Haramzadeler Ve Cemaat

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek
    u235 bunu yazdı

    Abi benim anlamadığım bu ülkede nie adam gibi siyasetçi yok?

    Yani adam gibi eğitime önem veren,din ve devlet işlerini birbirine karıştırmayan,zeki ve dürüst bir siyasetçi olsa halk milyon dolarları zaten kendisi bağışlar o insanlara.Ama yok amk.

    Türkiyede siyaset yok.Aptalca şeyler yapılıyor.

    Kemal Kılıçdaroğlu dediğin adam zırcahil biri bu ülkeye akp kadar bişey katamaz doğru söylemek gerekirse.AKP bu ülkeyi Avrupa standartlarına getirebilecek ve modern zihniyete sahip bir parti değil.MHP zaten CHP nin bir tık altı.Diğerlerini saymıyorum bile.

    Bu ülkeyi kurtaracak bilim ve eğitim.Din baskısı yada aşırı otoriter rejim değil.

    Kemal Kılıçdaroğlu şu anda Erdoğan'dan daha iyi bir seçenek gibi görünüyor. 12 senedir kavga-gürültü'den bıktı bu millet. KK Sakin bi' adam.. Aynı işler KK 'nin başına gelseydi adam paşa paşa gider hapis yatardı.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    RockZs bunu yazdı
    u235 bunu yazdı

    Abi benim anlamadığım bu ülkede nie adam gibi siyasetçi yok?

    Yani adam gibi eğitime önem veren,din ve devlet işlerini birbirine karıştırmayan,zeki ve dürüst bir siyasetçi olsa halk milyon dolarları zaten kendisi bağışlar o insanlara.Ama yok amk.

    Türkiyede siyaset yok.Aptalca şeyler yapılıyor.

    Kemal Kılıçdaroğlu dediğin adam zırcahil biri bu ülkeye akp kadar bişey katamaz doğru söylemek gerekirse.AKP bu ülkeyi Avrupa standartlarına getirebilecek ve modern zihniyete sahip bir parti değil.MHP zaten CHP nin bir tık altı.Diğerlerini saymıyorum bile.

    Bu ülkeyi kurtaracak bilim ve eğitim.Din baskısı yada aşırı otoriter rejim değil.

    Kemal Kılıçdaroğlu şu anda Erdoğan'dan daha iyi bir seçenek gibi görünüyor. 12 senedir kavga-gürültü'den bıktı bu millet. KK Sakin bi' adam.. Aynı işler KK 'nin başına gelseydi adam paşa paşa gider hapis yatardı.

    yok hocam mustafa sarıgül en iyi seçenek

    varoşları ve softaların kürtlerin alevilerin dilinden ancak sarıgül anlar

    hepsinin ağzına bi parmak bal çalar akıllanırlar

    kılıçdaroğlunda lider vasfı yok

    sarıgül uslubu sertleştirip belaltı vurması lazım

    daha doğrusu erdoğan gibi kasımpaşa ağzıyla konuşması lazım

    yoksa zor bu işler...

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EcHoLL
    EcHoLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2008
    Erkek
    DaveReed bunu yazdı
    RockZs bunu yazdı
    u235 bunu yazdı

    Abi benim anlamadığım bu ülkede nie adam gibi siyasetçi yok?

    Yani adam gibi eğitime önem veren,din ve devlet işlerini birbirine karıştırmayan,zeki ve dürüst bir siyasetçi olsa halk milyon dolarları zaten kendisi bağışlar o insanlara.Ama yok amk.

    Türkiyede siyaset yok.Aptalca şeyler yapılıyor.

    Kemal Kılıçdaroğlu dediğin adam zırcahil biri bu ülkeye akp kadar bişey katamaz doğru söylemek gerekirse.AKP bu ülkeyi Avrupa standartlarına getirebilecek ve modern zihniyete sahip bir parti değil.MHP zaten CHP nin bir tık altı.Diğerlerini saymıyorum bile.

    Bu ülkeyi kurtaracak bilim ve eğitim.Din baskısı yada aşırı otoriter rejim değil.

    Kemal Kılıçdaroğlu şu anda Erdoğan'dan daha iyi bir seçenek gibi görünüyor. 12 senedir kavga-gürültü'den bıktı bu millet. KK Sakin bi' adam.. Aynı işler KK 'nin başına gelseydi adam paşa paşa gider hapis yatardı.

    yok hocam mustafa sarıgül en iyi seçenek

    varoşları ve softaların kürtlerin alevilerin dilinden ancak sarıgül anlar

    hepsinin ağzına bi parmak bal çalar akıllanırlar

    kılıçdaroğlunda lider vasfı yok

    sarıgül uslubu sertleştirip belaltı vurması lazım

    daha doğrusu erdoğan gibi kasımpaşa ağzıyla konuşması lazım

    yoksa zor bu işler...

    Devletmi yöneticekler mahalle kavgasımı yapıcaklar devlet adamında ciddiye olur lan lun falan yakışmaz.


    "Hayat zor olabilir ama ben de kolay sayılmam." insanları Silahsızlandırmak onları köleleştirmek için En iyi Yoldur.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    Bana göre şu anda Türkiye'ye başbakan olarak Mansur yavaş yakışır ama daha bi 5 senesi var sanırım

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    EcHoLL bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı
    RockZs bunu yazdı
    u235 bunu yazdı

    Abi benim anlamadığım bu ülkede nie adam gibi siyasetçi yok?

    Yani adam gibi eğitime önem veren,din ve devlet işlerini birbirine karıştırmayan,zeki ve dürüst bir siyasetçi olsa halk milyon dolarları zaten kendisi bağışlar o insanlara.Ama yok amk.

    Türkiyede siyaset yok.Aptalca şeyler yapılıyor.

    Kemal Kılıçdaroğlu dediğin adam zırcahil biri bu ülkeye akp kadar bişey katamaz doğru söylemek gerekirse.AKP bu ülkeyi Avrupa standartlarına getirebilecek ve modern zihniyete sahip bir parti değil.MHP zaten CHP nin bir tık altı.Diğerlerini saymıyorum bile.

    Bu ülkeyi kurtaracak bilim ve eğitim.Din baskısı yada aşırı otoriter rejim değil.

    Kemal Kılıçdaroğlu şu anda Erdoğan'dan daha iyi bir seçenek gibi görünüyor. 12 senedir kavga-gürültü'den bıktı bu millet. KK Sakin bi' adam.. Aynı işler KK 'nin başına gelseydi adam paşa paşa gider hapis yatardı.

    yok hocam mustafa sarıgül en iyi seçenek

    varoşları ve softaların kürtlerin alevilerin dilinden ancak sarıgül anlar

    hepsinin ağzına bi parmak bal çalar akıllanırlar

    kılıçdaroğlunda lider vasfı yok

    sarıgül uslubu sertleştirip belaltı vurması lazım

    daha doğrusu erdoğan gibi kasımpaşa ağzıyla konuşması lazım

    yoksa zor bu işler...

    Devletmi yöneticekler mahalle kavgasımı yapıcaklar devlet adamında ciddiye olur lan lun falan yakışmaz.

    türkiyede şuan devleti yönetebilecek biri mi varda devlet yönetilsin

    amerika yönetio işte

    zamanındada bi atatürk kurmuş yönetmiş o yani sonrası yok

    mataramasuko bunu yazdı

    Bana göre şu anda Türkiye'ye başbakan olarak Mansur yavaş yakışır ama daha bi 5 senesi var sanırım

     

    mansur yavaş hele bi ankarada gökçeğin eline versinde sarıgülden yer kalırsa belki yönetir :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    DaveReed bunu yazdı
    EcHoLL bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı
    RockZs bunu yazdı
    u235 bunu yazdı

    Abi benim anlamadığım bu ülkede nie adam gibi siyasetçi yok?

    Yani adam gibi eğitime önem veren,din ve devlet işlerini birbirine karıştırmayan,zeki ve dürüst bir siyasetçi olsa halk milyon dolarları zaten kendisi bağışlar o insanlara.Ama yok amk.

    Türkiyede siyaset yok.Aptalca şeyler yapılıyor.

    Kemal Kılıçdaroğlu dediğin adam zırcahil biri bu ülkeye akp kadar bişey katamaz doğru söylemek gerekirse.AKP bu ülkeyi Avrupa standartlarına getirebilecek ve modern zihniyete sahip bir parti değil.MHP zaten CHP nin bir tık altı.Diğerlerini saymıyorum bile.

    Bu ülkeyi kurtaracak bilim ve eğitim.Din baskısı yada aşırı otoriter rejim değil.

    Kemal Kılıçdaroğlu şu anda Erdoğan'dan daha iyi bir seçenek gibi görünüyor. 12 senedir kavga-gürültü'den bıktı bu millet. KK Sakin bi' adam.. Aynı işler KK 'nin başına gelseydi adam paşa paşa gider hapis yatardı.

    yok hocam mustafa sarıgül en iyi seçenek

    varoşları ve softaların kürtlerin alevilerin dilinden ancak sarıgül anlar

    hepsinin ağzına bi parmak bal çalar akıllanırlar

    kılıçdaroğlunda lider vasfı yok

    sarıgül uslubu sertleştirip belaltı vurması lazım

    daha doğrusu erdoğan gibi kasımpaşa ağzıyla konuşması lazım

    yoksa zor bu işler...

    Devletmi yöneticekler mahalle kavgasımı yapıcaklar devlet adamında ciddiye olur lan lun falan yakışmaz.

    türkiyede şuan devleti yönetebilecek biri mi varda devlet yönetilsin

    amerika yönetio işte

    zamanındada bi atatürk kurmuş yönetmiş o yani sonrası yok

    mataramasuko bunu yazdı

    Bana göre şu anda Türkiye'ye başbakan olarak Mansur yavaş yakışır ama daha bi 5 senesi var sanırım

     

    mansur yavaş hele bi ankarada gökçeğin eline versinde sarıgülden yer kalırsa belki yönetir :)

    CHP'den olacağını nerden çıkardın MHP'den olacak

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    mataramasuko bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı
    EcHoLL bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı
    RockZs bunu yazdı
    u235 bunu yazdı

    Abi benim anlamadığım bu ülkede nie adam gibi siyasetçi yok?

    Yani adam gibi eğitime önem veren,din ve devlet işlerini birbirine karıştırmayan,zeki ve dürüst bir siyasetçi olsa halk milyon dolarları zaten kendisi bağışlar o insanlara.Ama yok amk.

    Türkiyede siyaset yok.Aptalca şeyler yapılıyor.

    Kemal Kılıçdaroğlu dediğin adam zırcahil biri bu ülkeye akp kadar bişey katamaz doğru söylemek gerekirse.AKP bu ülkeyi Avrupa standartlarına getirebilecek ve modern zihniyete sahip bir parti değil.MHP zaten CHP nin bir tık altı.Diğerlerini saymıyorum bile.

    Bu ülkeyi kurtaracak bilim ve eğitim.Din baskısı yada aşırı otoriter rejim değil.

    Kemal Kılıçdaroğlu şu anda Erdoğan'dan daha iyi bir seçenek gibi görünüyor. 12 senedir kavga-gürültü'den bıktı bu millet. KK Sakin bi' adam.. Aynı işler KK 'nin başına gelseydi adam paşa paşa gider hapis yatardı.

    yok hocam mustafa sarıgül en iyi seçenek

    varoşları ve softaların kürtlerin alevilerin dilinden ancak sarıgül anlar

    hepsinin ağzına bi parmak bal çalar akıllanırlar

    kılıçdaroğlunda lider vasfı yok

    sarıgül uslubu sertleştirip belaltı vurması lazım

    daha doğrusu erdoğan gibi kasımpaşa ağzıyla konuşması lazım

    yoksa zor bu işler...

    Devletmi yöneticekler mahalle kavgasımı yapıcaklar devlet adamında ciddiye olur lan lun falan yakışmaz.

    türkiyede şuan devleti yönetebilecek biri mi varda devlet yönetilsin

    amerika yönetio işte

    zamanındada bi atatürk kurmuş yönetmiş o yani sonrası yok

    mataramasuko bunu yazdı

    Bana göre şu anda Türkiye'ye başbakan olarak Mansur yavaş yakışır ama daha bi 5 senesi var sanırım

     

    mansur yavaş hele bi ankarada gökçeğin eline versinde sarıgülden yer kalırsa belki yönetir :)

    CHP'den olacağını nerden çıkardın MHP'den olacak

    hoca kafan mı güzel bahçeli tekrar geri alır mı chp ye giden adamı

    ayrıca daha oktay vural var mhp genel başkanı olacak

    mhp seçilemez zaten hoca

    anca chp-mhp koalisyon kurar gerçekçi ol

    ne zaman tek başına iktidar oldular ak

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    son birinden duydum cemaat parti kuracakmış

    sallıyorlarmı gerçekmi bilemem tabi

    ama o zaman işte işler karışık

    futurist tarafından 02/Mar/14 13:33 tarihinde düzenlenmiştir

    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek
    mfatihbodur bunu yazdı
    attackatak bunu yazdı
    mfatihbodur bunu yazdı
    mataramasuko bunu yazdı
    mfatihbodur bunu yazdı
    recobaba bunu yazdı
    mehmetcan bunu yazdı

    işinize geliyorsa ülkeye sahip çıkın gelmiyorsa sizde çalın bu kadar basit, konuşmayla hiçbir yere varılmaz sokaklar sizi bekliyor gençler. sesinizi çıkartın

    Milleti sokağa çıkrıp ne yapmak niyetindesiniz? Aklınızı başınıza alın,sokakları savaş alanına çevirdiniz,bir derdiniz varsa 30 martı bekleyin.Demokrasiyi hazmedemiyorsanız Suudi Arabistana gidin orda krallık var.

    Biber gazinin içeriği nedir bilen var mi ? Hakkaten biber kullaniliyorsa tam biber uretme zamani ha iyi para kazaniriz Akp iktirda bunlarda sokaktayken :)

    bence kına da lazım, gençler sokakta öldürülürken bazılarına lazım olur

    Gencler ölüyor da, o gencler yuzunden ölen polisler icin kim neresine ne yakacak.. Ulkede ic savas cikartilmaya calisiliyor siz de zannediyosunuz ki demokrasi ariyoruz.. Sözum size degil, ancak bokunuzda boncuk bulursunuz bu ulkenin polisine tas sopa molotof atarak demokrasi arayan vatan hainleri.

    iç savaş mı? la kaç tane ak gençlik var ki iç savaş çıksın :D komik birisin vesselam...

    gezi olaylarında ülkücüler yoktu sokakta. ak itler iç savaş çıkarmaya kalkarsa nolur biliyor musun?

    anlıyor musun?

    dediğin hiç bi sikim de en ufak bi mantık yok... o molotofta tiyatroydu amk. göz göre göre müslüman kimliğinizle yalan söylüyorsunuz... vatan haini haramzadeler...

    Sirf cevap vermek icin yaziyorum ama bilesin ki seninle sidik yarisina girmeyecegim, skstigin yerde hemen hakaret ediyosun.

     

    Al bak kimin ne kadar teskilatlanmasi  var azcik bilgi sahibi ol. Linki telefondan verdim acamazsa bu arkadasa yardimci olun muritler.

    http://m.haberturk.com/gundem/galeri/432905-secimlerin-rotasini-degistirecek-aciklama

    habertürk? :D alo Fatih, ülkücülerin %3lük oyunu sağa sola kaydır mı diyosun? rezil herif...

    http://www.youtube.com/watch?v=lUu8QFeCnIk

    Ak gençlik arıyosan bi önce etrafına(buraya) bak. öyle çok uzaklar da arama yani... senden bi tane daha biri var. hadi olsun bi tane de gizlenen biri çıksın.. hadi tamam olsun 10 kişi çıksın. bi de tayyip dediğin de bsg diyen insan sayısına bak?

    ha yok illa ki inanmam diyorsan alalım yönetimden bi izin konu açalım. görelim ak götü kara götü...

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Bence bunlar çok çakal, AKPcilere adreslerini kendi elleriyle yaydırdılar hocanın ses kaydını yayınladık diye.

    Ondan sonra biraz bilinirlik yarattıktan sonra hedef kitleye ulaştıktan sonra hükümetinkileri yayınladılar.

    Baya bi çakallar yani


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
Toplam Hit: 9973 Toplam Mesaj: 72