GTA IV PC Çıkış Tarihi!
-
iyi az kalmış
-
bilgisayarı yenilicez desene
-
DkN bunu yazdı:
-----------------------------
Çıkıcak tabiki, asıl parayı pc pazarından kaldırıyor zaten, istiyosa çıkarmasın. Bekliyoruz efenim, grafikleri kökleyince ps3 deki görsel şöleni yaşarız umarım.
-----------------------------zaten en iyi konsol bilgisayar bence hepsini oynadım pc 1 numara bana göre
-
Gta 4 oynamak icin illa ki 512 ekran kartiniz olacak diye birsey yok sacmalik bunlar Gta 4 Crysis i gecti yani oyle mi??
128 ekran kartinizla Gta 4 oynayabilirsiniz kimse endiselenmesin.
-
abi herkesin dilinde gta4 nedir bu gta4 ün gta 3 ten farkı.
-
ben bitirdim xbox'ta:) bitireli de 3 ay filan oluyor... oyun hakkinda ufak bir spoiler vereyim; oyunu uzatmak istiyorsaniz, sakin adami bana cok cektirdi diye ocunuzu almak icin oldurmeyin... adam ne guzel size is teklif ediyor... Neyse, zamani gelince anlarsiniz:)
-
mxsimgr bunu yazdı:
-----------------------------Gta 4 oynamak icin illa ki 512 ekran kartiniz olacak diye birsey yok sacmalik bunlar Gta 4 Crysis i gecti yani oyle mi??
128 ekran kartinizla Gta 4 oynayabilirsiniz kimse endiselenmesin.
-----------------------------bence de oynanır ama oyunu dona dona oynarsın en alt seviyede bile
-
Core 2 Duo T9300 2.5 Ghz 6MB 800MHz
Nvidia® GeForce 9500M GS DirectX 10
2048MB
Kaldırır kaldırmasınada hddim full : (
