GTA IV PC Çıkış Tarihi!
-
Grand Theft Auto IV'ün konsola çıkmasından bile önce başlayan PC sürümü dedikoduları boşa gitmedi. GTA IV PC'ye geliyor.
Rockstar'ın cinayetlere neden olan açık dünyalı aksiyon oyunu Grand Theft Auto IV'ün bilgisayar platformuna çıkacak olan sürümü, nihayet bizzat yapımcı firma tarafından duyuruldu. Geleneği bozmayan Rockstar, daha önce defalarca yaptığı gibi konsolda başlattığı GTA furyasını birkaç ay sonra PC'ye taşıyor. PS3 ve Xbox 360 için nisan ayında piyasaya çıkarılan oyunun PC sürümü, Avrupalı oyuncularla 21 Kasım'da buluşacak.
shiftdelete.netayrıca sistem gereksinimleri şöyle
1 GB RAM
512 MB E.K
2,66 GHZ İŞLEMCİ
10 GB HARDDİSK
----------------------------------------------------------şimdiden hayırlı uğurlu olsun :)
-
demek birde kaldırcak pcmiz olsa..
-
Herhalde çıkacaktı pcye lan! Pc ye çıkmazsa olay çıkar zaten ag. GTA'nın yeri pc dir.
-
NighT-7 bunu yazdı:
-----------------------------
Herhalde çıkacaktı pcye lan! Pc ye çıkmazsa olay çıkar zaten ag. GTA'nın yeri pc dir.
-----------------------------
çok sert bi tepki ama bende bu tepkinin biraz daha yumoşlusunu düşünüyorum.bu oyun fare(mouse) olmadan oynanırmı allah aşkına.. -
allaah :D 21 kasım demek. ben bu oyunu 2 yıldır bekliyorum. san andreasda olduğu gibi bunu da çktığı gün alcam işallah :D
-
he bir de bunu kaldıracak pc olsa
-
kroo bunu yazdı:
-----------------------------
he bir de bunu kaldıracak pc olsa
-----------------------------sırf bu oyun için pc topladım desem yalan olmaz :)
-
işte bu neyin göstergesi ? kısır döngü . oyun fırmaları bılgısayar fırmalarıyla el altından anlaşıyor ve öle özellikte oyun kodluyorlarki ınsanları yenı bılgısayar almaya teşvike dıyorlar ( yada parça almaya dıyelım ) yanı sürekli bir döngü ve bu döngünün sonucu yok :D
-
Gta zaten pc oyunu. Ne anlarım klavye+mouse yoksa.
-
konpicyus bunu yazdı:
-----------------------------
allaah :D 21 kasım demek. ben bu oyunu 2 yıldır bekliyorum. san andreasda olduğu gibi bunu da çktığı gün alcam işallah :D
-----------------------------
Ohhh bende aynen öle bekliyom sayılı zaman çabuk geçermiş bilgisayarda yetiyo fazlasıyla kopcaz olm konpicyus ... -
geri sayıma başlayabiliriz artık =)
