Güzel Kızların Yaşadığı Şehirler
-
BAAL bunu yazdı:
-----------------------------En güzel kız seviştigin kızdır.Yok kıcında ben vardı yok klitoristi uzundu demiyeceksin.Hayat felsefenini bu şiarın üzerine inşaa edeceksin.
Tabi bazen vajina cevresinde sivilce falan oluyor insanın siniri bozuluyor bazende mantar falan olur.O durumlar da utanmandan altıma yatıyor bir de deyip,kasıklarına kasıklarına tekmeyi gömüp defedeceksin.hahaha
-----------------------------muhahahaha
-
izmir niye yok orda :l
-
Beyler Giresun'u gören oldu mu ? Giresunu görmeden yorum yapmayın bence. O kadar idaalıyım !
-
Nişantaşı :)
-
Bilinmeyen bunu yazdı:
-----------------------------
Beyler Giresun'u gören oldu mu ? Giresunu görmeden yorum yapmayın bence. O kadar idaalıyım !
-----------------------------
enes wallaha dgru sölüyosun burdaki kızları görseniz götünüz düşer:)) -
Cia bunu yazdı:
-----------------------------
gençlik tuhaf amk.genç var zırabaza genç var seçici...memlekette 1 erkege 2 kız düşüyormuş diyorlar ulan kim benim hakkımı yiyorsa Allah belasını versin (:
-----------------------------
aynen Katılıyorum amk bazı hipneler 3 4 kişiyi idare ederek benım senın hakımıza gasp edıyolar amk :))) -
vallaha çavuşbaşında okuyorum 2.bin nufuslu lisede 1 tane güzel kız var gerisini siz düşünün :))
-
Kopenhag(Danimarka)..k1ngmiş hatun :|
-
Amsterdam(Hollanda).. :D :D :D
-
Bilinmeyen bunu yazdı:
-----------------------------
Beyler Giresun'u gören oldu mu ? Giresunu görmeden yorum yapmayın bence. O kadar idaalıyım !
-----------------------------katılıyorum:) 10 günlüğüne gitmiştim geçen yaz:) o sürede bi kıza aşık oldum amk kız afetti:)
