folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Hayatınızdaki Önemli Kararlar



Hayatınızdaki Önemli Kararlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    karar veremediğim bir noktadayım

    millet yurtdışına giitmeli mi gitmemeli mi ?


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    gestapo26 bunu yazdı
    suleyman07 bunu yazdı

    haftasonu istifa ettim. Hemde iş bulmadan yaptım bunu. Su anda hayatımın hangi yönden nereme  kayacağını merakla takip ediyorum. 

      aynı şekilde bende istifa ettim ama inanıyorumki şimdiye kadar aldığım en doğru karar bu bakalım bekleyip görecem 

    bunu yazmaya girdiydim , aklıma ilk bu gelmişti..
    mezun olur olmaz işe girdiydim 1 hafta geçmeden, öyle olunca işten istifa etmeyi ciddi ciddi düşündüğümde "lan şükürsüzlük mü yapıyom acaba" diye felan düşündüydüm sonra baktım sürekli aklımda, bide uyuz olmuştum artık verdim istifamı, ve "işe giderken en çok eğlendiğim 4-5 gün"ü istifamı verdikten sonra yaşadım resmen :) 

    asıl cevaba gelirsek, hayatıın dönüm notkası olacak bi kararım var mı bilmiyorum, baktığımda "lan iyi ki yapmışım" dediğim ya da "iyi ki yapmamışım" dediğim bir sürü şey varda, bunlar dönüm noktası olan şeyler mi bilemiyorum. öyle olmasaydı başka türlü iyi şeylerde olabilirdi en nihayetinde :) buna anca 15-20 yıl sonra karar verebilirim, dönüm noktasımıymış onlar değilmiymiş :D


    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WitchKing
    WitchKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2011
    Erkek

    İzmirden ankaraya taşınmam


    Güzelleş be oğlum, şimdilik ölümüne kadar hayattasın..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    2 karar hayatımı kökten değiştirmiştir.

    1- meslek değiştirme, 2- bedeline katlanıp belli bir miktar gelirin altına inmeme


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bykamu
    bykamu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2008
    Erkek

    1- Uyuşturucu ve türevlerini bırakmam (3 sene oluyor nerdeyse)

    2 - Kahve köşelerinde takılan adamlar gibi olmucam diyip üniversiteye girme kararı almam. 

    Benimkiler bunlar hocam.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek
    -Bir sorunu düşünmeden önce kendime düşünerek cevap bulabilir, sorunu çözebilirmiyim diyorum. Eğer düşünerek cevap bulamayacasam düşünüpte çıkmazlarla kendime harap etmemeye karar verdim.
    -Haritada yerini bilmek dışında hiç fikrim olmayan çanakkaleye yerleşmek. Bazen mekan değiştirmek işe yarayan bir yöntemdir. iyikide gelmişim.
    -Ömür boyunca "anne babaya öf bile denmez. Kuranda bile yazıyor" nameleriyle büyüyen ben birgün kuranı açıp okumaya karar verdim ve gördümki olay bize anlatıldığı gibi değil. Vurdum kapıyı çıktım. şu anda sülaledeki yaşlılara göre isyankar ve kötü örnek, gençlere göre kahraman ama en önemlisi kendime göre çoook daha özgürüm.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KizilS
    KizilS's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Homo
    Olgunisik bunu yazdı
    -Bir sorunu düşünmeden önce kendime düşünerek cevap bulabilir, sorunu çözebilirmiyim diyorum. Eğer düşünerek cevap bulamayacasam düşünüpte çıkmazlarla kendime harap etmemeye karar verdim.
    -Haritada yerini bilmek dışında hiç fikrim olmayan çanakkaleye yerleşmek. Bazen mekan değiştirmek işe yarayan bir yöntemdir. iyikide gelmişim.
    -Ömür boyunca "anne babaya öf bile denmez. Kuranda bile yazıyor" nameleriyle büyüyen ben birgün kuranı açıp okumaya karar verdim ve gördümki olay bize anlatıldığı gibi değil. Vurdum kapıyı çıktım. şu anda sülaledeki yaşlılara göre isyankar ve kötü örnek, gençlere göre kahraman ama en önemlisi kendime göre çoook daha özgürüm.

    Imana mı geldin yoksa ateist mi oldun

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    128Kbps
    128Kbps's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2013
    Erkek

    7 yıllık sevgilimden ayrıldığımda hayatım düzüne girdi. sanırım verdiğim en doğru karardı. 2yıllık okulu 4 senede bitirmeme neden oldu.

    öyle herşeyi umursamamayı ve ben istemeden izin vermeden kimsenin canımı sıkamayacağına karar verdim.


    https://t.me/pump_upp
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hsyN
    hsyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2011
    Erkek
    ETRoot bunu yazdı
    Olgunisik bunu yazdı
    -Bir sorunu düşünmeden önce kendime düşünerek cevap bulabilir, sorunu çözebilirmiyim diyorum. Eğer düşünerek cevap bulamayacasam düşünüpte çıkmazlarla kendime harap etmemeye karar verdim.
    -Haritada yerini bilmek dışında hiç fikrim olmayan çanakkaleye yerleşmek. Bazen mekan değiştirmek işe yarayan bir yöntemdir. iyikide gelmişim.
    -Ömür boyunca "anne babaya öf bile denmez. Kuranda bile yazıyor" nameleriyle büyüyen ben birgün kuranı açıp okumaya karar verdim ve gördümki olay bize anlatıldığı gibi değil. Vurdum kapıyı çıktım. şu anda sülaledeki yaşlılara göre isyankar ve kötü örnek, gençlere göre kahraman ama en önemlisi kendime göre çoook daha özgürüm.

    Imana mı geldin yoksa ateist mi oldun

    dinle alakalı değişim yaşamamıştır sanıyorum, bizim milletimiz genelde işine gelen kısmı aldığı için böyle oluyor. o ayette yamulmuyorsam yaşlandıklarında onlara iyi davran öf deme buyruluyor. çünkü onlar bizim küçüklüğümüzde biz aynı durumdayken bize öf bile demenden (tabi öyle yaptılarsa) büyüttüler, insanlar yaşlandıkça geriye döner deniyo, yani aynı durum. ama normal zamanda anan baban laf ederse çekersin restini.


    test 1 2
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Okul' u biraktim en onemlisi buydu, 

    Ileride cok buyuk adam olabilirsem vay be okulu birakti buyuk adam oldu diyecekler, 

    Ya da okumadi bi baltaya sap olmadi diyecekler iste butun mevzu bu.

Toplam Hit: 7565 Toplam Mesaj: 65