olduktan sonra kurs falan hikaye para tuzağı hocalar.
-----------------------------adamköpek gibi gitar çalıyor hav havda hav hav :d -
yeteneğin varsa, istekliysen çok rahat öğrenebilirsin.
gitardersivideo da çok güzel anlatımları var.
hatta sana çoğu yeteneksiz gitar hocasından daha fazlasını öğretebilir.
dersler aşırı pahalı. 40 tl saati haftada 4 saat( 4 saat yetmez, ayda 8-12 saat minimum gerekli ). aylık 160tl ödüyorsun, anca gitarı tutmayı ve birkaç parmak egzersizi öğreniyorsun.
şöyle tavsiye edeyim, önce başlangıç seviyesini geç, ritm gam bilgisini öğren, uygulama için de iyi bir hocadan ileri seviye dersler al ki paran boşa gitmesin.
-
öğreten birinin olması daha iyidir, en azından olayı kapana kadar bi kursa git veya çevrende gitar çalan birileri varsa onlara yapış...
