Gta San Andreas Online
-
ya beyler hıle yapan cok gercekten ama hile yaplardan yarısı Türk onun ıcın kardes o hılelerıde bana ogretsene de msn olayına gır kesın kabul eder zaten msn soyler hılelerı yada programı her neyse ıstee
-
hile yapan cok tum hile yapanların amkkkk!
-
mesut589 bunu yazdı:
-----------------------------
hile yapan cok tum hile yapanların amkkkk!
-----------------------------
bende oyunun ıcıne edıyolar a.q knight gıbı su oyun ozellesse a.q admınler uyuyo paso -
media_center bunu yazdı:
-----------------------------mesut589 bunu yazdı:
-----------------------------
hile yapan cok tum hile yapanların amkkkk!
-----------------------------
bende oyunun ıcıne edıyolar a.q knight gıbı su oyun ozellesse a.q admınler uyuyo paso
-----------------------------
abi kimse hile yapmasa harbi çok güzel olur ya..
amk elimde pistol sallıyom mermileri bi bok olmuyo adam dönüyo en baba silahla koyuyo bitiyoz direk.. adamdan kaçıom kaçıoma dam bi ışınlanıyo direk tepemde amk..! -
ya aslında server aclıyomus her halde ıstıyenler acıyomus dokumanlarını fılan varmıs ama kım urasacak guzel olur haa bi tane serverımız olcak :D :D
-
media_center bunu yazdı:
-----------------------------
ya aslında server aclıyomus her halde ıstıyenler acıyomus dokumanlarını fılan varmıs ama kım urasacak guzel olur haa bi tane serverımız olcak :D :D
-----------------------------
açalım anasını satiim.. bissürü türk var zaten oyunda ... 3-5 de yabancı çeksek tamamdır işte :D -
abicim hepsi parola istio bu serverlerin giricek bi server bulamadımki.
edit:yanlış anlamışım sorry :)giridm şimdi oyuna bakim nası bişe -
pro ac asagıda secenekler var ınternetı tıkla ve no passaword tickle ve no empt tickle dal :D
-
off off harika bişey lam bu :D
herkese tavsiye ederim abü çok eğlenceli harbiden -
olum ne komedı ya :D kokoyla oynadık cok zevklı oldu :D oynaynlarla msnden eklesek ayarlıyalım aksamları super olur :D bu arada oynayan türkler cok mal =D
Toplam Hit: 7971 Toplam Mesaj: 61
