Gta San Andreas Online
-
enterladım enterladım bişeyler oldu gibi ama yine hata veriyo bi restart atıp gelcem bi olmasın kestim pipini:D
-
mesut589 bunu yazdı:
-----------------------------
enterladım enterladım bişeyler oldu gibi ama yine hata veriyo bi restart atıp gelcem bi olmasın kestim pipini:D
-----------------------------:D ya ne restartı aslınd gerrek yok. dediğimi yapsan mutlu ve mesud birşekilde oyuna girecen :D
elin enterda basılı dursun. bbbbbbbbbbbbbbbbbbaaaaaaaaaasssssssssss aynı böyle. sonra bitiyo o hata msjları
-
bitiyo bekliyom nişey olmuyo tekrar tıklıyom kısa yola tekrar baslıyo soguttun beni
-
gidim oyunua baya sarıyo mesajlasma nasil
-
La savelere bişe olmuo dimi ? oluosa yuklemem hec:D
-
gfb_soldier bunu yazdı:
-----------------------------
La savelere bişe olmuo dimi ? oluosa yuklemem hec:D
-----------------------------hayır, savelerle ilgisi yok.
-
yalnız hiç mod yüklü olmaması lazım yoksa bomboş bi dünyada görünmez duvarlara çarpa çarpa oynamaya çalışırsınız :D .. yani ek arabaydı modeldi vs yüklü olmayacak.. çok zevkli oluyor :D bi sürü server var :D
-
pcBear ne 5 cd si bea 600 mb :D
-
zevkli oluyomuş harbidende ama böle grup felan yok mu ya o zaman daha zevkli olur..
-
Sa online da klan kurma gibi bir şansımız yokmu arkadaşlar?
Arkadaşlar la beraber giriyoruz birbirimize zarar vermeden çete kurmak istiyoruz :) Bu yapılabiliyor mu?
