folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder Hastanede Çalışan Var Mı Aramızda ?



Hastanede Çalışan Var Mı Aramızda ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek

    adaşım hastanede çalışıyorum :}

    hasta haklarında mahremiyet ilkesinden dolayı 3.şahıslar ile ilgili bilgi paylaşımı yapılmamaktadır. Ancak adını soyadını bilmiş olsaydın bilgi edinme kanunu kapsamında mail yada telefon yolu ile bilgi edinebilirdin. En iyisi gelen 112 ekibini bulup hasta adını soyadını öğren en azından hastanın yanında oldugun için sana güvenip verirler. Onun dışında elde etmen imkansız ikili ilişkilerini kullanmalısın.

     

    edit: u - e değişimi :}


    Wordpress - SEO & Digital Marketing
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    sRcN bunu yazdı:
    -----------------------------

    adaşım hastanede çalışıyorum :}

    hasta haklarında mahrumiyet ilkesinden dolayı 3.şahıslar ile ilgili bilgi paylaşımı yapılmamaktadır. Ancak adını soyadını bilmiş olsaydın bilgi edinme kanunu kapsamında mail yada telefon yolu ile bilgi edinebilirdin. En iyisi gelen 112 ekibini bulup hasta adını soyadını öğren en azından hastanın yanında oldugun için sana güvenip verirler. Onun dışında elde etmen imkansız ikili ilişkilerini kullanmalısın.


    -----------------------------

    olm ben seni nasıl unuttum lan :S kafa gitti..
    özele gelsene la :/

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    ya hocam deki.. tarihi şu şu.. hastalığı sara, şu saatte geldi.. vesair sor resepsiyona ben yardım etmiştim ve bilgi almak istiyorum merak ettim doğal olarak durumunu de.. birde şok olmuş gibi biraz numara falan yap.. onlar gösterir sana

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    zone bunu yazdı:
    -----------------------------

    ya hocam deki.. tarihi şu şu.. hastalığı sara, şu saatte geldi.. vesair sor resepsiyona ben yardım etmiştim ve bilgi almak istiyorum merak ettim doğal olarak durumunu de.. birde şok olmuş gibi biraz numara falan yap.. onlar gösterir sana


    -----------------------------

    gayet doğal gittim :D bilgi işlem masasına

    aynı dediklerini söyledim..

    " 50 tane kişi geliyor dediler.. " teşekkür ettim, acil kısmına geçtim, orda da sinir harbine girdim.

    bilgi edinme yasası değiştirilmeli, onlarda haklı güvenlik vs bu tür olaylardan ötürü.

    napacağımı şaşırdım :S

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Hoca gidip de böle böle dersen eşkallenirler vermezler. he tabi inandırıcılığın olması lazım. polis tanıdığın varsa onunla git.

    izmirde olsaydın anasını ağlatır gene bulurduk :)

    sosyal zekanı kullancan. gözün kaşın ayrı oynamıcak. masum ayağına yat. ben öle bi masumluk yapıyom çıkarır verirsin o derece. tip de müsait zaten masumluğa :D

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    joe_black bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hoca gidip de böle böle dersen eşkallenirler vermezler. he tabi inandırıcılığın olması lazım. polis tanıdığın varsa onunla git.

    izmirde olsaydın anasını ağlatır gene bulurduk :)

    sosyal zekanı kullancan. gözün kaşın ayrı oynamıcak. masum ayağına yat. ben öle bi masumluk yapıyom çıkarır verirsin o derece. tip de müsait zaten masumluğa :D


    -----------------------------

    tip barzani gibi olunca ondanda yaklaşmamış olabilirler, yarın başhekime çıkacağım.

    olmadı çok hain planlarım var hastanenin ets'si için, şimdiden kurcalamaya başla(dık)

    neyse ilgilenen herkese teşekkürler.

    hayırlı geceler dilerim.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    joe_black bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hoca gidip de böle böle dersen eşkallenirler vermezler. he tabi inandırıcılığın olması lazım. polis tanıdığın varsa onunla git.

    izmirde olsaydın anasını ağlatır gene bulurduk :)

    sosyal zekanı kullancan. gözün kaşın ayrı oynamıcak. masum ayağına yat. ben öle bi masumluk yapıyom çıkarır verirsin o derece. tip de müsait zaten masumluğa :D


    -----------------------------

    ben asansöre binemiyorum amk "beyefendi nereye gidiyorsunuz? neden gidiyorsunuz ? kimsiniz ?", katil sanıyo millet beni. Halbuki seri katilim yanlışlık var ...

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    VBDream bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben asansöre binemiyorum amk "beyefendi nereye gidiyorsunuz? neden gidiyorsunuz ? kimsiniz ?", katil sanıyo millet beni. Halbuki seri katilim yanlışlık var ...


    -----------------------------

    hahaha. vala hoca bende bi masum tipi var nelerden nelerden yorttım sırf tipten :)

    5 arkadaş geziyosak polis geliyo kimlik soruyo onlara bana bişi demiyo :))

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecement
    Gecement's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    Epilepsi kriziymiş işte bitti geçti gitti iyidir merak etme :)

    Yapacağın pek birşey yoktu zaten anca anca yanında durmuşsundur.

    Yanlış anlama takdir ediyorum seni de hani öyle insani duygu patlaması, hayat kurtarmış kadar oldum lan moduna girme :)

     

    Dipnot: Kadının seni hatırlamayacağına emin olabilirsin

     

     


    Solak Cerrah
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek

    Gecement bunu yazdı:
    -----------------------------

    Epilepsi kriziymiş işte bitti geçti gitti iyidir merak etme :)

    Yapacağın pek birşey yoktu zaten anca anca yanında durmuşsundur.

    Yanlış anlama takdir ediyorum seni de hani öyle insani duygu patlaması, hayat kurtarmış kadar oldum lan moduna girme :)

     

    Dipnot: Kadının seni hatırlamayacağına emin olabilirsin

     

     


    -----------------------------

    Sen olayı anlamamışsın :} Adaşım hatunu görmüş beğenmiş bildiğin yazıcak yardımcı olun çocuğa :} Sıradan bi epilepsi krizi adaşım bi sıkıntı olmaz... 


    Wordpress - SEO & Digital Marketing
Toplam Hit: 3843 Toplam Mesaj: 26