Hastanede Çalışan Var Mı Aramızda ?
-
adaşım hastanede çalışıyorum :}
hasta haklarında mahremiyet ilkesinden dolayı 3.şahıslar ile ilgili bilgi paylaşımı yapılmamaktadır. Ancak adını soyadını bilmiş olsaydın bilgi edinme kanunu kapsamında mail yada telefon yolu ile bilgi edinebilirdin. En iyisi gelen 112 ekibini bulup hasta adını soyadını öğren en azından hastanın yanında oldugun için sana güvenip verirler. Onun dışında elde etmen imkansız ikili ilişkilerini kullanmalısın.
edit: u - e değişimi :}
-
sRcN bunu yazdı:
-----------------------------adaşım hastanede çalışıyorum :}
hasta haklarında mahrumiyet ilkesinden dolayı 3.şahıslar ile ilgili bilgi paylaşımı yapılmamaktadır. Ancak adını soyadını bilmiş olsaydın bilgi edinme kanunu kapsamında mail yada telefon yolu ile bilgi edinebilirdin. En iyisi gelen 112 ekibini bulup hasta adını soyadını öğren en azından hastanın yanında oldugun için sana güvenip verirler. Onun dışında elde etmen imkansız ikili ilişkilerini kullanmalısın.
-----------------------------olm ben seni nasıl unuttum lan :S kafa gitti..
özele gelsene la :/ -
ya hocam deki.. tarihi şu şu.. hastalığı sara, şu saatte geldi.. vesair sor resepsiyona ben yardım etmiştim ve bilgi almak istiyorum merak ettim doğal olarak durumunu de.. birde şok olmuş gibi biraz numara falan yap.. onlar gösterir sana
-
zone bunu yazdı:
-----------------------------ya hocam deki.. tarihi şu şu.. hastalığı sara, şu saatte geldi.. vesair sor resepsiyona ben yardım etmiştim ve bilgi almak istiyorum merak ettim doğal olarak durumunu de.. birde şok olmuş gibi biraz numara falan yap.. onlar gösterir sana
-----------------------------gayet doğal gittim :D bilgi işlem masasına
aynı dediklerini söyledim..
" 50 tane kişi geliyor dediler.. " teşekkür ettim, acil kısmına geçtim, orda da sinir harbine girdim.
bilgi edinme yasası değiştirilmeli, onlarda haklı güvenlik vs bu tür olaylardan ötürü.
napacağımı şaşırdım :S
-
Hoca gidip de böle böle dersen eşkallenirler vermezler. he tabi inandırıcılığın olması lazım. polis tanıdığın varsa onunla git.
izmirde olsaydın anasını ağlatır gene bulurduk :)
sosyal zekanı kullancan. gözün kaşın ayrı oynamıcak. masum ayağına yat. ben öle bi masumluk yapıyom çıkarır verirsin o derece. tip de müsait zaten masumluğa :D
-
joe_black bunu yazdı:
-----------------------------Hoca gidip de böle böle dersen eşkallenirler vermezler. he tabi inandırıcılığın olması lazım. polis tanıdığın varsa onunla git.
izmirde olsaydın anasını ağlatır gene bulurduk :)
sosyal zekanı kullancan. gözün kaşın ayrı oynamıcak. masum ayağına yat. ben öle bi masumluk yapıyom çıkarır verirsin o derece. tip de müsait zaten masumluğa :D
-----------------------------tip barzani gibi olunca ondanda yaklaşmamış olabilirler, yarın başhekime çıkacağım.
olmadı çok hain planlarım var hastanenin ets'si için, şimdiden kurcalamaya başla(dık)
neyse ilgilenen herkese teşekkürler.
hayırlı geceler dilerim.
-
joe_black bunu yazdı:
-----------------------------Hoca gidip de böle böle dersen eşkallenirler vermezler. he tabi inandırıcılığın olması lazım. polis tanıdığın varsa onunla git.
izmirde olsaydın anasını ağlatır gene bulurduk :)
sosyal zekanı kullancan. gözün kaşın ayrı oynamıcak. masum ayağına yat. ben öle bi masumluk yapıyom çıkarır verirsin o derece. tip de müsait zaten masumluğa :D
-----------------------------ben asansöre binemiyorum amk "beyefendi nereye gidiyorsunuz? neden gidiyorsunuz ? kimsiniz ?", katil sanıyo millet beni. Halbuki seri katilim yanlışlık var ...
-
VBDream bunu yazdı:
-----------------------------ben asansöre binemiyorum amk "beyefendi nereye gidiyorsunuz? neden gidiyorsunuz ? kimsiniz ?", katil sanıyo millet beni. Halbuki seri katilim yanlışlık var ...
-----------------------------hahaha. vala hoca bende bi masum tipi var nelerden nelerden yorttım sırf tipten :)
5 arkadaş geziyosak polis geliyo kimlik soruyo onlara bana bişi demiyo :))
-
Epilepsi kriziymiş işte bitti geçti gitti iyidir merak etme :)
Yapacağın pek birşey yoktu zaten anca anca yanında durmuşsundur.
Yanlış anlama takdir ediyorum seni de hani öyle insani duygu patlaması, hayat kurtarmış kadar oldum lan moduna girme :)
Dipnot: Kadının seni hatırlamayacağına emin olabilirsin
-
Gecement bunu yazdı:
-----------------------------Epilepsi kriziymiş işte bitti geçti gitti iyidir merak etme :)
Yapacağın pek birşey yoktu zaten anca anca yanında durmuşsundur.
Yanlış anlama takdir ediyorum seni de hani öyle insani duygu patlaması, hayat kurtarmış kadar oldum lan moduna girme :)
Dipnot: Kadının seni hatırlamayacağına emin olabilirsin
-----------------------------Sen olayı anlamamışsın :} Adaşım hatunu görmüş beğenmiş bildiğin yazıcak yardımcı olun çocuğa :} Sıradan bi epilepsi krizi adaşım bi sıkıntı olmaz...
