Hapyy My Car
-
Kazasız belasız inş.Aşk üç harfli SLX :D
-
KrypT bunu yazdı:
-----------------------------Arka camında $Şehir_Ismi." Tuning" yazan arabalara bayılıyorum. Abi modifiye olsun tamam, Şahin de candır zaten ama şu yazıyı yazdırmayın bence ya. Araç iyi bu arada hakkaten, hayırlı olsun.
-----------------------------hocam yazıyı ben yapıştırdım giresuntuning.com diye bi sitemiz var o yüzden
-
9 liraya ne arabalar var bencede çok bir doğanın şahin in benim gözümde ederi en baba 3-4 liradır mahallede var 95 model 7 ye aldılar bir iki çürüğü vardı yaptırdılar şimdi 7500 e sat diye yalvaranlar var 8000 den aşağı satmam diyorlar gülüyorum ya anlamadım gitti
vücut geliştirme yapmak için harika bir araba direksiyonunun çalışma sistemi neyse artık :D
-
Alinma ama kartala para verip bide ustune para harciyanlari hep saf bulmusumdur
-
Valla hocam aynn dediğim gibi bende de şahin var ama mecburiyettten biniyom ne yalan söyleyim pederi kandıramıom apaçi arabası gibi geliyor bana neden se kuş serisi
-
Bilinmeyen bunu yazdı:
-----------------------------Hacı sen mi aldın bu arabayı, çok görüyordum giresunda hayırlı olsun
-----------------------------aynen kardeşim şimdi bende aracı biliosundur zaten.duruşu yetio.ayrıca dier yorum yapan arkadaslara da takibi saygımız sonsuz :) tşkler herkeze
