folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder GTA IV PC Çıkış Tarihi!



GTA IV PC Çıkış Tarihi!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AKSU92
    AKSU92's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2008
    Erkek

    iyi  az  kalmış

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mesut589
    mesut589's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2002
    Erkek
    bilgisayarı yenilicez desene
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Madcrazy
    Madcrazy's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2007
    Erkek

    DkN bunu yazdı:
    -----------------------------
    Çıkıcak tabiki, asıl parayı pc pazarından kaldırıyor zaten, istiyosa çıkarmasın. Bekliyoruz efenim, grafikleri kökleyince ps3 deki görsel şöleni yaşarız umarım.
    -----------------------------

    zaten en iyi konsol bilgisayar bence hepsini oynadım pc 1 numara bana göre


    Hardcore Gamer - Android Game Developer
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mxsimgr
    mxsimgr's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2007
    Erkek

    Gta 4 oynamak icin illa ki 512 ekran kartiniz olacak diye birsey yok sacmalik bunlar Gta 4 Crysis i gecti yani oyle mi??

    128 ekran kartinizla Gta 4 oynayabilirsiniz kimse endiselenmesin.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AKSU92
    AKSU92's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2008
    Erkek
    abi herkesin dilinde gta4 nedir bu gta4 ün gta 3 ten farkı.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jerry
    jerry's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    ben bitirdim xbox'ta:) bitireli de 3 ay filan oluyor... oyun hakkinda ufak bir spoiler vereyim; oyunu uzatmak istiyorsaniz, sakin adami bana cok cektirdi diye ocunuzu almak icin oldurmeyin... adam ne guzel size is teklif ediyor... Neyse, zamani gelince anlarsiniz:)

     

     


    GOD IS GOD http://www.youtube.com/watch?v=v8LY2VgiikE
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dreampark87
    dreampark87's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    mxsimgr bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gta 4 oynamak icin illa ki 512 ekran kartiniz olacak diye birsey yok sacmalik bunlar Gta 4 Crysis i gecti yani oyle mi??

    128 ekran kartinizla Gta 4 oynayabilirsiniz kimse endiselenmesin.


    -----------------------------

    bence de oynanır ama oyunu dona dona oynarsın en alt seviyede bile


    Zifir:10 mg nikotin:0.8 mg karbon monoksit:10 mg WINSTON
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    brK
    brK's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2008
    Erkek

    Core 2 Duo T9300 2.5 Ghz 6MB 800MHz

    Nvidia® GeForce 9500M GS DirectX 10 

    2048MB 

     

    Kaldırır kaldırmasınada hddim full : (

Toplam Hit: 4070 Toplam Mesaj: 29