folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Göz Ameliyatı



Göz Ameliyatı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek

    not:miyop derecesi yuksek olan gozlerin ameliyat olması sonucu %50 ihtimalle retina yırtılması olup kor olabilirler.


    Ölümlü dünya. Yasin 38. Ayet
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    d3lete
    d3lete's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2014
    Erkek

    Hocam hastene faturasını kaybetme fazla üzret almışsa sgk kan çeker o hastaneden.

    http://gss.sgk.gov.tr/OzelSHSBilgi/pages/ilaveUcretHesaplama.faces

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Mert_648

     

    nistagmus için kesin bir tedavi şuanda yok sadece biraz daha yavaşlatılabiliyor (cerrahi operasyon). ama yinede bir doktora danışmanı öneririm

     

    VEXTA

     

    hocam tamamiyle senin göz yapına baglı  sanırım 12 numaraya kadar laser imkanı vardı eger zaten çok büyükse mercek operasyonu öneriliyor.

     

    Mx0TBT

     

    kusura bakma cahilce bir konuşma olmuş yıllardır bu işin içinde biri olarak KÖR olan biriyle karşılaşmadım, varsa sen göster emrak ettim?? evet retina yırtıkları oluşabiliyor ancak bunalr çok büyük degil ve argon lazerle gerekli işlemler lazer uygulamasıyla düzentiliyor zaten laser ameliyat olmadan önce size ne gibi sonuçlar ortaya çıkabilecegi konusnda bilgilendirme yapılıyor.

     

    d3lete

     

    evet o link çok önemli  çünkü insanların ödedikleri fazla ücretleri buradan bakarak geri isteyebilirler.

     

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    scienz bunu yazdı

    elizabet mecburen gözü kesip birşey yapıyorlar demi yani öyle o aparatı takıp lazer tutup apartı çıkarttım diye birşey yok ?

    lazer operasyonlarında evet ne yazıkki öyle  korneanın altına işlem yapılıyor sonuçta.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akmarky
    akmarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2012
    Erkek

    o zaman bende sorayım

    bir kaç uzağı göremeyen arkadaşa sordum nasıldır nedir diye kimisi gaziantepte olmuş çok iyiymiş hiç gözlerinde kan olmamış
    kimisi başka yerde olmuş 5 6 gün kanlı gezmiş kimisi
    dünya göz de olmuş çok iyimiş 1500 euro vermiş
    kimisi 800 tl ye olmuş vs. vs.

    şimdi sorum şu fiyatla bu kanlanma olayının bir alakası var mı
    birde göz doktorum bana eğer lens takarsan korneanda kayma olur ameliyat olacağın zaman ağrın çok olur dedi
    kimisi lens takanlar bir süre sorna ameliyat olamaz hale geliyor dedi doğrumu ?
    birde 10 yılda bir tekrarlıyor diyenler var bu doğrumu?
    yaptırırken nereye gidelim hastahane ismide verirseniz...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    scienz bunu yazdı
    ElizaBeTH bunu yazdı
    scienz bunu yazdı

    elizabet mecburen gözü kesip birşey yapıyorlar demi yani öyle o aparatı takıp lazer tutup apartı çıkarttım diye birşey yok ?

    lazer operasyonlarında evet ne yazıkki öyle  korneanın altına işlem yapılıyor sonuçta.

    bıçaksız demenin ne anlamı varki o zaman. sonuçta gözümü kesiyor.

    Hocam çok fark var mobilden yazıyorum kısaca anlatmak gerekirse lazer korneanın altına yapılır bunun içinde flap denilen bölüm oluşturulması gerekli önceden bunu  millet benzeri şeylerle yapıyorlardı şimdi lazer iki aşamalı ilk aşama göze huni gibi bir aparat takılıyor ve flap oluşturuluyor ikinci aşamada ufak bi aparat yardımıyla  yarım ay şeklinde kaldırılıyor göze bıçak değmiyor . Yarın videoda gösteririm

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    akmarky bunu yazdı

    o zaman bende sorayım

    bir kaç uzağı göremeyen arkadaşa sordum nasıldır nedir diye kimisi gaziantepte olmuş çok iyiymiş hiç gözlerinde kan olmamış
    kimisi başka yerde olmuş 5 6 gün kanlı gezmiş kimisi
    dünya göz de olmuş çok iyimiş 1500 euro vermiş
    kimisi 800 tl ye olmuş vs. vs.

    şimdi sorum şu fiyatla bu kanlanma olayının bir alakası var mı
    birde göz doktorum bana eğer lens takarsan korneanda kayma olur ameliyat olacağın zaman ağrın çok olur dedi
    kimisi lens takanlar bir süre sorna ameliyat olamaz hale geliyor dedi doğrumu ?
    birde 10 yılda bir tekrarlıyor diyenler var bu doğrumu?
    yaptırırken nereye gidelim hastahane ismide verirseniz...

    Hocam göz yapısına görevdir bu kiminde kanlanma olur kiminde olmaz parayla alakası yok, lens kullanmak korneayı kaldırdığını ilk defa duydum yarın araştıracağım ,  10 yılda bir tekrarlama degil mesela adam 30-35 yaşında lazer oluyor eee ilerde gözde katarakt oluşuyor (katarakt normal birşey lazerleri alakası yok lazer katarakt oluşumunu tetiklemez Yada engellemez)  sonra lazerden dolayı diye tutturuluyor ,  lens uzun süre kullanımında korneaya baskı yaptıgı için biraz deforme değilde buruşukluk oluyor gibi birşey lazer olmadan 10 gün önce lensi çıkartmak lazım sert lens kullanıyorsa 3 hafta önceden çıkartmak lazım.  

     

    Halkımızda şu var birisi demiş onaki benim bi arkadaşım lazer oldu kör oldu , la yalan külliyen yalan  yok öyle birşey inanmayın bunlara , 

     

    lazer olurken hijyene ve kullanılan teknolojiye dikkat Edin doktorun tecrübesine bakın biraz araştırın.

     

     

    lütfen pm atmayın mobilden yazıyorum bazen cevap yazamıyorum, buradan yazarsanız daha kolay olur.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    scienz bunu yazdı

    peki gözün hala hd mi görüyo :D bide aynada falan bakınca anlaşılıyomuş ameliyat yapıldığı doğru mu

    ilk oldugun an ki gibi göremezsin ilk gün 1080 p görüyordum sonra normale döndü ama daha keskin görmek istersen  wavefront. Var NASA da bile kullanılıyor Kartal göz olarak geçiyor, aynada filan gözükmez ameliyat oldugun ancak doktor anlar ama bazen askeri liseye girmek isteyenler prk denilen çok ağrılı bir yöntemle ameliyat oluyorlar ameliyat olduğunu doktor bile anlamıyor  ama 2-3 gün ağrısı çok  ama askeriyeye filan girmeyeceksen anlamı yok zaten .

     

     

    pm atarken başlıga nokta koyan arkadaşlara slmlar:)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    arkadaşlar bugün doktorlarlada görüştüm , verdigim bilgilerde bir sıkıntı olmadıgını söylediler sizlere ameliyat yöntemleri videosu koyayım dedim

     

    PRK eski ama en güvenli uöntemdir nedeni korneada kesik yoktur ve genellikle polislik askerlik sınavlarına girecekler yaptırır hiç bir iz kalmaz ama sağlam 2 gün agrısı olur.

     

    https://www.youtube.com/watch?v=92_LIlBIO84&channel=shannonwongmd

     

     

     

    buda  intaralase ameliyatı  prk dan farkı şudur ; prk videosunda izlediginiz kesi alanı farkındaysanız halka bir aparatla yapılıyor  ancak ainralasede iki aşamalı oluyor ilk aşamda flap oluşturuluyor  bıçak değmiyor ikinci aşamada flap yarım ay şeklinde kaldırlıp laser yapılıp kapatılıyor  4-6 saat agrısı olur sonrası net.  

     

    https://www.youtube.com/watch?v=PQyaZNrvpJ0

     

     

     

     

    bıçaksızla bıçaklı arasındaki farkı iki videoda görebilirsiniz ikinci videoda flap aparat yardımıyla kaldırılıyor kazıma yada başka bir durum yok .

     

    ameliyat olmak muayene olmak isteyenler haber verirlerse onları yönlendirebilirim gerekli indirimleride saglattırırım.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    scienz bunu yazdı

    iğrenç birşey gibi geldi bana.sakinleştirici veriyorlar mı size bunu yaparken :)

    eger panik atak varsa verirler  ama panik atak yoksa sadece gözüne damla damlatılıyor ve hiç birşey hissetmiyorsun, bende panik atak var ama hiç birinde ilaç vermediler. sadece damla.

Toplam Hit: 3668 Toplam Mesaj: 37