Haramzadeler Ve Cemaat
-
u235 bunu yazdı
Abi benim anlamadığım bu ülkede nie adam gibi siyasetçi yok?
Yani adam gibi eğitime önem veren,din ve devlet işlerini birbirine karıştırmayan,zeki ve dürüst bir siyasetçi olsa halk milyon dolarları zaten kendisi bağışlar o insanlara.Ama yok amk.
Türkiyede siyaset yok.Aptalca şeyler yapılıyor.
Kemal Kılıçdaroğlu dediğin adam zırcahil biri bu ülkeye akp kadar bişey katamaz doğru söylemek gerekirse.AKP bu ülkeyi Avrupa standartlarına getirebilecek ve modern zihniyete sahip bir parti değil.MHP zaten CHP nin bir tık altı.Diğerlerini saymıyorum bile.
Bu ülkeyi kurtaracak bilim ve eğitim.Din baskısı yada aşırı otoriter rejim değil.
Kemal Kılıçdaroğlu şu anda Erdoğan'dan daha iyi bir seçenek gibi görünüyor. 12 senedir kavga-gürültü'den bıktı bu millet. KK Sakin bi' adam.. Aynı işler KK 'nin başına gelseydi adam paşa paşa gider hapis yatardı.
-
RockZs bunu yazdıu235 bunu yazdı
Abi benim anlamadığım bu ülkede nie adam gibi siyasetçi yok?
Yani adam gibi eğitime önem veren,din ve devlet işlerini birbirine karıştırmayan,zeki ve dürüst bir siyasetçi olsa halk milyon dolarları zaten kendisi bağışlar o insanlara.Ama yok amk.
Türkiyede siyaset yok.Aptalca şeyler yapılıyor.
Kemal Kılıçdaroğlu dediğin adam zırcahil biri bu ülkeye akp kadar bişey katamaz doğru söylemek gerekirse.AKP bu ülkeyi Avrupa standartlarına getirebilecek ve modern zihniyete sahip bir parti değil.MHP zaten CHP nin bir tık altı.Diğerlerini saymıyorum bile.
Bu ülkeyi kurtaracak bilim ve eğitim.Din baskısı yada aşırı otoriter rejim değil.
Kemal Kılıçdaroğlu şu anda Erdoğan'dan daha iyi bir seçenek gibi görünüyor. 12 senedir kavga-gürültü'den bıktı bu millet. KK Sakin bi' adam.. Aynı işler KK 'nin başına gelseydi adam paşa paşa gider hapis yatardı.
yok hocam mustafa sarıgül en iyi seçenek
varoşları ve softaların kürtlerin alevilerin dilinden ancak sarıgül anlar
hepsinin ağzına bi parmak bal çalar akıllanırlar
kılıçdaroğlunda lider vasfı yok
sarıgül uslubu sertleştirip belaltı vurması lazım
daha doğrusu erdoğan gibi kasımpaşa ağzıyla konuşması lazım
yoksa zor bu işler... -
DaveReed bunu yazdıRockZs bunu yazdıu235 bunu yazdı
Abi benim anlamadığım bu ülkede nie adam gibi siyasetçi yok?
Yani adam gibi eğitime önem veren,din ve devlet işlerini birbirine karıştırmayan,zeki ve dürüst bir siyasetçi olsa halk milyon dolarları zaten kendisi bağışlar o insanlara.Ama yok amk.
Türkiyede siyaset yok.Aptalca şeyler yapılıyor.
Kemal Kılıçdaroğlu dediğin adam zırcahil biri bu ülkeye akp kadar bişey katamaz doğru söylemek gerekirse.AKP bu ülkeyi Avrupa standartlarına getirebilecek ve modern zihniyete sahip bir parti değil.MHP zaten CHP nin bir tık altı.Diğerlerini saymıyorum bile.
Bu ülkeyi kurtaracak bilim ve eğitim.Din baskısı yada aşırı otoriter rejim değil.
Kemal Kılıçdaroğlu şu anda Erdoğan'dan daha iyi bir seçenek gibi görünüyor. 12 senedir kavga-gürültü'den bıktı bu millet. KK Sakin bi' adam.. Aynı işler KK 'nin başına gelseydi adam paşa paşa gider hapis yatardı.
yok hocam mustafa sarıgül en iyi seçenek
varoşları ve softaların kürtlerin alevilerin dilinden ancak sarıgül anlar
hepsinin ağzına bi parmak bal çalar akıllanırlar
kılıçdaroğlunda lider vasfı yok
sarıgül uslubu sertleştirip belaltı vurması lazım
daha doğrusu erdoğan gibi kasımpaşa ağzıyla konuşması lazım
yoksa zor bu işler...Devletmi yöneticekler mahalle kavgasımı yapıcaklar devlet adamında ciddiye olur lan lun falan yakışmaz.
-
Bana göre şu anda Türkiye'ye başbakan olarak Mansur yavaş yakışır ama daha bi 5 senesi var sanırım
-
EcHoLL bunu yazdıDaveReed bunu yazdıRockZs bunu yazdıu235 bunu yazdı
Abi benim anlamadığım bu ülkede nie adam gibi siyasetçi yok?
Yani adam gibi eğitime önem veren,din ve devlet işlerini birbirine karıştırmayan,zeki ve dürüst bir siyasetçi olsa halk milyon dolarları zaten kendisi bağışlar o insanlara.Ama yok amk.
Türkiyede siyaset yok.Aptalca şeyler yapılıyor.
Kemal Kılıçdaroğlu dediğin adam zırcahil biri bu ülkeye akp kadar bişey katamaz doğru söylemek gerekirse.AKP bu ülkeyi Avrupa standartlarına getirebilecek ve modern zihniyete sahip bir parti değil.MHP zaten CHP nin bir tık altı.Diğerlerini saymıyorum bile.
Bu ülkeyi kurtaracak bilim ve eğitim.Din baskısı yada aşırı otoriter rejim değil.
Kemal Kılıçdaroğlu şu anda Erdoğan'dan daha iyi bir seçenek gibi görünüyor. 12 senedir kavga-gürültü'den bıktı bu millet. KK Sakin bi' adam.. Aynı işler KK 'nin başına gelseydi adam paşa paşa gider hapis yatardı.
yok hocam mustafa sarıgül en iyi seçenek
varoşları ve softaların kürtlerin alevilerin dilinden ancak sarıgül anlar
hepsinin ağzına bi parmak bal çalar akıllanırlar
kılıçdaroğlunda lider vasfı yok
sarıgül uslubu sertleştirip belaltı vurması lazım
daha doğrusu erdoğan gibi kasımpaşa ağzıyla konuşması lazım
yoksa zor bu işler...Devletmi yöneticekler mahalle kavgasımı yapıcaklar devlet adamında ciddiye olur lan lun falan yakışmaz.
türkiyede şuan devleti yönetebilecek biri mi varda devlet yönetilsin
amerika yönetio işte
zamanındada bi atatürk kurmuş yönetmiş o yani sonrası yokmataramasuko bunu yazdıBana göre şu anda Türkiye'ye başbakan olarak Mansur yavaş yakışır ama daha bi 5 senesi var sanırım
mansur yavaş hele bi ankarada gökçeğin eline versinde sarıgülden yer kalırsa belki yönetir :)
-
DaveReed bunu yazdıEcHoLL bunu yazdıDaveReed bunu yazdıRockZs bunu yazdıu235 bunu yazdı
Abi benim anlamadığım bu ülkede nie adam gibi siyasetçi yok?
Yani adam gibi eğitime önem veren,din ve devlet işlerini birbirine karıştırmayan,zeki ve dürüst bir siyasetçi olsa halk milyon dolarları zaten kendisi bağışlar o insanlara.Ama yok amk.
Türkiyede siyaset yok.Aptalca şeyler yapılıyor.
Kemal Kılıçdaroğlu dediğin adam zırcahil biri bu ülkeye akp kadar bişey katamaz doğru söylemek gerekirse.AKP bu ülkeyi Avrupa standartlarına getirebilecek ve modern zihniyete sahip bir parti değil.MHP zaten CHP nin bir tık altı.Diğerlerini saymıyorum bile.
Bu ülkeyi kurtaracak bilim ve eğitim.Din baskısı yada aşırı otoriter rejim değil.
Kemal Kılıçdaroğlu şu anda Erdoğan'dan daha iyi bir seçenek gibi görünüyor. 12 senedir kavga-gürültü'den bıktı bu millet. KK Sakin bi' adam.. Aynı işler KK 'nin başına gelseydi adam paşa paşa gider hapis yatardı.
yok hocam mustafa sarıgül en iyi seçenek
varoşları ve softaların kürtlerin alevilerin dilinden ancak sarıgül anlar
hepsinin ağzına bi parmak bal çalar akıllanırlar
kılıçdaroğlunda lider vasfı yok
sarıgül uslubu sertleştirip belaltı vurması lazım
daha doğrusu erdoğan gibi kasımpaşa ağzıyla konuşması lazım
yoksa zor bu işler...Devletmi yöneticekler mahalle kavgasımı yapıcaklar devlet adamında ciddiye olur lan lun falan yakışmaz.
türkiyede şuan devleti yönetebilecek biri mi varda devlet yönetilsin
amerika yönetio işte
zamanındada bi atatürk kurmuş yönetmiş o yani sonrası yokmataramasuko bunu yazdıBana göre şu anda Türkiye'ye başbakan olarak Mansur yavaş yakışır ama daha bi 5 senesi var sanırım
mansur yavaş hele bi ankarada gökçeğin eline versinde sarıgülden yer kalırsa belki yönetir :)
CHP'den olacağını nerden çıkardın MHP'den olacak
-
mataramasuko bunu yazdıDaveReed bunu yazdıEcHoLL bunu yazdıDaveReed bunu yazdıRockZs bunu yazdıu235 bunu yazdı
Abi benim anlamadığım bu ülkede nie adam gibi siyasetçi yok?
Yani adam gibi eğitime önem veren,din ve devlet işlerini birbirine karıştırmayan,zeki ve dürüst bir siyasetçi olsa halk milyon dolarları zaten kendisi bağışlar o insanlara.Ama yok amk.
Türkiyede siyaset yok.Aptalca şeyler yapılıyor.
Kemal Kılıçdaroğlu dediğin adam zırcahil biri bu ülkeye akp kadar bişey katamaz doğru söylemek gerekirse.AKP bu ülkeyi Avrupa standartlarına getirebilecek ve modern zihniyete sahip bir parti değil.MHP zaten CHP nin bir tık altı.Diğerlerini saymıyorum bile.
Bu ülkeyi kurtaracak bilim ve eğitim.Din baskısı yada aşırı otoriter rejim değil.
Kemal Kılıçdaroğlu şu anda Erdoğan'dan daha iyi bir seçenek gibi görünüyor. 12 senedir kavga-gürültü'den bıktı bu millet. KK Sakin bi' adam.. Aynı işler KK 'nin başına gelseydi adam paşa paşa gider hapis yatardı.
yok hocam mustafa sarıgül en iyi seçenek
varoşları ve softaların kürtlerin alevilerin dilinden ancak sarıgül anlar
hepsinin ağzına bi parmak bal çalar akıllanırlar
kılıçdaroğlunda lider vasfı yok
sarıgül uslubu sertleştirip belaltı vurması lazım
daha doğrusu erdoğan gibi kasımpaşa ağzıyla konuşması lazım
yoksa zor bu işler...Devletmi yöneticekler mahalle kavgasımı yapıcaklar devlet adamında ciddiye olur lan lun falan yakışmaz.
türkiyede şuan devleti yönetebilecek biri mi varda devlet yönetilsin
amerika yönetio işte
zamanındada bi atatürk kurmuş yönetmiş o yani sonrası yokmataramasuko bunu yazdıBana göre şu anda Türkiye'ye başbakan olarak Mansur yavaş yakışır ama daha bi 5 senesi var sanırım
mansur yavaş hele bi ankarada gökçeğin eline versinde sarıgülden yer kalırsa belki yönetir :)
CHP'den olacağını nerden çıkardın MHP'den olacak
hoca kafan mı güzel bahçeli tekrar geri alır mı chp ye giden adamı
ayrıca daha oktay vural var mhp genel başkanı olacak
mhp seçilemez zaten hoca
anca chp-mhp koalisyon kurar gerçekçi ol
ne zaman tek başına iktidar oldular ak -
son birinden duydum cemaat parti kuracakmış
sallıyorlarmı gerçekmi bilemem tabi
ama o zaman işte işler karışık
futurist tarafından 02/Mar/14 13:33 tarihinde düzenlenmiştir -
mfatihbodur bunu yazdıattackatak bunu yazdımfatihbodur bunu yazdımataramasuko bunu yazdımfatihbodur bunu yazdırecobaba bunu yazdımehmetcan bunu yazdı
işinize geliyorsa ülkeye sahip çıkın gelmiyorsa sizde çalın bu kadar basit, konuşmayla hiçbir yere varılmaz sokaklar sizi bekliyor gençler. sesinizi çıkartın
Milleti sokağa çıkrıp ne yapmak niyetindesiniz? Aklınızı başınıza alın,sokakları savaş alanına çevirdiniz,bir derdiniz varsa 30 martı bekleyin.Demokrasiyi hazmedemiyorsanız Suudi Arabistana gidin orda krallık var.
Biber gazinin içeriği nedir bilen var mi ? Hakkaten biber kullaniliyorsa tam biber uretme zamani ha iyi para kazaniriz Akp iktirda bunlarda sokaktayken :)
bence kına da lazım, gençler sokakta öldürülürken bazılarına lazım olur
Gencler ölüyor da, o gencler yuzunden ölen polisler icin kim neresine ne yakacak.. Ulkede ic savas cikartilmaya calisiliyor siz de zannediyosunuz ki demokrasi ariyoruz.. Sözum size degil, ancak bokunuzda boncuk bulursunuz bu ulkenin polisine tas sopa molotof atarak demokrasi arayan vatan hainleri.
iç savaş mı? la kaç tane ak gençlik var ki iç savaş çıksın :D komik birisin vesselam...
gezi olaylarında ülkücüler yoktu sokakta. ak itler iç savaş çıkarmaya kalkarsa nolur biliyor musun?
anlıyor musun?
dediğin hiç bi sikim de en ufak bi mantık yok... o molotofta tiyatroydu amk. göz göre göre müslüman kimliğinizle yalan söylüyorsunuz... vatan haini haramzadeler...
Sirf cevap vermek icin yaziyorum ama bilesin ki seninle sidik yarisina girmeyecegim, skstigin yerde hemen hakaret ediyosun.
Al bak kimin ne kadar teskilatlanmasi var azcik bilgi sahibi ol. Linki telefondan verdim acamazsa bu arkadasa yardimci olun muritler.
http://m.haberturk.com/gundem/galeri/432905-secimlerin-rotasini-degistirecek-aciklama
habertürk? :D alo Fatih, ülkücülerin %3lük oyunu sağa sola kaydır mı diyosun? rezil herif...
http://www.youtube.com/watch?v=lUu8QFeCnIk
Ak gençlik arıyosan bi önce etrafına(buraya) bak. öyle çok uzaklar da arama yani... senden bi tane daha biri var. hadi olsun bi tane de gizlenen biri çıksın.. hadi tamam olsun 10 kişi çıksın. bi de tayyip dediğin de bsg diyen insan sayısına bak?
ha yok illa ki inanmam diyorsan alalım yönetimden bi izin konu açalım. görelim ak götü kara götü...
-
Bence bunlar çok çakal, AKPcilere adreslerini kendi elleriyle yaydırdılar hocanın ses kaydını yayınladık diye.
Ondan sonra biraz bilinirlik yarattıktan sonra hedef kitleye ulaştıktan sonra hükümetinkileri yayınladılar.
Baya bi çakallar yani
