Gm 5 Plus & Xiaomi Mi5 Prime Tercihi (Yardım)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    adamhakli bunu yazdı

    @cuneyd - Hocam valla ne yalan söyleyeyim oneplus 3'teki 3000 mah pil'in o ekrana ve sisteme yeteceğini düşünmüyorum. Bi de pahalı olur zaten. 1500 üzeri telefona para vermeyi mantıksız görüyorum. (büyük konuşmak olmasın ama asgari ücretle değil de 4000 TL ücret alsam bile ben telefona 1500 üzeri vermem)

    Heh, sende bendensin işte. Bende bu yüzden xiaomi Redmi note 3 Pro alıyorum işte. 


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamhakli
    adamhakli's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2015
    Erkek
    ayhun bunu yazdı

    Lenovoyu bi arastir istersen 

    Lenovo ve Asus telefonlarına baktım hocam. Sanki o adi çin malı telefonlara benziyorlar. Evet şarj konusunda aştılar kendilerini ama yazılım olarak değil donanım olarak aştılar. Yani insan lenovo ve asus sayesinde cebinde tuğla gibi telefon taşıyor. Ben bilgisayar alanında kendisini gösteren şirketlerin mobil cihazlar(mikro çipler) üzerinde uzmanlaşacağına pek katılmıyorum. 


    Hayat savaştır, ölümden korkan YAŞAMASIN. https://www.tahribat.com/forum/cekilis-2020-bal-satisi-basladi---siparisler-ali-247037
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Lenovo batarya konusunda öne çıktığı için tuğla gibi cihazları. Asus Zenfone 3 bekle derim kibar bi cihaz. 


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı amk.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamhakli
    adamhakli's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2015
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Lenovo batarya konusunda öne çıktığı için tuğla gibi cihazları. Asus Zenfone 3 bekle derim kibar bi cihaz. 

    Baktım normal zenfone 3'e(normaline baktım çünkü deluxe versiyonu baya pahalı olacak gibi onu es geçiyorum) İyi telefon yalan değil ama yaz bittikten sonra gelir gibi ayrıca pahalı olacak sanırım 1500-1700 olur. (Ama belli de olmaz. Belki daha ucuz gelebilir.) 

    Telefon almaya şimdi niyetlendiğim için zenfone 3'e bakamam. Ayrıca çıkar çıkmaz almak pek mantıklı olmuyor. İlk seri almak istemem birde bu var. Yani kısaca şunu söyleyeyim. Zenfone3'ü Ekim gibi alırsam mantıklı olacaktır. Mi5'ten vazgeçip şu an kullandığım bitik durumdaki sony'e o kadar süre dayanmak zenfone 3 için bu fedakarlık yapılır mı şu an onu düşünüyorum :):)


    Hayat savaştır, ölümden korkan YAŞAMASIN. https://www.tahribat.com/forum/cekilis-2020-bal-satisi-basladi---siparisler-ali-247037
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    konuyu detaylı okumadım ama temiz 1-2 aylık s6 edge bulabilirsin bence o fiyat aralığında.


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    O zaman 6 ile başlayan seri nolu g4 kovala hocam. Anakart sorunu 6 ile başlayan seriden sonra düzeltildi. 


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı amk.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamhakli
    adamhakli's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2015
    Erkek
    Kreyzi bunu yazdı

    konuyu detaylı okumadım ama temiz 1-2 aylık s6 edge bulabilirsin bence o fiyat aralığında.

    1000-1500 aralığında mı? Olmaz hocam yaa mümkün değil belki note4 bulurum ama onu hiç bulamam. Sahibindene baktım 1500 üzeri s6 edge.


    Hayat savaştır, ölümden korkan YAŞAMASIN. https://www.tahribat.com/forum/cekilis-2020-bal-satisi-basladi---siparisler-ali-247037
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    21li
    21li's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2015
    Erkek

    1 senedir xiaomi mi4 kullanıyorum bundan sonrada xiaomiden şaşmam herhalde.. hayatımda kullandığım en sağlam ve hızlı telefon.. alabiliyorsan xiaomi al.. hatta xiaomiye o kadar hayran kaldım ki powerbank lazımdı onuda xiaomi aldım yetmedi xiaominin 1more isimli kulaklığını aldım ondanda çok memnunum yani xiaomiden şaşma derim.


    Çocukken müzik kesilince sandalyelere oturmaya çalıştığımız oyun, meğerse hep otobüsün alıştırmasıymış.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamhakli
    adamhakli's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2015
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    O zaman 6 ile başlayan seri nolu g4 kovala hocam. Anakart sorunu 6 ile başlayan seriden sonra düzeltildi. 

    İthalatçı garantili seri no 6 ile başlayan seri nolu g4 nasıl bulunur emin değilim hocam :)


    Hayat savaştır, ölümden korkan YAŞAMASIN. https://www.tahribat.com/forum/cekilis-2020-bal-satisi-basladi---siparisler-ali-247037
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamhakli
    adamhakli's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2015
    Erkek
    21li bunu yazdı

    1 senedir xiaomi mi4 kullanıyorum bundan sonrada xiaomiden şaşmam herhalde.. hayatımda kullandığım en sağlam ve hızlı telefon.. alabiliyorsan xiaomi al.. hatta xiaomiye o kadar hayran kaldım ki powerbank lazımdı onuda xiaomi aldım yetmedi xiaominin 1more isimli kulaklığını aldım ondanda çok memnunum yani xiaomiden şaşma derim.

    Ooo hocam sen baya baya xiaomi fanboyu olmuşsun. :D (memnun olmana sevindim ayrıca)


    Hayat savaştır, ölümden korkan YAŞAMASIN. https://www.tahribat.com/forum/cekilis-2020-bal-satisi-basladi---siparisler-ali-247037
Toplam Hit: 4833 Toplam Mesaj: 51
xiaomi general mobile gm 5 plus mi5