Hayret Türk Telekoma Bakın
-
ya benim modem adsl+2 yi desteklemior arkadaşlar sizce 1024 lükte sorun yaşarmiim aliimmi bi tane ne dersiniz ?
-
mecbur alican adsl2 kullanicaksan
-
Gshdsl'ye normal Telekoma Adsl için başvurduğunuz gibi vuracaksınız detaylı bilgiyi Bulunduğunuz il,ilçe vs..'nin Telekom Bilişim Ağları ünitesinden alabilirsiniz Sistem yeni ve bilen personel sayısı az olduğundan dolayı arada sorun yaşayabilrsiniz anlşmakda eğer sorun olursa 444 0 375'i arayabilirsiniz
-
adamlar daha 512 yi tam beceremedi ilk zamanları adsl çok güzeldi ama yaygınlaştıkça çok sorun çıkmaya başladı inş sorunlar azalır :P
-
Adsl2 gelse ne olur gelmese ne olur? 2Mbit bağlantıya kota koyarsan köşeyi dönmüş olursun zaten. Özgür bir internet istiyoruz, tasma istemiyoruz!!
-
Ölme eşşeğim ölme...
-
bugün açıklanacak bakalım fiyatlar ve hızlar nasıl olcak. acaba saat kaçta açıklarlar ki.
-
inşallah 2 katına çıkar ve kısa süre içinde kota olayını kaldırırlar...
-
17 si denmiş haberde de bugün artık 17si..Hani ne iş hızlanma falan yok.Para olayında bari bişeyler yapsalar a.q Yeter sömürdükleri..
-
olm siz piskopatmısınız gecenin 1 inde hız arttırımı olcak bi adna sanıosunuz hem haberde açıklama yapcak deniyor?artırılcak değil:Do hazırlıklar fln 5 günü bulur cuma cumartesi artırırlar bu gün açıklama gelirse:D
Toplam Hit: 8157 Toplam Mesaj: 63
