

Hadi Herkes Odasının Resmini Paylaşsın
-




-
@kapil
o perdelerden varmı daha ya : ) şu perdeleri kimin yaptığını merak ediyorum türkiyenin her yerinde var
-
hiç sorma ya ögrenci evi klasiklerinden 3 yıldırda kullanıyorum, artık mezun olurken yakarım onları :D
-
brK bunu yazdı:
-----------------------------
@kapil
o perdelerden varmı daha ya : ) şu perdeleri kimin yaptığını merak ediyorum türkiyenin her yerinde var
-----------------------------Bizde de var o perdelerden... Salkımlarından tanıdım... Çok sağlam... 20 yıldır bi halt olmadı... Şimdi kendi evime taktım... Yeni perdelere taş çıkartır...
-
Bizimkilerde kaç yıllık kimbilir :) perdeler yıkandığında idarelik takıyor annem anılarım canlanıyor
-
kapil o bez dolaptan bendede var bi türlü kuramadım aq:S bazanın altında duruyo kurulum videosu çekermisin ?
-
Çok sağlam yapmışlar bizdekiler hala taş gibi...
-
lalada bunu yazdı:
-----------------------------
kapil o bez dolaptan bendede var bi türlü kuramadım aq:S bazanın altında duruyo kurulum videosu çekermisin ?
-----------------------------kurulumu zahmetli :D içini boşaltmam lazım müsait bi zamanda çekebilirim belki :))
-
:) Paylasalim Bakalim

-
herkes komşuda momşuda ne kadar desktop notebook bulmuşsa toplamış masaya masanın fotosunu çekmiş :D