Görüntüyü 2 Monitöre Yayma !
-
şunun tam sürümünü falan bulurum diyosan olur gibime geliyo: http://www.displayfusion.com/
-
Fatih54 bunu yazdı
Çözünürlüğü de değişir öyle yaparsan.
Çözünürlüğü manuel olarak ayarlamayı dene Nvidia control panelden.
onuda denedim hocam.
-
Bauer bunu yazdı
şunun tam sürümünü falan bulurum diyosan olur gibime geliyo: http://www.displayfusion.com/
hocam bundada ekranlar ayrı ya :(
-
senin ilacin UltraMon
-
piskopatix bunu yazdı
senin ilacin UltraMon
hocam onuda indirdim fakat çözemedim nası yapcak bi bilgin varmı ?
-
Dostum yapmak istediğin 1.ve2. resim de ki gibi sanırım. 2 monitöre aynı anda bakmaya çalışmak sinir bozucu en azından benim için öyle onun yerine 3. resme bak o daha kullanışlıdır iki farklı ekran iki farklı işlev. Ofistede evde de böyle kullanıyorum tek monitör çok dar geliyo artık. Eğer 1.ve2. resim gibi yarparsan monitörlerin aynı olmak zorunda değilse mouse geçişleri,pencere geçişleri farklı oluyor windows tam hesaplayamıyor bazı sorunlar oluyor ama en niyayetinde kullanıyorsun nasıl yapcağına gelirsek. Nvidia>Ekran>Çözünürlük Değiştirme>Özelleştir>Özel Çözünürlük girip ikimonitörün ortak desteklediği yüksekliği vermen gerek genişlik auto kalsın.
#Not : Eğer oyun oynamak için yapacaksan 3 monitör olmak zorunda ki atmosferi yakla. Oyun mantığı ise orta ana ekran cursor diğerleri yan bakışlar yani 120dereceyi görmeye yarıyor. + Bu kadar çözünürlüğü desteklemek için ya ekran kartına 800-900TL verecen yada Crossfire yapacan

Fuzulli tarafından 25/Tem/14 15:45 tarihinde düzenlenmiştir
-
Fuzulli bunu yazdı
Dostum yapmak istediğin 1.ve2. resim de ki gibi sanırım. 2 monitöre aynı anda bakmaya çalışmak sinir bozucu en azından benim için öyle onun yerine 3. resme bak o daha kullanışlıdır iki farklı ekran iki farklı işlev. Ofistede evde de böyle kullanıyorum tek monitör çok dar geliyo artık. Eğer 1.ve2. resim gibi yarparsan monitörlerin aynı olmak zorunda değilse mouse geçişleri,pencere geçişleri farklı oluyor windows tam hesaplayamıyor bazı sorunlar oluyor ama en niyayetinde kullanıyorsun nasıl yapcağına gelirsek. Nvidia>Ekran>Çözünürlük Değiştirme>Özelleştir>Özel Çözünürlük girip ikimonitörün ortak desteklediği yüksekliği vermen gerek genişlik auto kalsın.
#Not : Eğer oyun oynamak için yapacaksan 3 monitör olmak zorunda ki atmosferi yakla. Oyun mantığı ise orta ana ekran cursor diğerleri yan bakışlar yani 120dereceyi görmeye yarıyor. + Bu kadar çözünürlüğü desteklemek için ya ekran kartına 800-900TL verecen yada Crossfire yapacan


işte aradığım açıklama şimdi ultramon ile yaptım fakat dediğim gibi pencerenin biri yukarda biri aşşada ortak çözünürülüğü nasıl bulabilirim ?
-
batuhanboran95 bunu yazdıFuzulli bunu yazdı
Dostum yapmak istediğin 1.ve2. resim de ki gibi sanırım. 2 monitöre aynı anda bakmaya çalışmak sinir bozucu en azından benim için öyle onun yerine 3. resme bak o daha kullanışlıdır iki farklı ekran iki farklı işlev. Ofistede evde de böyle kullanıyorum tek monitör çok dar geliyo artık. Eğer 1.ve2. resim gibi yarparsan monitörlerin aynı olmak zorunda değilse mouse geçişleri,pencere geçişleri farklı oluyor windows tam hesaplayamıyor bazı sorunlar oluyor ama en niyayetinde kullanıyorsun nasıl yapcağına gelirsek. Nvidia>Ekran>Çözünürlük Değiştirme>Özelleştir>Özel Çözünürlük girip ikimonitörün ortak desteklediği yüksekliği vermen gerek genişlik auto kalsın.
#Not : Eğer oyun oynamak için yapacaksan 3 monitör olmak zorunda ki atmosferi yakla. Oyun mantığı ise orta ana ekran cursor diğerleri yan bakışlar yani 120dereceyi görmeye yarıyor. + Bu kadar çözünürlüğü desteklemek için ya ekran kartına 800-900TL verecen yada Crossfire yapacan


işte aradığım açıklama şimdi ultramon ile yaptım fakat dediğim gibi pencerenin biri yukarda biri aşşada ortak çözünürülüğü nasıl bulabilirim ?
iki monitöründe çözünürlüğüne bak, hangisnin yüksekliği düşükse onu yazacaksın.
-
aynı büyüklükte ince çerçeveli olması gerek. bende bi 24 inç bide 19 var bok gibi oluyor eyefind ile hem çerçeveler kalın hemde çok fark yaratıyor çözünürlük farkları
-
TheKorsans bunu yazdı
aynı büyüklükte ince çerçeveli olması gerek. bende bi 24 inç bide 19 var bok gibi oluyor eyefind ile hem çerçeveler kalın hemde çok fark yaratıyor çözünürlük farkları
valla hiç denemedim denicem işte birinin çözünürlüğü 1360x768 diğeri 1920x1080
