folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Güneş Harekatı [ Bilinmeyen Yönleri ]



Güneş Harekatı [ Bilinmeyen Yönleri ]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asi
    Asi's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Dişi

    1500 it geberse ne olurki. 1500 it benim askerimin akan bir damla kanının bile bedeli olamaz.


    Doğuşumdaki tek olağanüstülük Türk olarak dünyaya gelmemdir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DkN
    DkN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2006
    Erkek

    Hocam öncelikle ağabeyine sonsuz sevgi ve saygılarımı iletiyorum, ataları gibi memleketinin onurunu şerefini omuzlarına yükleyip kanını ortaya koyduğu için bu millet onlara herzaman minnettardır.

    Yazmışsın ki,

    Hiç biride çatışarak şehit olmamış 1 binbaşı ve 3 askerin şehit olduğunu hatırlıyosunuz sanırım onların hikayesini anlatayım..

    Bunlar intikal halindeyken pusuya düşmüşler ve çatışmaya başlamışlar.Teröristlerde jammer aleti olduğu için telsiz bi muddet çalışmamış. bu zamana kadar sehit düşen olmamış fakat binbaşı merkezle irtibat kurmuş yardım istemiş. merkezde bi bielik göndermiş o birlik arkadan dolanarak onları imha edecekmiş fakat onların gelmesi gecikmiş merkez komutanıda topçu birliğine atış emri vermiş ve binbaşıdan koordinatları istemiş. binbaşıda teröristlerin koor. vbermiş. topçu da her attığını biraz ileri atarak hedefi vuramıyorlarmış. Binbaşıda lan ben kendi koordinatımı verirsem bunlar hedefi tam isabet vururlar demiş ve kendi koor. vermiş. topçu da bu sefer tam isabet atmış ve binbaşıyla birlikte 3 asker şehit olmuş.

    Şimdi burada bazı noktalar var, operasyona katılmış bir asker herşeyden haberdar olamaz, operasyon onlarca kilometre kareye yayılıyor, kim nasıl şehit olmuş teröristi nasıl imha etmiş görüş açısında değilse bilmesi imkansız denebilir. Topçunun ıskalaması imkansıza yakındır, topçuların ıskalaması vietnam da kaldı. Kaldı ki, ıskalasa bile ileri veya geri koordinat vererek atışı isabetli hale getirmek gibi birşeye kalkışılamaz, çünkü ölürsün. Bu dediğini düşman kurşunu ile değil kendi ateşiyle şerefiyle intihar etmek isteyen birlikler yapar. Kore de birliğimiz bunu yapmıştı. Ayrıca Binbaşı rütbesindeki bir asker 1.hatta en sıcak teması sağlama görevinde bulunmaz, bu erlerin işidir. Şehit Binbaşı mız 1.dereceden muharebeye giriyorsa muhtemelen Bordo Berelidir. Her insan gibi Bordo Bereliler de etten ve kemiktendir, ölebilir. Allah tüm şehitlerimizin yerini uçmak kılsın, emanetleri şerefimizdir.

     


    Vatan ne Türkiye"dir Türklere, ne Türkistan; Vatan büyük ve müebbet bir ülkedir: Turan. ~ Saga qaygı kelgende qorqup qaşsam taa saga, Qayday betpen qararman aytaş yurtum men saga? Ne dermen dep aytarman sütün bergen anamga? Ne dermen dep aytarman maga sengen atamga? ~ Kök Bayraq"a selam olsun !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    okudum bi anda içim mutlulukla doldu (:

    o bixiyi bana vereceksin onları doğuranlara kadar onların tohumunu verene kadar hepsinin midesini mermiyle dolduracaksın arkadaş..


    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    azizsenel55
    azizsenel55's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek
    hoca esir alınan askerlerin hikayesi nedir hain mi onlar mevzu nasıl

    Bir gün HERKES FENERBAHÇELİ OLACAK...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seboist
    seboist's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek

    EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER!

    HELAL OLSUN MEHMETÇİĞE


    ebedi devlet
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    The_EsT
    The_EsT's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2007
    Erkek

    Tabi siz soruyorsunuz Asker neden yalan söylesin belki aranızda askerliğini doğuda yapmış arkadaslar vardır genelkurmay öldürdüğünün sadece 10 da 1 ini söyler nedeni ise ilerde Kürt halkı Ermeniler gibi siz halkımızı pkk yı bahane ederek soy kırıma uğratıyorsunuz demesinler diye.

    -------------------------------------------------

    ordunun böle bi nedenden dolayı açıklamadığı bilgilere bi şekilde ulaşıp bunu duyurman sence mantıklı mı ordu bunu 300 kişi olarak bilmemizi istiosa bırakın öle bilelim


    Benim Vermediğim Şeyi Sen Alamazsın...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kiNki
    kiNki's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2003
    Erkek
    The_EsT bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tabi siz soruyorsunuz Asker neden yalan söylesin belki aranızda askerliğini doğuda yapmış arkadaslar vardır genelkurmay öldürdüğünün sadece 10 da 1 ini söyler nedeni ise ilerde Kürt halkı Ermeniler gibi siz halkımızı pkk yı bahane ederek soy kırıma uğratıyorsunuz demesinler diye.

    -------------------------------------------------

    ordunun böle bi nedenden dolayı açıklamadığı bilgilere bi şekilde ulaşıp bunu duyurman sence mantıklı mı ordu bunu 300 kişi olarak bilmemizi istiosa bırakın öle bilelim


    -----------------------------

     katılıyorum bu dediğine


    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    genelkurmay öldürdüğünün sadece 10 da 1 ini söyler nedeni ise ilerde Kürt halkı Ermeniler gibi siz halkımızı pkk yı bahane ederek soy kırıma uğratıyorsunuz demesinler diye.

     

    Burası şaşırtıcı. eğer kürt halkı böyle düşünecekse s*ktirgitsin barzani yalakalığı yapsınlar.

    Seminerler olsun görüşmeler olsun kürt aydınları böyle düşüncede olmadıklarını belirtiyorlar.(siyasetten ötürü)

    1,5 yıl sonra askere gittiğimde göreceğim. inşallah doğuya özellikle şırnağa giderim.


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    DkN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam öncelikle ağabeyine sonsuz sevgi ve saygılarımı iletiyorum, ataları gibi memleketinin onurunu şerefini omuzlarına yükleyip kanını ortaya koyduğu için bu millet onlara herzaman minnettardır.

    Yazmışsın ki,

    Hiç biride çatışarak şehit olmamış 1 binbaşı ve 3 askerin şehit olduğunu hatırlıyosunuz sanırım onların hikayesini anlatayım..

    Bunlar intikal halindeyken pusuya düşmüşler ve çatışmaya başlamışlar.Teröristlerde jammer aleti olduğu için telsiz bi muddet çalışmamış. bu zamana kadar sehit düşen olmamış fakat binbaşı merkezle irtibat kurmuş yardım istemiş. merkezde bi bielik göndermiş o birlik arkadan dolanarak onları imha edecekmiş fakat onların gelmesi gecikmiş merkez komutanıda topçu birliğine atış emri vermiş ve binbaşıdan koordinatları istemiş. binbaşıda teröristlerin koor. vbermiş. topçu da her attığını biraz ileri atarak hedefi vuramıyorlarmış. Binbaşıda lan ben kendi koordinatımı verirsem bunlar hedefi tam isabet vururlar demiş ve kendi koor. vermiş. topçu da bu sefer tam isabet atmış ve binbaşıyla birlikte 3 asker şehit olmuş.

    Şimdi burada bazı noktalar var, operasyona katılmış bir asker herşeyden haberdar olamaz, operasyon onlarca kilometre kareye yayılıyor, kim nasıl şehit olmuş teröristi nasıl imha etmiş görüş açısında değilse bilmesi imkansız denebilir. Topçunun ıskalaması imkansıza yakındır, topçuların ıskalaması vietnam da kaldı. Kaldı ki, ıskalasa bile ileri veya geri koordinat vererek atışı isabetli hale getirmek gibi birşeye kalkışılamaz, çünkü ölürsün. Bu dediğini düşman kurşunu ile değil kendi ateşiyle şerefiyle intihar etmek isteyen birlikler yapar. Kore de birliğimiz bunu yapmıştı. Ayrıca Binbaşı rütbesindeki bir asker 1.hatta en sıcak teması sağlama görevinde bulunmaz, bu erlerin işidir. Şehit Binbaşı mız 1.dereceden muharebeye giriyorsa muhtemelen Bordo Berelidir. Her insan gibi Bordo Bereliler de etten ve kemiktendir, ölebilir. Allah tüm şehitlerimizin yerini uçmak kılsın, emanetleri şerefimizdir.
    -----------------------------

    evet dediğin bence de öyle. Oluru yüksek. Borbo bereli ise bilerek kendi koordinantlarını diyip belki şerefile intihar etmiş olabilir veya rütbeleri yanlıi demişse RedsEa arkadaşımız olay başka olabilir.


    sanılanın aksine...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asi
    Asi's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Dişi

    Doğuda askerlik yapan askerin her şeyi bilmesi münkün değildir. Orda piskolojik olarak askeri rahatlatmak içinde 1500 gibi bir rakam telaffuz edilmiş olabilir Orda her şeyi rütbelilerin  bile bir çoğu ayrıntılarıyla bilemez. Orası öyle bir yerki yıllar öncesinin asker değimiyle fazla kelle alan askerleri efsane gibi hala anlatılır. Buda bizim piskolojik savaşımız. Siz pkk lı itlerin ve yandaşlarının kaç itin geberdiğini bilmediklerininmi sanıyorsunuz onlarında çok sağlam istihbaratları var. Gerçek rakamlara gelince orada 20 askerimin şehit olduğunada inanmıyorum. Gece aralıksız inip kalkan içinde yaralı ve şehit askerleri taşıyan halikopterleri, doğunun yollarında sessiz sedasız şehit cenazesi taşıyan ambulansları herkes bilmez.

    Doğuşumdaki tek olağanüstülük Türk olarak dünyaya gelmemdir.
Toplam Hit: 8468 Toplam Mesaj: 43