Hapyy My Car
-
VBDream bunu yazdı:
-----------------------------7-8 sene önce ne kıymetli arabaydı bu be, ama işte şimdi geçerliliğini yitirdi, 5 kişi otur gitmiyor araba.
-----------------------------5 kişiyle 180'i gördü araba. Ha tabi sağdan soldan hava alıyodu biraz ama olur yani o kadar da :D En çok bindiğimiz de 9 kişiydi çok da uzun bi yol gittik sağlam bi şekilde :) Arabasına göre değişir yine de o dediğin :)
-
ozAnkaraguclu bunu yazdı:
-----------------------------VBDream bunu yazdı:
-----------------------------7-8 sene önce ne kıymetli arabaydı bu be, ama işte şimdi geçerliliğini yitirdi, 5 kişi otur gitmiyor araba.
-----------------------------5 kişiyle 180'i gördü araba. Ha tabi sağdan soldan hava alıyodu biraz ama olur yani o kadar da :D En çok bindiğimiz de 9 kişiydi çok da uzun bi yol gittik sağlam bi şekilde :) Arabasına göre değişir yine de o dediğin :)
-----------------------------ağır araba geç ama iyi hız yapar. hafif araba çabuk hıza hemen ulaşır ama bi yerde kesilir. Bu sebepten dolayıdır ki bmw mercedes volkswagen vb arabalar ağırdır. Bkz: tank gibi araba. Ayrıca şahinin neyine güveniyorsunuzda 180 yapıyorsunuz ayrı mevzu.
-
Valla hocam bende de Şahin var piyasası 6 6.5 kadar ama o arabaya 9 verene kadar Ford escort alırdım 97-99 model arası hidrolik direksiyon klima abs vs her şey var sonuçta avrupa araba hıı dikkatli kullanırsan sorunsuz binersin ben 3 yıldır şahin kullanırım 1 kere arızalandı o kadar başka yok şükür
-
bende de baba yadigari 97 şahin s var, tüplü, kazasız belasız fabrikadan çıktığı gibi duruyo, hatta kitapçıkları da duruyor 110 bin kilometrede. en fazla kaça satabilirim.
-
Oncelıkle araban ıcın tebrık ederım. Kazasız belasız bınmen dılegıyle. Gordugum en guzel araclardan bırı. Kendı modelınde tabıkı :)
Hastasısındır anlarım ama bende 9k lıra olsa araba alıcak olsam almam yanı burdakı herkes gıbı. Soyle bırsey alırdım :)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-hastalarina-3-16i-1989-model-bmw-63755986/detay/
-
hastasıyız dedeeee :) bende de var hocam bitane doğan s 94 model;) Allah güle güle kullanmayı nasip etsin inş. kazasız belasız yan vermeler hocam ;)
-
arabanın markası sanki adobe modelide photoshop o_O
hayırlı olsun
-
Hocam acayip güzel olmuş. Kazasız, belasız sürüşler dilerim.
-
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------Kişisel olarak algılama hocam da bedava verseler binmem şahine bi itici , bi sinir bozucu anlatamam.
sana gelince kazasız belasız kullanman dileğiyle.
----------------------------- -
Hacı sen mi aldın bu arabayı, çok görüyordum giresunda hayırlı olsun
