Hangi Gsm Operatörü Daha Avantajlı?
-
Başka bir konu ile atbaşı gidiyor bu konu oraya yazacağımı buraya yazmışım ya çokda uzak olmamış:):)
-

bi zamanlar aria vardı hiç çekmezdi :) ama bayağı ucuzdu
o aria hattımı 6 yıl kullandım avea oldu hala hattın üstünde aria yazdıyordu :D
sonra kaybettim bişi oldu türkcell aldım ama memnun değilim bence en avantajlı AVEA
-
bu ülkede neye el atsan yanarsın.
en iyisi çocuklar duymasındaki filozof gibi takılmak.
-
vodafone bence..
kullandıkları baz istasyonları son teknoloji.3g de a tipi lisans alamayıp a tipi lisans alan turkcell e taş çıkartabilecek bir alt yapısı var.. -
6-7 senedir vodafone kullanıyorum. Telsim di o zamanlar. O zamanlar geçirse de vodafone olduğundan beri çok güzel kampanyaları var. 8 tl ye sinirsiz net keyfi var. Türkcell de ise 100 mb kampanyalı hali ile 5 tl aylık. Vodafone 1 numara :)
-
Avea kullanıyorum.Hattım faturalı, giydiriyolar diyolardı faturalıya geçtiğimde.
Ama avea hiç giydirmiyor lan :D Aveaya 3000 dk diğerlerine 600 dk var
ebesinin ki gibi konusuyorum. fatura fix 40 tl :D
