folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Görüntüyü 2 Monitöre Yayma !



Görüntüyü 2 Monitöre Yayma !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheKorsans
    TheKorsans's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek
    batuhanboran95 bunu yazdı
    TheKorsans bunu yazdı

    aynı büyüklükte ince çerçeveli olması gerek. bende bi 24 inç bide 19 var bok gibi oluyor eyefind ile hem çerçeveler kalın hemde çok  fark yaratıyor çözünürlük farkları

    valla hiç denemedim denicem işte birinin çözünürlüğü 1360x768 diğeri 1920x1080 

     

    ikiside 1080p bendeki. birisi ips ama bok gibi oluyorlar o ayrı. 

     

    https://www.dropbox.com/s/vfoo39akaujmbjg/IMG_20140725_161148.jpg

     

    böyle sikimsonik oluyorlar.


    Hayattaki yegane üstünlüğüm, Türk doğmaktır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    batuhanboran95
    batuhanboran95's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2013
    Erkek
    TheKorsans bunu yazdı
    batuhanboran95 bunu yazdı
    TheKorsans bunu yazdı

    aynı büyüklükte ince çerçeveli olması gerek. bende bi 24 inç bide 19 var bok gibi oluyor eyefind ile hem çerçeveler kalın hemde çok  fark yaratıyor çözünürlük farkları

    valla hiç denemedim denicem işte birinin çözünürlüğü 1360x768 diğeri 1920x1080 

     

    ikiside 1080p bendeki. birisi ips ama bok gibi oluyorlar o ayrı. 

     

    https://www.dropbox.com/s/vfoo39akaujmbjg/IMG_20140725_161148.jpg

     

    böyle sikimsonik oluyorlar.

    çok şekilmiş :D :D içim karardı 


    Her Şeyden Önce Korkmayı Bırakıp Bir Gün Öleceğini Kabullenmelisin
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheKorsans
    TheKorsans's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek
    batuhanboran95 bunu yazdı
    TheKorsans bunu yazdı
    batuhanboran95 bunu yazdı
    TheKorsans bunu yazdı

    aynı büyüklükte ince çerçeveli olması gerek. bende bi 24 inç bide 19 var bok gibi oluyor eyefind ile hem çerçeveler kalın hemde çok  fark yaratıyor çözünürlük farkları

    valla hiç denemedim denicem işte birinin çözünürlüğü 1360x768 diğeri 1920x1080 

     

    ikiside 1080p bendeki. birisi ips ama bok gibi oluyorlar o ayrı. 

     

    https://www.dropbox.com/s/vfoo39akaujmbjg/IMG_20140725_161148.jpg

     

    böyle sikimsonik oluyorlar.

    çok şekilmiş :D :D içim karardı 

    benim odam niye bu kadar karanlıkmış harbi lan


    Hayattaki yegane üstünlüğüm, Türk doğmaktır.
Toplam Hit: 4846 Toplam Mesaj: 34