GTA IV PC Çıkış Tarihi!
-
ne yani ekran kartıyla ram mi alıcaz şimdi biz ama olsun çıkıyo ya gerisi kolay :D sevindim şimdi süper bi haber
-
30 gb hdd 224 ram 32 ekran kartı olsa olmaz mı be abi bi güzellik yapsanız :|
-
cyb3rt1m3 bunu yazdı:
-----------------------------
30 gb hdd 224 ram 32 ekran kartı olsa olmaz mı be abi bi güzellik yapsanız :|
-----------------------------bende 512 ram 128 mb ekran kartı 2.66 ghz pentium 4 işlemci var açarmı acaba denerim bi :D san andreas ı falan açıyor sorunsuz ama bide gta 4 ü denicez açmazsa mecburen alıcaz ekran kartı ram :S
-
Ekran kartı-Ram-Boş aLandan yırtıomda amd 2500+ var bakayım kasmaz inşaLLah yada ozamana kadar yükseLtme yapmam gerek :|
-
Walla konpicyus la ben 2 yıldır çıkcak die bekliyo aklımı seviimki 15 tatilde bilgisayarı yenilerken güzel aldıydım :D:D
-
oo iyi ayarları full high da oynicaz demek :D
-
Madcrazy bunu yazdı:
-----------------------------
oo iyi ayarları full high da oynicaz demek :D
-----------------------------
:D:D inşallah -
herşey tmm da ekran kartı 128 :( inş kaldırır
-
Çıkıcak tabiki, asıl parayı pc pazarından kaldırıyor zaten, istiyosa çıkarmasın. Bekliyoruz efenim, grafikleri kökleyince ps3 deki görsel şöleni yaşarız umarım.
-
3gb ram 1gb ekran kartı 4 çekirdk vs vs.. full oynasam bişi olur mu aceba :D
Toplam Hit: 4068 Toplam Mesaj: 29
