folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Görüntüyü 2 Monitöre Yayma !



Görüntüyü 2 Monitöre Yayma !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bauer
    Bauer's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Kasım/2010
    Erkek

    şunun tam sürümünü falan bulurum diyosan olur gibime geliyo: http://www.displayfusion.com/

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    batuhanboran95
    batuhanboran95's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2013
    Erkek
    Fatih54 bunu yazdı

    Çözünürlüğü de değişir öyle yaparsan.

    Çözünürlüğü manuel olarak ayarlamayı dene Nvidia control panelden.

    onuda denedim hocam.


    Her Şeyden Önce Korkmayı Bırakıp Bir Gün Öleceğini Kabullenmelisin
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    batuhanboran95
    batuhanboran95's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2013
    Erkek
    Bauer bunu yazdı

    şunun tam sürümünü falan bulurum diyosan olur gibime geliyo: http://www.displayfusion.com/

    hocam bundada ekranlar ayrı ya :(


    Her Şeyden Önce Korkmayı Bırakıp Bir Gün Öleceğini Kabullenmelisin
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piskopatix
    piskopatix's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek

    senin ilacin UltraMon


    instagram.com/macrlz
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    batuhanboran95
    batuhanboran95's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2013
    Erkek
    piskopatix bunu yazdı

    senin ilacin UltraMon

    hocam onuda indirdim fakat çözemedim nası yapcak bi bilgin varmı ?


    Her Şeyden Önce Korkmayı Bırakıp Bir Gün Öleceğini Kabullenmelisin
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fuzulli
    Fuzulli's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    Dostum yapmak istediğin 1.ve2. resim de ki gibi sanırım. 2 monitöre aynı anda bakmaya çalışmak sinir bozucu en azından benim için öyle onun yerine 3. resme bak o daha kullanışlıdır iki farklı ekran iki farklı işlev. Ofistede evde de böyle kullanıyorum tek monitör çok dar geliyo artık. Eğer 1.ve2. resim gibi yarparsan monitörlerin aynı olmak zorunda değilse mouse geçişleri,pencere geçişleri farklı oluyor windows tam hesaplayamıyor bazı sorunlar oluyor ama en niyayetinde kullanıyorsun nasıl yapcağına gelirsek. Nvidia>Ekran>Çözünürlük Değiştirme>Özelleştir>Özel Çözünürlük girip ikimonitörün ortak desteklediği yüksekliği vermen gerek genişlik auto kalsın.


    #Not : Eğer oyun oynamak için yapacaksan 3 monitör olmak zorunda ki atmosferi yakla. Oyun mantığı ise orta ana ekran cursor diğerleri yan bakışlar yani 120dereceyi görmeye yarıyor. + Bu kadar çözünürlüğü desteklemek için ya ekran kartına 800-900TL verecen yada Crossfire yapacan


    Fuzulli tarafından 25/Tem/14 15:45 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    batuhanboran95
    batuhanboran95's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2013
    Erkek
    Fuzulli bunu yazdı

    Dostum yapmak istediğin 1.ve2. resim de ki gibi sanırım. 2 monitöre aynı anda bakmaya çalışmak sinir bozucu en azından benim için öyle onun yerine 3. resme bak o daha kullanışlıdır iki farklı ekran iki farklı işlev. Ofistede evde de böyle kullanıyorum tek monitör çok dar geliyo artık. Eğer 1.ve2. resim gibi yarparsan monitörlerin aynı olmak zorunda değilse mouse geçişleri,pencere geçişleri farklı oluyor windows tam hesaplayamıyor bazı sorunlar oluyor ama en niyayetinde kullanıyorsun nasıl yapcağına gelirsek. Nvidia>Ekran>Çözünürlük Değiştirme>Özelleştir>Özel Çözünürlük girip ikimonitörün ortak desteklediği yüksekliği vermen gerek genişlik auto kalsın.


    #Not : Eğer oyun oynamak için yapacaksan 3 monitör olmak zorunda ki atmosferi yakla. Oyun mantığı ise orta ana ekran cursor diğerleri yan bakışlar yani 120dereceyi görmeye yarıyor. + Bu kadar çözünürlüğü desteklemek için ya ekran kartına 800-900TL verecen yada Crossfire yapacan


    işte aradığım açıklama şimdi ultramon ile yaptım fakat dediğim gibi pencerenin biri yukarda biri aşşada ortak çözünürülüğü nasıl bulabilirim ?


    Her Şeyden Önce Korkmayı Bırakıp Bir Gün Öleceğini Kabullenmelisin
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fuzulli
    Fuzulli's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek
    batuhanboran95 bunu yazdı
    Fuzulli bunu yazdı

    Dostum yapmak istediğin 1.ve2. resim de ki gibi sanırım. 2 monitöre aynı anda bakmaya çalışmak sinir bozucu en azından benim için öyle onun yerine 3. resme bak o daha kullanışlıdır iki farklı ekran iki farklı işlev. Ofistede evde de böyle kullanıyorum tek monitör çok dar geliyo artık. Eğer 1.ve2. resim gibi yarparsan monitörlerin aynı olmak zorunda değilse mouse geçişleri,pencere geçişleri farklı oluyor windows tam hesaplayamıyor bazı sorunlar oluyor ama en niyayetinde kullanıyorsun nasıl yapcağına gelirsek. Nvidia>Ekran>Çözünürlük Değiştirme>Özelleştir>Özel Çözünürlük girip ikimonitörün ortak desteklediği yüksekliği vermen gerek genişlik auto kalsın.


    #Not : Eğer oyun oynamak için yapacaksan 3 monitör olmak zorunda ki atmosferi yakla. Oyun mantığı ise orta ana ekran cursor diğerleri yan bakışlar yani 120dereceyi görmeye yarıyor. + Bu kadar çözünürlüğü desteklemek için ya ekran kartına 800-900TL verecen yada Crossfire yapacan


    işte aradığım açıklama şimdi ultramon ile yaptım fakat dediğim gibi pencerenin biri yukarda biri aşşada ortak çözünürülüğü nasıl bulabilirim ?

    iki monitöründe çözünürlüğüne bak, hangisnin yüksekliği düşükse onu yazacaksın.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheKorsans
    TheKorsans's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek

    aynı büyüklükte ince çerçeveli olması gerek. bende bi 24 inç bide 19 var bok gibi oluyor eyefind ile hem çerçeveler kalın hemde çok  fark yaratıyor çözünürlük farkları


    Hayattaki yegane üstünlüğüm, Türk doğmaktır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    batuhanboran95
    batuhanboran95's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2013
    Erkek
    TheKorsans bunu yazdı

    aynı büyüklükte ince çerçeveli olması gerek. bende bi 24 inç bide 19 var bok gibi oluyor eyefind ile hem çerçeveler kalın hemde çok  fark yaratıyor çözünürlük farkları

    valla hiç denemedim denicem işte birinin çözünürlüğü 1360x768 diğeri 1920x1080 

     


    Her Şeyden Önce Korkmayı Bırakıp Bir Gün Öleceğini Kabullenmelisin
Toplam Hit: 4848 Toplam Mesaj: 34