

Hadi Herkes Odasının Resmini Paylaşsın
-
İşte benim odam
-
işte buda holy one abimizin odası
-

-
oda ile pc kavramları farklı şeyler hocam :|
-



babamın ewindeki odamı koymak isterdim ama malum işte anca ist teki ewi koyabildim
-
BeelzeBuB bunu yazdı:
-----------------------------

-----------------------------şu masadaki ruloları yok edin de öle çekin şu resimleri ama :D
-
oldwolf bunu yazdı:
-----------------------------
BeelzeBuB bunu yazdı:
-----------------------------

-----------------------------şu masadaki ruloları yok edin de öle çekin şu resimleri ama :D
-----------------------------ahah hocam benimde gözüme takıldı o ama olay şu; baskı devre yaparken genelde yarım rulo kağıt harcıyorum yanında hoparlörün arkasında baskı devre çıkartma solüsyonunu da görürsün hocam bu sabah devre basmıştım ordan kalmış :D
-
bi ara odayı temizlersem koyarım fotoyu :D

ev aşırı pis olduğundan dolayı bir tek masaüstü resmimi koyuyorum :D
-
doğal ortamında abdullah azad

buda derli toplu hali

derli toplu hali #2

-
toletkağıtları ahaha
-
burada benim olsun :)
edit:
