folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Görüntüyü 2 Monitöre Yayma !



Görüntüyü 2 Monitöre Yayma !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    legendary
    legendary's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    batuhanboran95 bunu yazdı
    legendary bunu yazdı

    Bende aynı sistemi kullanıyomda, Ekranı genişlet diyince oluyo "Ekran Çözünürlüğü" penceresinden.

    Ekran kartı normal bir dvi bir vga çıkış olanlardan. Monitörün biri vgaya diğeri dvi ya bağlı

    ben aynı şekilde bağladım fakat dediğim gibi olmuyo mesela 

    http://i.hizliresim.com/Z2JpZk.jpg

    bunun gibi ben istiyorumki iki monitörü yanyana koyunca ikisi bir olsun

     

    Tamam işte, benim dediğimde bu dostum. Ordaki ayarlarda ekranı yinele vs var onları değilde Ekranı genişlet seçeneğini kullanıcan


    yaratıcılık uçmak değil konmaktır...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    batuhanboran95
    batuhanboran95's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2013
    Erkek
    legendary bunu yazdı
    batuhanboran95 bunu yazdı
    legendary bunu yazdı

    Bende aynı sistemi kullanıyomda, Ekranı genişlet diyince oluyo "Ekran Çözünürlüğü" penceresinden.

    Ekran kartı normal bir dvi bir vga çıkış olanlardan. Monitörün biri vgaya diğeri dvi ya bağlı

    ben aynı şekilde bağladım fakat dediğim gibi olmuyo mesela 

    http://i.hizliresim.com/Z2JpZk.jpg

    bunun gibi ben istiyorumki iki monitörü yanyana koyunca ikisi bir olsun

     

    Tamam işte, benim dediğimde bu dostum. Ordaki ayarlarda ekranı yinele vs var onları değilde Ekranı genişlet seçeneğini kullanıcan

    ekranı genişet diyorum fakat resimdeki gibi olmuyo ( başlat sol tarafta saaat bi tarafta )


    Her Şeyden Önce Korkmayı Bırakıp Bir Gün Öleceğini Kabullenmelisin
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    batuhanboran95
    batuhanboran95's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2013
    Erkek

    http://i.hizliresim.com/Do9mZm.jpg

     

    şuan durum bu fakat ben görüntü SPAN  olsun istiyorum yani bi internet sayfasi açtığımda iki ekrana yayılsın 


    Her Şeyden Önce Korkmayı Bırakıp Bir Gün Öleceğini Kabullenmelisin
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    legendary
    legendary's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    batuhanboran95 bunu yazdı

    http://i.hizliresim.com/Do9mZm.jpg

     

    şuan durum bu fakat ben görüntü SPAN  olsun istiyorum yani bi internet sayfasi açtığımda iki ekrana yayılsın 

    uzattığında yaymıyo mu pencereleri?


    yaratıcılık uçmak değil konmaktır...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    batuhanboran95
    batuhanboran95's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2013
    Erkek
    legendary bunu yazdı
    batuhanboran95 bunu yazdı

    http://i.hizliresim.com/Do9mZm.jpg

     

    şuan durum bu fakat ben görüntü SPAN  olsun istiyorum yani bi internet sayfasi açtığımda iki ekrana yayılsın 

    uzattığında yaymıyo mu pencereleri?

    yaymıyo .s


    Her Şeyden Önce Korkmayı Bırakıp Bir Gün Öleceğini Kabullenmelisin
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoobay
    whoobay's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2003
    Erkek
    batuhanboran95 bunu yazdı
    legendary bunu yazdı
    batuhanboran95 bunu yazdı

    http://i.hizliresim.com/Do9mZm.jpg

     

    şuan durum bu fakat ben görüntü SPAN  olsun istiyorum yani bi internet sayfasi açtığımda iki ekrana yayılsın 

    uzattığında yaymıyo mu pencereleri?

    yaymıyo .s

    Ben de 2 monitör kullanıyorum. Ve tarayıcı iki monitöre de yayılıyor. İşletim sistemim Win8. Ekran çözünürlüğünden monitörü genişlet olarak kullanıyorum. Filmleri ve herhangi herşeyi iki monitöre yayılmış olarak görebiliyorum.

    Ama sen 3 ve üzeri ekranlarda kullanılan sistemler gibi kullanmak istiyorsan ekran kartını ve özel cihaz almayı düşünmen gerekebilir.


    Herşey kolaydır, bazen değil işte ∆
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    batuhanboran95
    batuhanboran95's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2013
    Erkek
    whoobay bunu yazdı
    batuhanboran95 bunu yazdı
    legendary bunu yazdı
    batuhanboran95 bunu yazdı

    http://i.hizliresim.com/Do9mZm.jpg

     

    şuan durum bu fakat ben görüntü SPAN  olsun istiyorum yani bi internet sayfasi açtığımda iki ekrana yayılsın 

    uzattığında yaymıyo mu pencereleri?

    yaymıyo .s

    Ben de 2 monitör kullanıyorum. Ve tarayıcı iki monitöre de yayılıyor. İşletim sistemim Win8. Ekran çözünürlüğünden monitörü genişlet olarak kullanıyorum. Filmleri ve herhangi herşeyi iki monitöre yayılmış olarak görebiliyorum.

    Ama sen 3 ve üzeri ekranlarda kullanılan sistemler gibi kullanmak istiyorsan ekran kartını ve özel cihaz almayı düşünmen gerekebilir.

    ben genişlet eyince tarayıcıyı iki monitörden birinde açabiliyom anca yani ikisinede yayılmıyo . peki oyun oyunarken nasıl oluyo yayılıyomu ekrana ?


    Her Şeyden Önce Korkmayı Bırakıp Bir Gün Öleceğini Kabullenmelisin
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    legendary
    legendary's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    Hocam başlat ikinci ekrana uzamaz zaten. Pencereler vs uzar.


    yaratıcılık uçmak değil konmaktır...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    batuhanboran95
    batuhanboran95's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2013
    Erkek
    legendary bunu yazdı

    Hocam başlat ikinci ekrana uzamaz zaten. Pencereler vs uzar.

    işte ben komple uzatmak istiyorum ki örnekleride var resimlerdeki gibi


    Her Şeyden Önce Korkmayı Bırakıp Bir Gün Öleceğini Kabullenmelisin
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih54
    Fatih54's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2012
    Erkek

    Çözünürlüğü de değişir öyle yaparsan.

    Çözünürlüğü manuel olarak ayarlamayı dene Nvidia control panelden.

Toplam Hit: 4849 Toplam Mesaj: 34