folder Tahribat.com Forumları
linefolder Grafik - Animasyon - Flash - 3D Modelleme
linefolder Grafik(Photoshop , Flash Ve Css,Illustrator) Bilgileri İle Para Kazanma?



Grafik(Photoshop , Flash Ve Css,Illustrator) Bilgileri İle Para Kazanma?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    Photoshop , Flash ve Css,Illustrator  özellikle Photoshop çok iyi kullanıyorum bu bilgilerimle nasıl para kazanabilirim bana bunlarla ilgili yön verebilecek arkadaşlar varmı? Yada Fikirlerinizi nasıl ne yapıpta para kazanabileceğimi tavsiye edersiniz?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    restoranlara menu, kartvizit, logo gibi ufak tefek isler cikar fakat bir sirkette calisman cok daha temiz para kazandirir cetttooo


    la liberte ne meurt jamais.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    7-19 bunu yazdı:
    -----------------------------

    restoranlara menu, kartvizit, logo gibi ufak tefek isler cikar fakat bir sirkette calisman cok daha temiz para kazandirir cetttooo


    -----------------------------

    üni okuyorum biliyosun restoran falan pek sosyalliğim samimiliğim yok internet üzerinden kazanmaya çalışıcam ne yapmam gerekir bilen arkadaslar yön göstersin

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inception
    inception's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2009
    Erkek

    Türkiyede yaşıyosan asgari ücrete bulursan iş şükret o programlarla.


    hayir demek için kalabaliga arkasini dönmüs,ilk silahi icindeki öfkesi olan,vadedilen sözlerden nefret etmis,ve bilmek istedigi seyi zaten bildigini farketmis,merakini seven,yarinin sadece onu ölüme yaklastiran bir gün olduguna inanan kisi.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    cinema4d bunu yazdı:
    -----------------------------

    Türkiyede yaşıyosan asgari ücrete bulursan iş şükret o programlarla.


    -----------------------------

    dostum part gibi evde çalışmalarımı yapıcam. Template editleme gibi bişey olursa kazanırmıyım acaba

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inception
    inception's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2009
    Erkek

    yok hocam fazla bişey kazanıcağını pek sanmıyorum.
    Ben bile ayda 4-5 tane iş teklifi alıyorum en fazla.
    Tabi kabul etmiyorum :D
    Kullandığım programlar ;
    PS
    Illustrator
    After Effects
    Cinema 4D

    Daha bir sürü varda aklıma gelmiyo şimdi :D
    ve hertürlü templateyi editleyebiliyorum :D



    hayir demek için kalabaliga arkasini dönmüs,ilk silahi icindeki öfkesi olan,vadedilen sözlerden nefret etmis,ve bilmek istedigi seyi zaten bildigini farketmis,merakini seven,yarinin sadece onu ölüme yaklastiran bir gün olduguna inanan kisi.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek
    ArduouS bunu yazdı:
    -----------------------------

    7-19 bunu yazdı:
    -----------------------------

    restoranlara menu, kartvizit, logo gibi ufak tefek isler cikar fakat bir sirkette calisman cok daha temiz para kazandirir cetttooo


    -----------------------------

    üni okuyorum biliyosun restoran falan pek sosyalliğim samimiliğim yok internet üzerinden kazanmaya çalışıcam ne yapmam gerekir bilen arkadaslar yön göstersin


    -----------------------------
    ünide okuyosan en kolayı okuldaki panolara, okulun forum sitelerine, sözlüklerine vs reklam verirsin. okulunda klüpler vardır müzik kulübü,işletme kulübü,girişimciler,fotografcılar,bok,püsür.. bunlara afiş hazırlayabilirsin mesela, bunların sunumları, gösterileri vs olur. cok para kazanmazsın belki ama cep harclıgın cıkar ve de zamanını almaz template ten bile yapabilirsin 1 saatini almaz :) bu sekilde reklam verirken altına iliştirirsin her türlü grafik tasarım vb işiniz yapılır diye. zaten 1-2 iş yapıp cevre edinirsen gerisi kendiliğinden gelir. onun dısında okulun cevresine genelde amatör cafeler acılır, tost hamburger falan yapan veya tavla batak oynadıın cafeler, buralarla görüş bunların menülerini,kartvizitlerini vs yapabilirsin. asosyalsen hiç bişi olamazsın hocam hayatta, en kötüsü bu, bunu aşmaya çalış. gideceksin, soracaksın, ısrar ediceksin gerekirse küfürde yiyeceksin. 10 tane red alırsan 1 tane kabul muhakkak alırsın, ama hiçbişey kovalamazsen hiçbişey gelipte seni bulmaz. etrafına bak millet gazete,dergi,krem,promosyon ürün falan satarak para kazanıyor, kamğpus girişinde yolunu kesip kredi kartı iteliyor, panolar özel ders veren ögrencilerle dolu. üniversite bunun için var aslında, arastıracaksın, soracaksın, kovalayacaksın, ben mesela ing çeviri yapıyorum, photoshopum falnda iyidir ilk iş olarak kendime bi tane reklam yapıp muhabbet kurdugum okulun yanındaki köfteci, kontor satan büfe, cafe, ve en önemlisi fotokopiciye gidip dükkanlarına ilanımı asmıstım. zibilyon tane telefon geldi sayfa başı 5tl den çeviriyordum ve 10 sayfadan aşşağı iş veren yoktu, sen düşün :) bir kaç kere iş reddeddiğim dahi oldu. reddedilmekten veya ''ne derler'' diye düşünmekten korkma, sokakta sana kart satmaya calısan veya oturdugun yere dergi al diye gelen kac insanı yolda bi daha görsen tanırsın ki?

    Amphetamine Logic.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zodiac
    Zodiac's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2010
    Erkek

    ArduouS bunu yazdı:
    -----------------------------

    Photoshop , Flash ve Css,Illustrator  özellikle Photoshop çok iyi kullanıyorum bu bilgilerimle nasıl para kazanabilirim bana bunlarla ilgili yön verebilecek arkadaşlar varmı? Yada Fikirlerinizi nasıl ne yapıpta para kazanabileceğimi tavsiye edersiniz?


    -----------------------------

    Kısa yolunu bulursan bana yaz :) Grafikerlikte eskisi gibi gelecek yok çünkü çoğu kişi bu işe yönelmiş durumda. Tabi küçük çaplı tasarımcılar için. Ama bulursun bir reklam ajansı, firma, dergi gibi yağlı yerler sürekli çalışacağın anca ozaman büyük oynarsın.


    mantığın korkunu yenemiyorsa kendini düşünenden sayma,
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    r10 da logo yaparsın 20 tle ıs cıkar.

    Flash bılgın daha dogrusu actıon scrıpt bılgın varsa beraber calısalım ben arada edıtleme ısı yapıyorum.

    Bı oyuncunun sıte ısı ıcın sozlesmıstık fakat ayıp oldu vakıtten ugrasamadım onu yaparsak devamı gelır bu konuda.

    Wordpress theme yapabılırsın ben yapmayı dusunuyorum.

    Kafamda cok guzel wordpress temaları var sıstem olarak fılan ve su anda yapan yok ınanılmaz satılacagından da emınım.

    Sen bakma bız turklere tr de para veren azdır bu tarz ıslere ama ama themeforesttea fılan delı gıbı satıs yapana turkler var


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    fenerist07 bunu yazdı:
    -----------------------------
    ArduouS bunu yazdı:
    -----------------------------

    7-19 bunu yazdı:
    -----------------------------

    restoranlara menu, kartvizit, logo gibi ufak tefek isler cikar fakat bir sirkette calisman cok daha temiz para kazandirir cetttooo


    -----------------------------

    üni okuyorum biliyosun restoran falan pek sosyalliğim samimiliğim yok internet üzerinden kazanmaya çalışıcam ne yapmam gerekir bilen arkadaslar yön göstersin


    -----------------------------
    ünide okuyosan en kolayı okuldaki panolara, okulun forum sitelerine, sözlüklerine vs reklam verirsin. okulunda klüpler vardır müzik kulübü,işletme kulübü,girişimciler,fotografcılar,bok,püsür.. bunlara afiş hazırlayabilirsin mesela, bunların sunumları, gösterileri vs olur. cok para kazanmazsın belki ama cep harclıgın cıkar ve de zamanını almaz template ten bile yapabilirsin 1 saatini almaz :) bu sekilde reklam verirken altına iliştirirsin her türlü grafik tasarım vb işiniz yapılır diye. zaten 1-2 iş yapıp cevre edinirsen gerisi kendiliğinden gelir. onun dısında okulun cevresine genelde amatör cafeler acılır, tost hamburger falan yapan veya tavla batak oynadıın cafeler, buralarla görüş bunların menülerini,kartvizitlerini vs yapabilirsin. asosyalsen hiç bişi olamazsın hocam hayatta, en kötüsü bu, bunu aşmaya çalış. gideceksin, soracaksın, ısrar ediceksin gerekirse küfürde yiyeceksin. 10 tane red alırsan 1 tane kabul muhakkak alırsın, ama hiçbişey kovalamazsen hiçbişey gelipte seni bulmaz. etrafına bak millet gazete,dergi,krem,promosyon ürün falan satarak para kazanıyor, kamğpus girişinde yolunu kesip kredi kartı iteliyor, panolar özel ders veren ögrencilerle dolu. üniversite bunun için var aslında, arastıracaksın, soracaksın, kovalayacaksın, ben mesela ing çeviri yapıyorum, photoshopum falnda iyidir ilk iş olarak kendime bi tane reklam yapıp muhabbet kurdugum okulun yanındaki köfteci, kontor satan büfe, cafe, ve en önemlisi fotokopiciye gidip dükkanlarına ilanımı asmıstım. zibilyon tane telefon geldi sayfa başı 5tl den çeviriyordum ve 10 sayfadan aşşağı iş veren yoktu, sen düşün :) bir kaç kere iş reddeddiğim dahi oldu. reddedilmekten veya ''ne derler'' diye düşünmekten korkma, sokakta sana kart satmaya calısan veya oturdugun yere dergi al diye gelen kac insanı yolda bi daha görsen tanırsın ki?

    -----------------------------

    arkadasım çok doğru söylemissin haklısın bi yönde insanın götü sıkışınca anlıyo herşeyi o pozisyona geleyim yapıcak baska çağre olmiycak zaten:)

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    hipokondriyak1 bunu yazdı:
    -----------------------------

    r10 da logo yaparsın 20 tle ıs cıkar.

    Flash bılgın daha dogrusu actıon scrıpt bılgın varsa beraber calısalım ben arada edıtleme ısı yapıyorum.

    Bı oyuncunun sıte ısı ıcın sozlesmıstık fakat ayıp oldu vakıtten ugrasamadım onu yaparsak devamı gelır bu konuda.

    Wordpress theme yapabılırsın ben yapmayı dusunuyorum.

    Kafamda cok guzel wordpress temaları var sıstem olarak fılan ve su anda yapan yok ınanılmaz satılacagından da emınım.

    Sen bakma bız turklere tr de para veren azdır bu tarz ıslere ama ama themeforesttea fılan delı gıbı satıs yapana turkler var


    -----------------------------

    biz bi iletişime geçelim öyleyse

Toplam Hit: 4645 Toplam Mesaj: 27