

Grafik(Photoshop , Flash Ve Css,Illustrator) Bilgileri İle Para Kazanma?
-
ArduouS bunu yazdı:
-----------------------------fenerist07 bunu yazdı:
-----------------------------
ArduouS bunu yazdı:
-----------------------------
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
restoranlara menu, kartvizit, logo gibi ufak tefek isler cikar fakat bir sirkette calisman cok daha temiz para kazandirir cetttooo
-----------------------------üni okuyorum biliyosun restoran falan pek sosyalliğim samimiliğim yok internet üzerinden kazanmaya çalışıcam ne yapmam gerekir bilen arkadaslar yön göstersin
-----------------------------
ünide okuyosan en kolayı okuldaki panolara, okulun forum sitelerine, sözlüklerine vs reklam verirsin. okulunda klüpler vardır müzik kulübü,işletme kulübü,girişimciler,fotografcılar,bok,püsür.. bunlara afiş hazırlayabilirsin mesela, bunların sunumları, gösterileri vs olur. cok para kazanmazsın belki ama cep harclıgın cıkar ve de zamanını almaz template ten bile yapabilirsin 1 saatini almaz :) bu sekilde reklam verirken altına iliştirirsin her türlü grafik tasarım vb işiniz yapılır diye. zaten 1-2 iş yapıp cevre edinirsen gerisi kendiliğinden gelir. onun dısında okulun cevresine genelde amatör cafeler acılır, tost hamburger falan yapan veya tavla batak oynadıın cafeler, buralarla görüş bunların menülerini,kartvizitlerini vs yapabilirsin. asosyalsen hiç bişi olamazsın hocam hayatta, en kötüsü bu, bunu aşmaya çalış. gideceksin, soracaksın, ısrar ediceksin gerekirse küfürde yiyeceksin. 10 tane red alırsan 1 tane kabul muhakkak alırsın, ama hiçbişey kovalamazsen hiçbişey gelipte seni bulmaz. etrafına bak millet gazete,dergi,krem,promosyon ürün falan satarak para kazanıyor, kamğpus girişinde yolunu kesip kredi kartı iteliyor, panolar özel ders veren ögrencilerle dolu. üniversite bunun için var aslında, arastıracaksın, soracaksın, kovalayacaksın, ben mesela ing çeviri yapıyorum, photoshopum falnda iyidir ilk iş olarak kendime bi tane reklam yapıp muhabbet kurdugum okulun yanındaki köfteci, kontor satan büfe, cafe, ve en önemlisi fotokopiciye gidip dükkanlarına ilanımı asmıstım. zibilyon tane telefon geldi sayfa başı 5tl den çeviriyordum ve 10 sayfadan aşşağı iş veren yoktu, sen düşün :) bir kaç kere iş reddeddiğim dahi oldu. reddedilmekten veya ''ne derler'' diye düşünmekten korkma, sokakta sana kart satmaya calısan veya oturdugun yere dergi al diye gelen kac insanı yolda bi daha görsen tanırsın ki?
-----------------------------arkadasım çok doğru söylemissin haklısın bi yönde insanın götü sıkışınca anlıyo herşeyi o pozisyona geleyim yapıcak baska çağre olmiycak zaten:)
-----------------------------
Arkadaş götünün sıkışmasına gerek kalmadan nasıl davranman ve neler yapman gerektiğini anlatmış.
Dediği gibi ürkek olarak, bekleyerek bir şey kazanan yok.
Yüzsüzlük gibi gelmesin sana bunlar, sen öneri yapacaksın kabul eden edecek, etmeyen etmeyecek.Edenler sayesinde sen işini görmüş olacaksın, onlar da hizmetini alacak bu kadar basit aslında...
İlk adımı atmak önemli, proaktif olmak lazım :) -
AnaMuhalefet bunu yazdı:
-----------------------------
ArduouS bunu yazdı:
-----------------------------
fenerist07 bunu yazdı:
-----------------------------
ArduouS bunu yazdı:
-----------------------------
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
restoranlara menu, kartvizit, logo gibi ufak tefek isler cikar fakat bir sirkette calisman cok daha temiz para kazandirir cetttooo
-----------------------------üni okuyorum biliyosun restoran falan pek sosyalliğim samimiliğim yok internet üzerinden kazanmaya çalışıcam ne yapmam gerekir bilen arkadaslar yön göstersin
-----------------------------
ünide okuyosan en kolayı okuldaki panolara, okulun forum sitelerine, sözlüklerine vs reklam verirsin. okulunda klüpler vardır müzik kulübü,işletme kulübü,girişimciler,fotografcılar,bok,püsür.. bunlara afiş hazırlayabilirsin mesela, bunların sunumları, gösterileri vs olur. cok para kazanmazsın belki ama cep harclıgın cıkar ve de zamanını almaz template ten bile yapabilirsin 1 saatini almaz :) bu sekilde reklam verirken altına iliştirirsin her türlü grafik tasarım vb işiniz yapılır diye. zaten 1-2 iş yapıp cevre edinirsen gerisi kendiliğinden gelir. onun dısında okulun cevresine genelde amatör cafeler acılır, tost hamburger falan yapan veya tavla batak oynadıın cafeler, buralarla görüş bunların menülerini,kartvizitlerini vs yapabilirsin. asosyalsen hiç bişi olamazsın hocam hayatta, en kötüsü bu, bunu aşmaya çalış. gideceksin, soracaksın, ısrar ediceksin gerekirse küfürde yiyeceksin. 10 tane red alırsan 1 tane kabul muhakkak alırsın, ama hiçbişey kovalamazsen hiçbişey gelipte seni bulmaz. etrafına bak millet gazete,dergi,krem,promosyon ürün falan satarak para kazanıyor, kamğpus girişinde yolunu kesip kredi kartı iteliyor, panolar özel ders veren ögrencilerle dolu. üniversite bunun için var aslında, arastıracaksın, soracaksın, kovalayacaksın, ben mesela ing çeviri yapıyorum, photoshopum falnda iyidir ilk iş olarak kendime bi tane reklam yapıp muhabbet kurdugum okulun yanındaki köfteci, kontor satan büfe, cafe, ve en önemlisi fotokopiciye gidip dükkanlarına ilanımı asmıstım. zibilyon tane telefon geldi sayfa başı 5tl den çeviriyordum ve 10 sayfadan aşşağı iş veren yoktu, sen düşün :) bir kaç kere iş reddeddiğim dahi oldu. reddedilmekten veya ''ne derler'' diye düşünmekten korkma, sokakta sana kart satmaya calısan veya oturdugun yere dergi al diye gelen kac insanı yolda bi daha görsen tanırsın ki?
-----------------------------arkadasım çok doğru söylemissin haklısın bi yönde insanın götü sıkışınca anlıyo herşeyi o pozisyona geleyim yapıcak baska çağre olmiycak zaten:)
-----------------------------
Arkadaş götünün sıkışmasına gerek kalmadan nasıl davranman ve neler yapman gerektiğini anlatmış.
Dediği gibi ürkek olarak, bekleyerek bir şey kazanan yok.
Yüzsüzlük gibi gelmesin sana bunlar, sen öneri yapacaksın kabul eden edecek, etmeyen etmeyecek.Edenler sayesinde sen işini görmüş olacaksın, onlar da hizmetini alacak bu kadar basit aslında...
İlk adımı atmak önemli, proaktif olmak lazım :)
-----------------------------işte bunu başrmamı sağlamak için yanımda yardımcı olucak birileri lazım
-
flash oyunda çok iyi para var. tabi grafik yetmez.
-
Bence global takıl.. örn : http://themeforest.net sitesinde kendi templatelerini oluştur, eğerki css bilgilerinin üzerine güzel bi javascript, jQuery eklersen ve temiz kod yazarsan o vakit wordpress temaları tasarla + giydir.. Sana gaz vermesi açısından şunu inceleyelim.
http://themeforest.net/item/kin-minimalist-photography-wordpress-template/123713 eleman bunu 30$ dan satıyo, bu zamana kadar 641 satış yapmış. %50 sini siteye verdiğini düşünsen bile 320 x 30 $ ..
Bi arkadaşım vardı wordpress tema yapıyodu ve giydirme işlemi için benden destek istemişti, ben yardımcı olamadım ama bi kaç kişiyle bi ekip kurdu. Orta düzey freelance işlerden daha iyi kazanıyo..
-
uppp
-
Hocam İşler Bazen Çok Yogun Oluyor.Bizle Çalışabilirsin İş Paslarım Sana.
-
fenerist07 bunu yazdı:
-----------------------------
ArduouS bunu yazdı:
-----------------------------
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
restoranlara menu, kartvizit, logo gibi ufak tefek isler cikar fakat bir sirkette calisman cok daha temiz para kazandirir cetttooo
-----------------------------üni okuyorum biliyosun restoran falan pek sosyalliğim samimiliğim yok internet üzerinden kazanmaya çalışıcam ne yapmam gerekir bilen arkadaslar yön göstersin
-----------------------------
ünide okuyosan en kolayı okuldaki panolara, okulun forum sitelerine, sözlüklerine vs reklam verirsin. okulunda klüpler vardır müzik kulübü,işletme kulübü,girişimciler,fotografcılar,bok,püsür.. bunlara afiş hazırlayabilirsin mesela, bunların sunumları, gösterileri vs olur. cok para kazanmazsın belki ama cep harclıgın cıkar ve de zamanını almaz template ten bile yapabilirsin 1 saatini almaz :) bu sekilde reklam verirken altına iliştirirsin her türlü grafik tasarım vb işiniz yapılır diye. zaten 1-2 iş yapıp cevre edinirsen gerisi kendiliğinden gelir. onun dısında okulun cevresine genelde amatör cafeler acılır, tost hamburger falan yapan veya tavla batak oynadıın cafeler, buralarla görüş bunların menülerini,kartvizitlerini vs yapabilirsin. asosyalsen hiç bişi olamazsın hocam hayatta, en kötüsü bu, bunu aşmaya çalış. gideceksin, soracaksın, ısrar ediceksin gerekirse küfürde yiyeceksin. 10 tane red alırsan 1 tane kabul muhakkak alırsın, ama hiçbişey kovalamazsen hiçbişey gelipte seni bulmaz. etrafına bak millet gazete,dergi,krem,promosyon ürün falan satarak para kazanıyor, kamğpus girişinde yolunu kesip kredi kartı iteliyor, panolar özel ders veren ögrencilerle dolu. üniversite bunun için var aslında, arastıracaksın, soracaksın, kovalayacaksın, ben mesela ing çeviri yapıyorum, photoshopum falnda iyidir ilk iş olarak kendime bi tane reklam yapıp muhabbet kurdugum okulun yanındaki köfteci, kontor satan büfe, cafe, ve en önemlisi fotokopiciye gidip dükkanlarına ilanımı asmıstım. zibilyon tane telefon geldi sayfa başı 5tl den çeviriyordum ve 10 sayfadan aşşağı iş veren yoktu, sen düşün :) bir kaç kere iş reddeddiğim dahi oldu. reddedilmekten veya ''ne derler'' diye düşünmekten korkma, sokakta sana kart satmaya calısan veya oturdugun yere dergi al diye gelen kac insanı yolda bi daha görsen tanırsın ki?
-----------------------------adam ege de okuyordu sanırım yanı kucuk park etrafındakı kafeler bı tane bıle yarı profesyonel bıle mekan yok hepsı yıllardır ıs yapan kalıtelı yerler kendı calıstıkları yerler vardır oyle gıtmeyle olmaz o ıs.
Zaten egede reklamcılık vs bolumlerde vardı sanırım bu ıslerle profesyonel olarak ugrasan kısıler var bi zor yanı mekan dolasıp boyle demek.
Bi kere nın tane kartvızıt 20 tl e basıyorlar bunun ıcınde tasarımda dahıl bır cok kısı bakmıyor bıle telefon olsun ad yazsın yeter dıyor.
Önem veren ınsanda paraya onem vermıyor o nedenle gıdıyor reklam ajanslarıyla calısıyor
-
Ajanslarla görüşüp, grafik işleri alır ve freelance olarak çalışabilirsin.
-
hipokondriyak1 bunu yazdı:
-----------------------------
fenerist07 bunu yazdı:
-----------------------------
ArduouS bunu yazdı:
-----------------------------
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
restoranlara menu, kartvizit, logo gibi ufak tefek isler cikar fakat bir sirkette calisman cok daha temiz para kazandirir cetttooo
-----------------------------üni okuyorum biliyosun restoran falan pek sosyalliğim samimiliğim yok internet üzerinden kazanmaya çalışıcam ne yapmam gerekir bilen arkadaslar yön göstersin
-----------------------------
ünide okuyosan en kolayı okuldaki panolara, okulun forum sitelerine, sözlüklerine vs reklam verirsin. okulunda klüpler vardır müzik kulübü,işletme kulübü,girişimciler,fotografcılar,bok,püsür.. bunlara afiş hazırlayabilirsin mesela, bunların sunumları, gösterileri vs olur. cok para kazanmazsın belki ama cep harclıgın cıkar ve de zamanını almaz template ten bile yapabilirsin 1 saatini almaz :) bu sekilde reklam verirken altına iliştirirsin her türlü grafik tasarım vb işiniz yapılır diye. zaten 1-2 iş yapıp cevre edinirsen gerisi kendiliğinden gelir. onun dısında okulun cevresine genelde amatör cafeler acılır, tost hamburger falan yapan veya tavla batak oynadıın cafeler, buralarla görüş bunların menülerini,kartvizitlerini vs yapabilirsin. asosyalsen hiç bişi olamazsın hocam hayatta, en kötüsü bu, bunu aşmaya çalış. gideceksin, soracaksın, ısrar ediceksin gerekirse küfürde yiyeceksin. 10 tane red alırsan 1 tane kabul muhakkak alırsın, ama hiçbişey kovalamazsen hiçbişey gelipte seni bulmaz. etrafına bak millet gazete,dergi,krem,promosyon ürün falan satarak para kazanıyor, kamğpus girişinde yolunu kesip kredi kartı iteliyor, panolar özel ders veren ögrencilerle dolu. üniversite bunun için var aslında, arastıracaksın, soracaksın, kovalayacaksın, ben mesela ing çeviri yapıyorum, photoshopum falnda iyidir ilk iş olarak kendime bi tane reklam yapıp muhabbet kurdugum okulun yanındaki köfteci, kontor satan büfe, cafe, ve en önemlisi fotokopiciye gidip dükkanlarına ilanımı asmıstım. zibilyon tane telefon geldi sayfa başı 5tl den çeviriyordum ve 10 sayfadan aşşağı iş veren yoktu, sen düşün :) bir kaç kere iş reddeddiğim dahi oldu. reddedilmekten veya ''ne derler'' diye düşünmekten korkma, sokakta sana kart satmaya calısan veya oturdugun yere dergi al diye gelen kac insanı yolda bi daha görsen tanırsın ki?
-----------------------------adam ege de okuyordu sanırım yanı kucuk park etrafındakı kafeler bı tane bıle yarı profesyonel bıle mekan yok hepsı yıllardır ıs yapan kalıtelı yerler kendı calıstıkları yerler vardır oyle gıtmeyle olmaz o ıs.
Zaten egede reklamcılık vs bolumlerde vardı sanırım bu ıslerle profesyonel olarak ugrasan kısıler var bi zor yanı mekan dolasıp boyle demek.
Bi kere nın tane kartvızıt 20 tl e basıyorlar bunun ıcınde tasarımda dahıl bır cok kısı bakmıyor bıle telefon olsun ad yazsın yeter dıyor.
Önem veren ınsanda paraya onem vermıyor o nedenle gıdıyor reklam ajanslarıyla calısıyor
-----------------------------Evet oyüzden onu denemiyorum bile kücükpark zaten markalasmıs bir şekilde hepsinin yeterince elemanı var ve cafelere restoranlara girdiğim zaman farkettiğim menüler hep yazılı şekilde resim tasarım dahil hiç birşey yok yani menü olayından hiç bir şekilde kazanç elde edemem
-
bi dünya ajans var iş bulma sitelerinde başvur görüşmeye git ne yapacağın konusunda bilgi al illa işi kabul etmen gerekmiyor.. bir profesyonelin ne yaptığını kendi gözünle gör..
eğer sana uygun bir iş çıkarsa (ders saatlerine uygun v.s.) bakarsın değerlendirirsin.. ama mutlaka bir iki ajans a git kendin gör.. kimse adam yemez ;) ne bildiğini, onların ne istediğini tam olarak öğrenirsin..
netten iş yapma olayı öyle sakat ki tutturan adam tutturuyoda şahsen ben altından kalkamadım bi türlü.. adam sana iş veriyo arıyo anlaşıyosun iş bitiyo telefonlara çıkmıyo ilgilenmiyo.. bi dünya tırt iş işte.. sinir krizi geçirmek istemiyorsan bi ajansda sabit bi iş olayına gir.. ama mutlaka bir iki görüşmeye git tecrübe olur bunlar hep :)
not: bide yaa ordakiler kimbilir ne derece işler yapıyo diye güvensizliğe kapılma ben öyle adamlar gördüm ki.. cv ye bakan bill gatesin yeğeni sanar, gelgelelim malın önde gideni geride durmayanı.. hele msnden arkadaşlarına sora sora html sayfa tasarlayan gaciler vardı ne gülmüştüm :D