folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Halkların Kurtuluşu Partisinin Yaptığı ?



Halkların Kurtuluşu Partisinin Yaptığı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Triumph
    Triumph's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek

    o ismini desturla andığınız komunist kitlenin atatürke olan sevgisi sadece devrimci yönüyle alakalıdır.am i right?

    sadece o kitle diyorum.atatürkü her yönü ile seven birçok komünistde vardır.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagatay09
    cagatay09's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    Kemal pasam her kesime hitap etmis iste.. milliyetci kisiligi ile devrimci düsünceleri ile her kesime hitap etmis... ama onun istedigi seyide anliyamamis bölünmüsüz beyin olarak.. bu da belkide onun en son istiycegi seydir... Leninle yanyana koyulmasinin tek sebebi ikisininde emperyalist güclere sirtsirta vermis olmasidir.. yardimlasmasidir.. hani derler ya Düsmanimin düsmani dostumdur...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    Bilal haci cok insancil yaklasiyorsun.Iktidar namlunun ucundadir.Cumhuriyet doneminde isyanalrin bastirilmasi,muhalefetin susturulmasida kanli olmustur.Istiklal Mahkemeleri oluk oluk kan akitmistir ancak bu Cumhuriyetimizin devami icin gerekli olan bir uygulamadir.El bebek gul bebek devlet kurulmaz ve yonetilmez.Onun icin kan dokulmesi gerekiyorsa dokulecektir.Simdi guncel bir olay Tibetliler bagimsizligi gundeme getirip Cin'den ayrilmak icin abd den pofpof u alinca olimpiyatlar icin isyan falan etmeye basladi ve cin hukumetide gayet sert bir sekilde bu isyanlari bastirdi ve bastiriyor...ancak bunu biz suan yapmadigimiz icin benim parkimda benim universitemde cakal takimi pkk lillar elini kolunu sallayip biz sizi bolcegiz diye basin aciklamasi yapabiliyor...Sen avrupada bir ulkede cikip ben bu ulkeyi bolecegim diyebilirmisin demokrasi falan bahanedir...Demokrasi devlet yonetiminde devletin cikarlarina ters dustugu zaman goz ardi edilebilir ve edilmelidir...demokrasi safsatasi aadi altinda ulke butunlugu ve bagimsizligi tehlikeye girecekse ezilebilir...sonucta olaylara biz buradan disardan bakarak degerlendiriyoruz ama kocaman bir ulke ve bir devleti savunmak zorundasin bunun icin kan dokmek kotu birsey degildir...


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    Hacım hocam compücüm anlıyorum akp de chp mhp dspyi kessin biçsin o zaman, mesele bölücülükle değilki. Sosyalistin halkı kesip biçerek halka hizmet etmesi yanlıştır. Atatürk döneminde istiklal mahkemeleri vardı ancak vatan hainliği söz konusu olunca manda ve himaye isteyenler isyan edince görevini yapıyordu. Bizim durumumuz rusyaya göre de çok farklıydı zaten. Ben Lenin'i tamamen kötülemiyorum, ancak başlıktaki konuya bakarsak bunun amacını iyi niyetli göremiyorum ben. Bana göre Atatürk de sosyalisttir. Atatürk'ü de ancak sosyalistler temsil eder" mesajı veren bir propaganda vardır ki, burdaki bir arkadşımız da burdaki haberle beraber coşarak benzer sloganları yazmış.

    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elevator
    elevator's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek
    DkN bunu yazdı:
    -----------------------------
    kafkafkaf bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ağzı olan konuşuyo demişsinizde sizin yaptığınız ne? Birisi siktir çekmiş bu konuşanları yazanlardan hangisi tüzüğü okudu veya Kurtuluş Yolu gazetesinin kaç sayısını okudu?

    1- Kurtuluş savaşında MUSTAFA KEMAL'e maddi ve manevi yönden destek veren ülkeleri ve devlet başkanlarını söyleyin.

    Şimdi yine kendi cahilliğinizi kusacağınızı bildiğim için ben söyleyeyim. SSCB - Vlademir İlyiç LENİN. Ülke olarak başkada yok!


    -----------------------------

    Pakistan, Azerbaycan. Pakistan halkı ellerindeki bileziklere kadar satarak parasını anadoluya yollamıstır. Azerbaycan ise Atatürk'ün maddi yardım isteyen mektubuna cevap olarak Nerimanov "Kardeş Kardeşe borç vermez, el tutar" cevabıyla birlikte varını yoğunu göndermiştir. Al sana yardım, hemde babasının hayrına ! birisi öz kardesinden, digeri tek ve gercek islami müttefiginden.


    -----------------------------

    sadece bilezik falan değil,giyecek yardımındada bulunmuşlar ve yanlış hatırlamıyorsam meydanda yardım toplandığını gören halk  üzerindeki ceket mont gibi giyecekleri çıkarıp vermiş.

    bizse ermenistan Azerbaycan savaşında sadece Özalın "yanlışlıkla bir iki bomba düşse fenamı olur" sözüyle kaldık ha birde gizli saklı gönderdiğimiz 3 5 silahla vefasız  olmadığımızı göstermeye çalıştık !!....

    konuya gelince..

    Türban özgürlük değil,esarettir diye haykırmışlar. bunun kararını vermek onlaramı düşmüş?

    takan taksın takmayan takmasın herkesin hesap vereceği yer bellidir.

     


    nekadar anlatırsan anlat,anlattıkların karşındakinin anladığı kadardır... VAR OLDUĞUM İÇİN DÜŞÜNÜYORUM ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kahramanmi
    kahramanmi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    kafkafkaf bunu yazdı:
    -----------------------------

    sadece bilezik falan değil,giyecek yardımındada bulunmuşlar ve yanlış hatırlamıyorsam meydanda yardım toplandığını gören halk  üzerindeki ceket mont gibi giyecekleri çıkarıp vermiş.

    bizse ermenistan Azerbaycan savaşında sadece Özalın "yanlışlıkla bir iki bomba düşse fenamı olur" sözüyle kaldık ha birde gizli saklı gönderdiğimiz 3 5 silahla vefasız  olmadığımızı göstermeye çalıştık !!....

    konuya gelince..

    Türban özgürlük değil,esarettir diye haykırmışlar. bunun kararını vermek onlaramı düşmüş?

    takan taksın takmayan takmasın herkesin hesap vereceği yer bellidir.


    -----------------------------

    azerbaycana petrol tamkerleri içinde gidem silahlar öle azımsananak miktarda değil nede olsa iki devlet tek millet 

    (bide konu baya sapmış a.q.) 


    Bende Rüya Çok Sende Tabir Boldur Aslanım
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elevator
    elevator's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek

    kafkafa özür borçlusun :)

    onu kafkaf değil ben yazdım.

    gitmişte olabilir ne diyeyim ben sonuca bakıyorum.


    nekadar anlatırsan anlat,anlattıkların karşındakinin anladığı kadardır... VAR OLDUĞUM İÇİN DÜŞÜNÜYORUM ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmutxTR
    UmutxTR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Erkek
    Endonezyadan tutun da pakistana şuna buna herşeye değinmişsiniz. asıl can alıcı nokta olan.. "türban özgürlük değil, esarettir" sloganına bir kişi bile değinmemiş. Aramızda türbanın esaret oldugunu savunan mürid var mı?

    Tbt Haftanın Sözü LynXMaSTeR; Bu cep numaralarını arayıp ben sizin hattınızı almak istiyorum, bana devredin, masrafları benden, üzerine de 100 lira vercem deyim belki satarlar.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tugra
    tugra's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek
    hocam değinmek illa yazıp açıklamakla olmuyor ya ilk mesajda dedim sktrsinler.. bu kadar basit kafaya bak esaretmiş öyle ya onların giydikleri özgürlük bi laf vardı kahrolsun sütyenler memelere özgürlük diye o cinsten bu kalın kafalar !!

    anlamayana Davul Zurna Saz ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmutxTR
    UmutxTR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Erkek

    tugra bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam değinmek illa yazıp açıklamakla olmuyor ya ilk mesajda dedim sktrsinler.. bu kadar basit kafaya bak esaretmiş öyle ya onların giydikleri özgürlük bi laf vardı kahrolsun sütyenler memelere özgürlük diye o cinsten bu kalın kafalar !!
    -----------------------------

    senin imzan herseyi net bir şekilde ortaya koymus tugra, isteyen istedigini yapar bundan kime neki! dinini yaşamak isteyen inancı gereği kapatacaktır başını.. asıl özgürlük budur. asıl onlar türban esarettir diye bağırıınca milletin özgürlüğünü yaşamasını engelliyorlar.


    Tbt Haftanın Sözü LynXMaSTeR; Bu cep numaralarını arayıp ben sizin hattınızı almak istiyorum, bana devredin, masrafları benden, üzerine de 100 lira vercem deyim belki satarlar.
Toplam Hit: 4826 Toplam Mesaj: 33