Görüntüyü 2 Monitöre Yayma !
-
batuhanboran95 bunu yazdılegendary bunu yazdı
Bende aynı sistemi kullanıyomda, Ekranı genişlet diyince oluyo "Ekran Çözünürlüğü" penceresinden.
Ekran kartı normal bir dvi bir vga çıkış olanlardan. Monitörün biri vgaya diğeri dvi ya bağlı
ben aynı şekilde bağladım fakat dediğim gibi olmuyo mesela
http://i.hizliresim.com/Z2JpZk.jpg
bunun gibi ben istiyorumki iki monitörü yanyana koyunca ikisi bir olsun
Tamam işte, benim dediğimde bu dostum. Ordaki ayarlarda ekranı yinele vs var onları değilde Ekranı genişlet seçeneğini kullanıcan
-
legendary bunu yazdıbatuhanboran95 bunu yazdılegendary bunu yazdı
Bende aynı sistemi kullanıyomda, Ekranı genişlet diyince oluyo "Ekran Çözünürlüğü" penceresinden.
Ekran kartı normal bir dvi bir vga çıkış olanlardan. Monitörün biri vgaya diğeri dvi ya bağlı
ben aynı şekilde bağladım fakat dediğim gibi olmuyo mesela
http://i.hizliresim.com/Z2JpZk.jpg
bunun gibi ben istiyorumki iki monitörü yanyana koyunca ikisi bir olsun
Tamam işte, benim dediğimde bu dostum. Ordaki ayarlarda ekranı yinele vs var onları değilde Ekranı genişlet seçeneğini kullanıcan
ekranı genişet diyorum fakat resimdeki gibi olmuyo ( başlat sol tarafta saaat bi tarafta )
-
http://i.hizliresim.com/Do9mZm.jpg
şuan durum bu fakat ben görüntü SPAN olsun istiyorum yani bi internet sayfasi açtığımda iki ekrana yayılsın
-
batuhanboran95 bunu yazdı
http://i.hizliresim.com/Do9mZm.jpg
şuan durum bu fakat ben görüntü SPAN olsun istiyorum yani bi internet sayfasi açtığımda iki ekrana yayılsın
uzattığında yaymıyo mu pencereleri?
-
legendary bunu yazdıbatuhanboran95 bunu yazdı
http://i.hizliresim.com/Do9mZm.jpg
şuan durum bu fakat ben görüntü SPAN olsun istiyorum yani bi internet sayfasi açtığımda iki ekrana yayılsın
uzattığında yaymıyo mu pencereleri?
yaymıyo .s
-
batuhanboran95 bunu yazdılegendary bunu yazdıbatuhanboran95 bunu yazdı
http://i.hizliresim.com/Do9mZm.jpg
şuan durum bu fakat ben görüntü SPAN olsun istiyorum yani bi internet sayfasi açtığımda iki ekrana yayılsın
uzattığında yaymıyo mu pencereleri?
yaymıyo .s
Ben de 2 monitör kullanıyorum. Ve tarayıcı iki monitöre de yayılıyor. İşletim sistemim Win8. Ekran çözünürlüğünden monitörü genişlet olarak kullanıyorum. Filmleri ve herhangi herşeyi iki monitöre yayılmış olarak görebiliyorum.
Ama sen 3 ve üzeri ekranlarda kullanılan sistemler gibi kullanmak istiyorsan ekran kartını ve özel cihaz almayı düşünmen gerekebilir.
-
whoobay bunu yazdıbatuhanboran95 bunu yazdılegendary bunu yazdıbatuhanboran95 bunu yazdı
http://i.hizliresim.com/Do9mZm.jpg
şuan durum bu fakat ben görüntü SPAN olsun istiyorum yani bi internet sayfasi açtığımda iki ekrana yayılsın
uzattığında yaymıyo mu pencereleri?
yaymıyo .s
Ben de 2 monitör kullanıyorum. Ve tarayıcı iki monitöre de yayılıyor. İşletim sistemim Win8. Ekran çözünürlüğünden monitörü genişlet olarak kullanıyorum. Filmleri ve herhangi herşeyi iki monitöre yayılmış olarak görebiliyorum.
Ama sen 3 ve üzeri ekranlarda kullanılan sistemler gibi kullanmak istiyorsan ekran kartını ve özel cihaz almayı düşünmen gerekebilir.
ben genişlet eyince tarayıcıyı iki monitörden birinde açabiliyom anca yani ikisinede yayılmıyo . peki oyun oyunarken nasıl oluyo yayılıyomu ekrana ?
-
Hocam başlat ikinci ekrana uzamaz zaten. Pencereler vs uzar.
-
legendary bunu yazdı
Hocam başlat ikinci ekrana uzamaz zaten. Pencereler vs uzar.
işte ben komple uzatmak istiyorum ki örnekleride var resimlerdeki gibi
-
Çözünürlüğü de değişir öyle yaparsan.
Çözünürlüğü manuel olarak ayarlamayı dene Nvidia control panelden.
