folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Gta San Andreas Online



Gta San Andreas Online

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    bide GTA nın linkine versen ? :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    manhyak bunu yazdı:
    -----------------------------
    bide GTA nın linkine versen ? :)
    -----------------------------

    sıkar biraz indirmesi 5 cd :D 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Bende GTA'nin Casino Royale versiyonu vardi ona uyar herhalde uymassa normalide var gerci, gelioorum bekleyin :Dd

    I find your lack of faith disturbing.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mesut589
    mesut589's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2002
    Erkek

    bu programdan sonra ekstra bişey var mı ya yapmayın gencler boyle final zamanı oncesi:DD soyleyin bakalım ekstra bişey yapılcak mı

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    mesut589 bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu programdan sonra ekstra bişey var mı ya yapmayın gencler boyle final zamanı oncesi:DD soyleyin bakalım ekstra bişey yapılcak mı


    -----------------------------

    sevgili arkadaşım :

    bilgisayarında GTA San Andreas Kurulu ise indreceğin SA-MP programını aynı dizine kuruyorsun. Sonra masaüstünde kısayolunu bırakıyor. ordan açıyorsun ve sekmelerde "Internet" olana basıyosun. sonra da kafana göre gir biyere


    sanılanın aksine...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mesut589
    mesut589's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2002
    Erkek
    kardes yukledim sen hangi serverdasın
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mesut589
    mesut589's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2002
    Erkek
    kısayola tıkladım bir suru hata mesajı verdiii bu velet ne olacak(yuklemeyi gta nın bulundugu klasore yaptım ve san andreas yuklu)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    mesut589 bunu yazdı:
    -----------------------------
    kardes yukledim sen hangi serverdasın
    -----------------------------

    karışık takılıyorum. hangisinin oyuncu sayısı fazlaysa ve "ping" az ise ona giriyorum. Gireceğin yerlerde pingin az olmasına bak. az olması daha iyi. o bağlantı gücün. fazlao olunca yavaş ve donarak oynarsın vururlar seniii :D


    sanılanın aksine...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mesut589
    mesut589's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2002
    Erkek
    kısayola tıklayınca ebesi kadar hata mesajı veriyoooo
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    mesut589 bunu yazdı:
    -----------------------------
    kısayola tıkladım bir suru hata mesajı verdiii bu velet ne olacak(yuklemeyi gta nın bulundugu klasore yaptım ve san andreas yuklu)
    -----------------------------

    sevgili arkadaşım ve meslektaşım :P

    bu programın bi ibneliği odur. Nasl kurtulacağını anlatayım :
    o hata msjları varya. onların aq. merak etme. elin "enter" tuşunda basılı olsun. 0tomatikmen hepsine tamam-ok-evet ne yazıyosa işte o  butona basmış gibi olacan. sonra o hata msjları bitecek. Artık oyuna gireblirsin. bunu bir kere yapınca düzleiyo. Artık her açtığında hata msjları gelmeyecek. Mutlu günler seni bekleyecek. çiçekler açacak, kuşlar ötecek... :D


    sanılanın aksine...
Toplam Hit: 7969 Toplam Mesaj: 61