Gittigidiyor.Com Gitti...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yns_berk
    yns_berk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    siteye giremiyoruz şu an için ekran görüntüsü de böyle nedir bilen var mı?


    ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    şu saniyeler içerisinde bende sorun yok gayet hızlı bir şekilde siteye giriyor hiçbir sorun yok

    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scuderia
    scuderia's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2005
    Erkek
    bende sorunsuz şu anda...

    l enfer c est les autres Sartre ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nigdeli
    nigdeli's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek
    aynen dediğin gibi olmuş güzel kardeşim site hacklenmiş birazdan ekran görüntüsü atarım evet buda ekran görüntüsü http://img517.imageshack.us/my.php?image=gittigidiyorcomah0.jpg 

    Sahte bahara aldanma ayazda kalırsın...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    bendede sorunsuz girio :D

    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    Adı üstünde gittigidiyor gitmiş gelmiştir geri :B $uan online xP
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyDemon
    HolyDemon's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Nası yani yaa bende sapasağlam :S Kardeş senin tarayıcından olmasın o sorun ?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    hacklenmiş lan :D:D:D ahaha pencere titriyo lan :D

    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fuzbing
    fuzbing's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Dns posioning gibi duruyor. Bu nedenle bazı yerlerde sağlam siteye bazı yerlerde ise hacklenmiş siteye giriyor. Ya da domainle ilgili başka birşeyler var.


    to be or not to be.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mirza Efe
    _Dert_
    _Dert_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2007
    Erkek

    Yine DNS dir kesin yani.

     http://www.youhide.com/nph-info.pl/000110A/687474703a2f2f7777772e676974746967696469796f722e636f6d2f 


  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek
    bende ss koymuştum ama kaldırdım bende önce koymuşlar :S

    bu hayat biterkende aklımda hep sen olacaksın B bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
Toplam Hit: 6710 Toplam Mesaj: 36