folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Hangi Gsm Operatörü Daha Avantajlı?



Hangi Gsm Operatörü Daha Avantajlı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HugeBroly
    HugeBroly's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2010
    Erkek

    hackworm bunu yazdı:
    -----------------------------

    1 ay önce vodafone hat aldım turkcelli bıraktım


    -----------------------------

    memnunmusun peki turkcellden vodafone geçen biri olarak yorumların neler yani turkcellin cektiği vodafonenun çekmediği biyer oldumu ?


    hoş bedenlerin içine kafanızda hayal ettiginiz ruhları koyup adına aşk diyorsunuz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hackworm
    hackworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    ErzinCanLee bunu yazdı:
    -----------------------------

    hackworm bunu yazdı:
    -----------------------------

    1 ay önce vodafone hat aldım turkcelli bıraktım


    -----------------------------

     

    memnunmusun peki turkcellden vodafone geçen biri olarak yorumların neler yani turkcellin cektiği vodafonenun çekmediği biyer oldumu ?


    -----------------------------

    yok öyle bir problem olmadı. ama teknik destek ilgi alaka falan vodafoneda beş para etmez. 1 aydır doğru internet ayarlarını yaptıramadım telefonuma.

    mesela anlaşmalı markalarla indirim olayı, sinema bileti indirimleri, menü indirimleri falan yok vodafone'da önümüzdeki aylarda geri dönüş yapabilirim.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    apokontek
    apokontek's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Erkek

    7 Sene ciarı Turkcell kullandım,

    1-2 sene oncesıne kadar Vodafona gectim ve memnunum.

    Turkcell cok az ve gereksız kampanyalar yapıyor Vodafona göre.

     

    Numaram Turkcell olmasına ragmen hattım Vodafona yanı düşün :)

     

    Bu arad Vodafonunun bır kampanyası var, yukledıgın kadar konus dıye.

    Mesela ısım olunca 5 Tl yukluyorum 5 gun boyunca 10 dk.sı 50 kurusa konusuyorum her yone..

    10 yukle 10 gun

    20 yukle 20 gun

    30 yukle 1 ay...bole gider.Gayet avantajlı yani.


    Allah büyüktür vesselam...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marsel
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek

    turkcell kullanıyorum cekti cekmedi derdim olmuyor. evet biraz fiyatları tuzlu ancak kafam rahat. gold müşterisiyim müşteri hizmetlerini aradığım an biri çıkıyor mutlaka bekletmiyor. soruna anında çözüm buluyorlar...


    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alibaba
    alibaba's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    vodafone gerçekten banada ekonomik geliyor ayrıca yurtdışına çıktığınızda romaing avantajları mükemmel. ancak bodrum katlarda,apartman aralarında çekmediği oluyor hemde istanbulda.


    Rakı, şarap içiyorsam sana ne, Yoksa sana bir zararı içerim. İkimiz de gelsek kıldan köprüye, Ben dürüstsem sarhoşken de geçerim.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    6 senedir turkcell'e sikiliyorum ama bırakamıyorum hoşuma gidiyor galiba asdjagsdıa :DD

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLLBuLL
    PoLLBuLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2010
    Erkek
    paran varsa turkcell

    You are a man of many colours. but i, motherfucker, am the rainbow
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeyrekli
    zeyrekli's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Erkek

    Hocalar bir örnek vardı hangi ülke hatırlamıyorum isveç - isviçre gibi bir şeydi. 1970 lerde bir gece bütn toplu taşıma araçlarına o ülkenin bir belediyesi oldukça yüksek bir zam yapar ahaliye akşam haberleri ile duyurulur bu %30 lar seviyesindedir zam.Gece bunu haber alan vatanadaş lar hiçbir örgütlenme olmadan bireysel bir şekilde karar verir bu zamları aylık bütçesinin kaldıramayacağını ölçer biçer ertesi sabah herkes yürüyerek işyerine gider. Tüm kamu öğleden sonraya kadar hizmet veremez herkes işine geç kalmıştır çünkü kent krize girer anlayacağınız. O günün akşamına zamlar geri alınır.

     

    Ne alakası var diyenlere şikayet etmekten başka bir şey yaptığımız yok. Ttnete ödediğiniz bir fatura ile 6 ay sınırsız nete girebilirsiniz vodafone da bazıları 1 fatura ile 1 yıl. Şikayet edip durmaktansa ne kadar ihtiyacınız olursa olsun adam yapmış işte sadece ders vermek uğruna geçin vodafone a vodafone u tuttuğumdan filan değil yanlış anlaşılmasın oda aynı bokun soyu afedersiniz:) ama adamlar müthiş bir kampanya yaptı işte vodafone u tuttuğumdan filan değil sonuçta Allah ın ecnebisi oda ama adamlar yaptı işte normalde bu şekilde bile en az % 200-300 kar ediyor herifler. Bir başlayın bakalım terk etmeye ttneti adsl fiyatlarını yarı yarıya düşürüyormu düşürmüyormu? Ütülmeye meraklıyız hızı bir sürü şeye engel olmasına rağmen kapadım ttneti tabii fare dağa küsmüş ayrı konu bir gün umarım birçok kişide aynı bireysel sorumluluğunu hatırlar. Finlandiya da su- elektrik gibi adsl de hayati bir hak oldu.:) Biz ttnet e dönmüş... neyse herkese başarılar...:)


    Bilmem kaç bin (artık bilmiyorum) özgün makale referansı ile makale yazarlığı.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meraclitus
    Meraclitus's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ekim/2008
    Erkek

    XpertVision bunu yazdı:
    -----------------------------

    6 senedir turkcell'e sikiliyorum ama bırakamıyorum hoşuma gidiyor galiba asdjagsdıa :DD


    -----------------------------

    hoca deveye diken insana .iken yaranırmış :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efendimiz
    efendimiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    zeyrekli bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocalar bir örnek vardı hangi ülke hatırlamıyorum isveç - isviçre gibi bir şeydi. 1970 lerde bir gece bütn toplu taşıma araçlarına o ülkenin bir belediyesi oldukça yüksek bir zam yapar ahaliye akşam haberleri ile duyurulur bu %30 lar seviyesindedir zam.Gece bunu haber alan vatanadaş lar hiçbir örgütlenme olmadan bireysel bir şekilde karar verir bu zamları aylık bütçesinin kaldıramayacağını ölçer biçer ertesi sabah herkes yürüyerek işyerine gider. Tüm kamu öğleden sonraya kadar hizmet veremez herkes işine geç kalmıştır çünkü kent krize girer anlayacağınız. O günün akşamına zamlar geri alınır.

     

    Ne alakası var diyenlere şikayet etmekten başka bir şey yaptığımız yok. Ttnete ödediğiniz bir fatura ile 6 ay sınırsız nete girebilirsiniz vodafone da bazıları 1 fatura ile 1 yıl. Şikayet edip durmaktansa ne kadar ihtiyacınız olursa olsun adam yapmış işte sadece ders vermek uğruna geçin vodafone a vodafone u tuttuğumdan filan değil yanlış anlaşılmasın oda aynı bokun soyu afedersiniz:) ama adamlar müthiş bir kampanya yaptı işte vodafone u tuttuğumdan filan değil sonuçta Allah ın ecnebisi oda ama adamlar yaptı işte normalde bu şekilde bile en az % 200-300 kar ediyor herifler. Bir başlayın bakalım terk etmeye ttneti adsl fiyatlarını yarı yarıya düşürüyormu düşürmüyormu? Ütülmeye meraklıyız hızı bir sürü şeye engel olmasına rağmen kapadım ttneti tabii fare dağa küsmüş ayrı konu bir gün umarım birçok kişide aynı bireysel sorumluluğunu hatırlar. Finlandiya da su- elektrik gibi adsl de hayati bir hak oldu.:) Biz ttnet e dönmüş... neyse herkese başarılar...:)


    -----------------------------

     

    ben de sırf bu psikoloji ile 8 yıllık turkcell hattımı vodafone faturalı genç avantaj tarifesine taşıdım.

    çekme olarak pek bi fark görmedim.

Toplam Hit: 4188 Toplam Mesaj: 27