Hayatınızdaki U Dönüşü
-
bi zamanlar mahalle arkadaşlarıyla terör estirioduk canımızın istediğine dalıoduk. Ama bi gün bi sopa yedim ki sorma. Direk u dönüşü edepli oldum şiddete karşı oldum.
-
bundan 3 sene önce öss ye girmeden 6 ay önce başladığım ilişki hayatımı sikti diyebilirim
-
tarigatla tanıştıgım günden sonrası heralde çok büyük bi u harfi oldu benim için ;)
-
peşpeşe yediğim kazılar sayesinde bayaa bi dönüş yaptım u dönüşü felan değil bildiğin olduğum yerde döndüm durdum :D
takma kafana hayatı. mal olursun mal :D
-
gün geçtikçe güçleniyorum.insanları kazanıyorum, muhabbetimi sevdirmeye başladım.önceden beni pek tanımayanlar her merhaba dediğimde yüzüme gülümser oldu.ekonomik ataklar peşindeyim.okul başarım iyileşmeye başladı.bunlar ve benzeri şeylerin 2 sebebi olduğunu düşünüyorum:
*her insana hak ettiği kadar değer vermek.
*üzüldüğüm zaman 3-4 gün hiç bişi düşünmeyerek üzülmenin önüne geçebilmem.
-
PathfindeR00 bunu yazdı:
-----------------------------
gün geçtikçe güçleniyorum.insanları kazanıyorum, muhabbetimi sevdirmeye başladım.önceden beni pek tanımayanlar her merhaba dediğimde yüzüme gülümser oldu.ekonomik ataklar peşindeyim.okul başarım iyileşmeye başladı.bunlar ve benzeri şeylerin 2 sebebi olduğunu düşünüyorum:
*her insana hak ettiği kadar değer vermek.
*üzüldüğüm zaman 3-4 gün hiç bişi düşünmeyerek üzülmenin önüne geçebilmem.
-----------------------------hocam bu üzelmenin önüne geçmekte zararlı bi hastalık. Aynı şeyi bende yapıodum ama bi süre sonra insan kütükleşio hiç bişeyi takmıosun. Transkriptte FF'ler arka arkaya geliyor hâlâ bi tınlama yok bende... Üzüleceksin hocam biraz üzüleceksin.
-
WALLACEs bunu yazdı:
-----------------------------
PathfindeR00 bunu yazdı:
-----------------------------
gün geçtikçe güçleniyorum.insanları kazanıyorum, muhabbetimi sevdirmeye başladım.önceden beni pek tanımayanlar her merhaba dediğimde yüzüme gülümser oldu.ekonomik ataklar peşindeyim.okul başarım iyileşmeye başladı.bunlar ve benzeri şeylerin 2 sebebi olduğunu düşünüyorum:
*her insana hak ettiği kadar değer vermek.
*üzüldüğüm zaman 3-4 gün hiç bişi düşünmeyerek üzülmenin önüne geçebilmem.
-----------------------------hocam bu üzelmenin önüne geçmekte zararlı bi hastalık. Aynı şeyi bende yapıodum ama bi süre sonra insan kütükleşio hiç bişeyi takmıosun. Transkriptte FF'ler arka arkaya geliyor hâlâ bi tınlama yok bende... Üzüleceksin hocam biraz üzüleceksin.
-----------------------------Ben cezalandırıyorum hocam kendimi.Her FF bizde 900 tl demek.yaz okulu özel okul.ben kendim ödüyorum yaz okulu parasını o zmn sıkıntı olmuyor. :D
-
8. Sınıfta sürekli kavgalarda idim, Bağcılardan, Pendike daha yeni taşınmıştık ve bende sürekli bi kendini ispat çabası vardı, ayrıca 5 vakit namaz kılıyordum,hatta fazlasını! Allah tan başka birinden korkarsam bu günahtır biliyorum. herneyse meşhur Aydostan(gece kondu yıkımı!) yaklaşık bi 20 kişi beni dövmeye gelmiş, sebebi kimseye boyun eymemek! başka bişey değil! daha yeni tanışmaya başlıyordum şimdiki samimi arkadaşım muratla, konuşuyorduk falan, sınıfımdan biri dediki; Rahman şunlar seni dövmeye geldiler... Kafamı o yöne çevirmemle, dayak yiyecegimi bile bile üzerlerine yürümem bir oldu, beynimde ani bi duygu hiç korkmamam gerektiğini söylüyor, ayrıca korkmak duygusu Allaha isyan gibi geliyor, ben üzerlerine giderken, daha o an beni doğru düzgün tanımayan şimdiki samimi dostum murat, benim yanımda kavgada yer almak için arkamdan geliyor, yanında tahirde var, o zamanlar tanımıyorum tabi bunları, herneyse daldık birbirimize 3 kişiye en az 15 kişi falan kavga ediyoruz, sonra okulun meşhur müdür yardımcısı savaş hoca arabasını tam üzerimize doğru sürüyo kapıdan çıktı şöyle dedi burda bir tek kişi görürsem disipline veririm öyle bir şey dedi ve onların hepsi dağıldı gitti, heralde birazda utanç duygusu vardı içlerinde çünkü biz 3 kişiyiz onlar bisürü, kaçma sebeplerini buna bağlıyorum, gene delikanlı cocuklardır haklarını vermek lazım, orada yanlış yaptıklarının farkına vardılar diye düşünüyorum. Neyse ogünden sonra, herkesi düşman gibi görmeye başlamıştım, bakışlarım piskopat gibi, heran her yerde kavgaya hazır moddayım, futbol için değil kavga için krampon giyiyorum! sürekli kavga ediyorum, özkan diye birinden kavga ettim, daha sonra arkadaş oldum. Ama okul boyunca en çok Okan, Ozan kardeşler var, ben 8-C deyim onlar 8-B de, kavgalarımıza sebep çok, geçerken omuz çarptı, giderken dil çıkardı, cart curt! Işte ben hep yüzümde öfke ile dolaşıyorum güldüğümü sınıftakiler hariç kimse göremiyor, çok güzelde bi havam varmış sınıfta, özellikle kızların ilgi odağındaymışım:), bunların sebepleride uzun anlatsam roman hesabı, şöyleki sınıfımdaki herkezin kavga gibi racon gibi sorunlarınıda ben hallediyorum :) işte böyle ağır abi hesabı takılıyorum. Bi gün özkan bana diyorki Rahman ben bi çocukla kavga edicem, sende yanımda dur ama karışma, onlardan başka biri kavgaya dahil olursa sende olursun. Diyor! Tamam dedim okulun hemen arkasında az bişey yüksekten bakıyoruz okula, öğretmenler odası falan öntarafta, biz arka taraftayız, caddedeyiz! o kavga edeceği çocukta aldı yanına 2 kişi sadece tedbir amaçlı ordayız işte kavga edecek olan özkan ile Xmen! kavga başladı bu xmen aldı bizim özkanı altına vuruyorda vuruyor, dayak yiyor bizimki, bu arada bütün okul camlara toplanmış, kızlar erkekler küçük sınıflar kavgayı izliyor, Benim baş düşmanlar okan, ozan kardeşlerde izliyor. Bizimki dayak yiyor, Tamam bitti dedim xmen i kaldırdım üstünden sen kazandın gidin burdan dedim. Özkan yenildiği için morali bozuldu zaten, o arada okan yada ozan camdan özkana dalga geçme amaçlı seslendi, aynı sınıfta oldukları için aralarında arkadaş muhabbeti var "özkan neoldu dayakmı yedin!" gülüyorlar falan. Özkan hassiktirlan gibisinden bi el yaptı döndü gitti, onlar gene camda gülerken, Ben karşılığını beklercesine "susun lan" diye bi bağırdım, hepsi sustu! sadece o değil, sanki dağ taş herşey sustu, aşağıda top oynayan küçük çocuklar bile yukarıya benim bulunduğum yere bakıyorlar, yüzümde yine büyük bi öfke ile söyledim, sürekli öfke halindeyimya, yav inanmayın önemli değil varya herkez sustu, koca okuldan çıt çıkmıyor mk, döndüm özkan ın gittiği yöne doğru, yavaşça yürüyorum yüzüm aynı yüz öfkeli ama kafamın içinde manyak bi şekilde gülüyorum, yemin ediyorum çok manyak bi duygu, işte o an benim hayatımda bi dönüm noktası artık ota boka gülüyorum bi zaman, artık kavga etmiyorum, benimle kavga edecek olanlara, birileri benim kim olduğumu falan anlatıyor, oda kavga etmekten vazgeçiyor :) daha sonra bu gülme olayı başıma bela oluyor, bazılarıda beni süt çocuğu sanıyor,artık sadece arkadaşlarımın kavgalarını racon hesabı gidiyorum kendi kavgalarımı yok sayıyorum, okulun başına bela olmuşum, sınıfta kalacakken okulu geçmiş bulunmaktayım ama ben sadece boyun eğmezdim tek suçum bu ayrıca okulu dış belalardanda ben koruyordum, okula birini dövmeye gelenlere hep ayak yolunu ben gösterdim, kavga ettirmedim. Liseye gitmedim çünkü ordada kavga edicektim, bu yüzden kimse beni okula zorlamadı, şimdi askerdeyim acemi birliğim kavgalarla dolu, şafak 95 hayattan bıktım, son bi çare olarak yeni aldığım bi kararla açıköğretime yazılmak üzere eve bilgi verdim, herşeyi unutmuşum, yakınlarımdan ders falan alıcam, ben büyük bi inançla elimden gelenin en iyisini yapıcam, ama başarılı olamazsam bakalım ne olacak şimdi eğer ben bu dünyaya yararlı biri olamazsam, patronlarla falan anlaşabildiğim söylenemez,onuda deniycem, ama olmazsa mecburen zararlı biri olucam, işte o zaman almış olduğum en iyi eğitim foçada aldığım komando eğitimi! deli zamanımda kafama sıkmayıda denedim, öyle kolay değil, öbür tarafta seni neyin beklediğinden emin olamıyorsun.!
-
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------
aztek ne oluyor :)
-----------------------------hani varya amerika kıtasında yaşamış uygarlıklar
-
olmadı ama olacak ! olmak zorunda !
