folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Hayret Türk Telekoma Bakın



Hayret Türk Telekoma Bakın

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    ya benim modem adsl+2 yi desteklemior arkadaşlar sizce 1024 lükte sorun yaşarmiim aliimmi bi tane ne dersiniz ?

    dont think twice its all right
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pic_Boy
    Pic_Boy's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2002
    Erkek
    mecbur alican adsl2 kullanicaksan

    Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    StReaM
    StReaM's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek
    Gshdsl'ye normal Telekoma Adsl için başvurduğunuz gibi vuracaksınız detaylı bilgiyi Bulunduğunuz il,ilçe vs..'nin Telekom Bilişim Ağları ünitesinden alabilirsiniz Sistem yeni ve bilen personel sayısı az olduğundan dolayı arada sorun yaşayabilrsiniz anlşmakda eğer sorun olursa 444 0 375'i arayabilirsiniz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WarLords
    WarLords's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2004
    Erkek
    adamlar daha 512 yi tam beceremedi ilk zamanları adsl çok güzeldi ama yaygınlaştıkça çok sorun çıkmaya başladı inş sorunlar azalır :P

    Oyun bitince şah da piyon da aynı kutuya konur
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    a4tech
    a4tech's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Adsl2 gelse ne olur gelmese ne olur? 2Mbit bağlantıya kota koyarsan köşeyi dönmüş olursun zaten. Özgür bir internet istiyoruz, tasma istemiyoruz!!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    M1KROP
    M1KROP's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    Ölme eşşeğim ölme...

    Hayatımda gördüğüm en güzel kadın. Sizcede öyle değil mi: http://www.yonkis.com/mediaflash/alba.htm
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ntxsoft
    ntxsoft's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2005
    Erkek
    bugün açıklanacak bakalım fiyatlar ve hızlar nasıl olcak. acaba saat kaçta açıklarlar ki.

    enginkirmaci.com | Kişisel web sitesi, uyetakip.com | Ücretsiz Üye Takip Programı
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    inşallah 2 katına çıkar ve kısa süre içinde kota olayını kaldırırlar...

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZyreX
    ZyreX's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2003
    Erkek
    17 si denmiş haberde de bugün artık 17si..Hani ne iş hızlanma falan yok.Para olayında bari bişeyler yapsalar a.q Yeter sömürdükleri..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Imba
    Imba's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2002
    Erkek
    olm siz piskopatmısınız gecenin 1 inde hız arttırımı olcak bi adna sanıosunuz hem haberde açıklama yapcak deniyor?artırılcak değil:Do hazırlıklar fln 5 günü bulur cuma cumartesi artırırlar bu gün açıklama gelirse:D

    Kibar ve sertimdir, çok iyi dans ve ısrar ederim..
Toplam Hit: 8157 Toplam Mesaj: 63