Görüntüyü 2 Monitöre Yayma !
-
batuhanboran95 bunu yazdıTheKorsans bunu yazdı
aynı büyüklükte ince çerçeveli olması gerek. bende bi 24 inç bide 19 var bok gibi oluyor eyefind ile hem çerçeveler kalın hemde çok fark yaratıyor çözünürlük farkları
valla hiç denemedim denicem işte birinin çözünürlüğü 1360x768 diğeri 1920x1080
ikiside 1080p bendeki. birisi ips ama bok gibi oluyorlar o ayrı.
https://www.dropbox.com/s/vfoo39akaujmbjg/IMG_20140725_161148.jpg
böyle sikimsonik oluyorlar.
-
TheKorsans bunu yazdıbatuhanboran95 bunu yazdıTheKorsans bunu yazdı
aynı büyüklükte ince çerçeveli olması gerek. bende bi 24 inç bide 19 var bok gibi oluyor eyefind ile hem çerçeveler kalın hemde çok fark yaratıyor çözünürlük farkları
valla hiç denemedim denicem işte birinin çözünürlüğü 1360x768 diğeri 1920x1080
ikiside 1080p bendeki. birisi ips ama bok gibi oluyorlar o ayrı.
https://www.dropbox.com/s/vfoo39akaujmbjg/IMG_20140725_161148.jpg
böyle sikimsonik oluyorlar.
çok şekilmiş :D :D içim karardı
-
batuhanboran95 bunu yazdıTheKorsans bunu yazdıbatuhanboran95 bunu yazdıTheKorsans bunu yazdı
aynı büyüklükte ince çerçeveli olması gerek. bende bi 24 inç bide 19 var bok gibi oluyor eyefind ile hem çerçeveler kalın hemde çok fark yaratıyor çözünürlük farkları
valla hiç denemedim denicem işte birinin çözünürlüğü 1360x768 diğeri 1920x1080
ikiside 1080p bendeki. birisi ips ama bok gibi oluyorlar o ayrı.
https://www.dropbox.com/s/vfoo39akaujmbjg/IMG_20140725_161148.jpg
böyle sikimsonik oluyorlar.
çok şekilmiş :D :D içim karardı
benim odam niye bu kadar karanlıkmış harbi lan
