Gta San Andreas Online
-
bide GTA nın linkine versen ? :)
-
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------
bide GTA nın linkine versen ? :)
-----------------------------sıkar biraz indirmesi 5 cd :D
-
Bende GTA'nin Casino Royale versiyonu vardi ona uyar herhalde uymassa normalide var gerci, gelioorum bekleyin :Dd
-
bu programdan sonra ekstra bişey var mı ya yapmayın gencler boyle final zamanı oncesi:DD soyleyin bakalım ekstra bişey yapılcak mı
-
mesut589 bunu yazdı:
-----------------------------bu programdan sonra ekstra bişey var mı ya yapmayın gencler boyle final zamanı oncesi:DD soyleyin bakalım ekstra bişey yapılcak mı
-----------------------------sevgili arkadaşım :
bilgisayarında GTA San Andreas Kurulu ise indreceğin SA-MP programını aynı dizine kuruyorsun. Sonra masaüstünde kısayolunu bırakıyor. ordan açıyorsun ve sekmelerde "Internet" olana basıyosun. sonra da kafana göre gir biyere
-
kardes yukledim sen hangi serverdasın
-
kısayola tıkladım bir suru hata mesajı verdiii bu velet ne olacak(yuklemeyi gta nın bulundugu klasore yaptım ve san andreas yuklu)
-
mesut589 bunu yazdı:
-----------------------------
kardes yukledim sen hangi serverdasın
-----------------------------karışık takılıyorum. hangisinin oyuncu sayısı fazlaysa ve "ping" az ise ona giriyorum. Gireceğin yerlerde pingin az olmasına bak. az olması daha iyi. o bağlantı gücün. fazlao olunca yavaş ve donarak oynarsın vururlar seniii :D
-
kısayola tıklayınca ebesi kadar hata mesajı veriyoooo
-
mesut589 bunu yazdı:
-----------------------------
kısayola tıkladım bir suru hata mesajı verdiii bu velet ne olacak(yuklemeyi gta nın bulundugu klasore yaptım ve san andreas yuklu)
-----------------------------sevgili arkadaşım ve meslektaşım :P
bu programın bi ibneliği odur. Nasl kurtulacağını anlatayım :
o hata msjları varya. onların aq. merak etme. elin "enter" tuşunda basılı olsun. 0tomatikmen hepsine tamam-ok-evet ne yazıyosa işte o butona basmış gibi olacan. sonra o hata msjları bitecek. Artık oyuna gireblirsin. bunu bir kere yapınca düzleiyo. Artık her açtığında hata msjları gelmeyecek. Mutlu günler seni bekleyecek. çiçekler açacak, kuşlar ötecek... :D
