Hepsiburada.Com Dan Alınan Ütü
-
Hepsiburada üzerinden bir ütü satın aldım. Ütü geldi. Deneme amaçlı olarak fişe taktım, su koydum çalıştı. Bir süre sonra su akıtmaya başladı.
İade işlemi gerçekleştirdim. Ancak hepsiburada ürün kullanıldığından dolayı iade alamayacağını söyleyerek ütüyü geri gönderdi.
Tüm ısrarlarıma rağmen servise yönlendirdiler. Bende tüketici hakem heyetine başvurdum.
Sizce sonuç ne olur?
Başka ne yapabilirim?
Güncelleme 1:
Son Durum: Servis değişim raporu verdi.
İki gündür raporun onaylanıp kargo kodu vermelerini bekliyorum.
Şu an bile müşteri hizmetleri ile görüşüyorum. Bol bol dua ile bekletti biraz beni...
Başka bir departmana bağlayarak onay kodu verdi.
Güncelleme 2:
Ürünü değişim raporu olmasına rağmen tekrar servise göndermişler.
Ben 3-4 gün sürekli aradım rahatsız ettim. Küfür etmeden işlem yapmadılar.
Küfür ettim genel müdürlükten biri aradı. Belgeyi kendisine gönderirse halledebileceğini söyledi.
Gönderdim.
Güncelleme 3:
Tüm uğraşlarıma rağmen belge ellerine ulaşmasına rağmen üçüncü günde yani bugün iade
mesajı gönderdiler.
Güncelleme 4:
Para iadesini ancak alabildim.
Not: Burdan alışveriş yapacaksanız dua edinki bir sorun çıkmasın. Yoksa problem çözme yetenekleri
sizin göstereceğiniz yolla sınırlı. Ben yol göstermesem şöyle yapın böyle yapın demesem hala iade alamayacaktım.
-
15 günlük yasal süren var. O sürede isterse kullanıcı ürünü 4. kattan aşağı atsın satıcı almak zorunda.
-
Almazlarsa Tüketici Hakem Heyetine başvurabilirsin hocam. Almak zorunda.
-
mkyb bunu yazdı
15 günlük yasal süren var. O sürede isterse kullanıcı ürünü 4. kattan aşağı atsın satıcı almak zorunda.
4. kattan aşağı attın, "ben beğenmedim bunu" deyip verdin? o nasıl iş öyle :)
-
1 sene kullandığım OYUNCAĞI bozulduktan sonra aide olarak hepsiburadaya gönderidm :)) iade çeki yaptılar
-
Daniel-Koo bunu yazdımkyb bunu yazdı
15 günlük yasal süren var. O sürede isterse kullanıcı ürünü 4. kattan aşağı atsın satıcı almak zorunda.
4. kattan aşağı attın, "ben beğenmedim bunu" deyip verdin? o nasıl iş öyle :)
Kanun öyle hocam. İç çamaşırı, oyun veya film cd'si, kitap ve aklıma gelmeyen bir kaç şey hariç satıcı her türlü iade almak zorunda.
-
Bu aralar hepsiburada pek hayırlı işler yapmıyor geçen birisi bez almış bebek bezi parasını çekmişler bez gelmemiş iadede yapmıyorlarmış falan boka sardılar
-
mkyb bunu yazdıDaniel-Koo bunu yazdımkyb bunu yazdı
15 günlük yasal süren var. O sürede isterse kullanıcı ürünü 4. kattan aşağı atsın satıcı almak zorunda.
4. kattan aşağı attın, "ben beğenmedim bunu" deyip verdin? o nasıl iş öyle :)
Kanun öyle hocam. İç çamaşırı, oyun veya film cd'si, kitap ve aklıma gelmeyen bir kaç şey hariç satıcı her türlü iade almak zorunda.
Yanlışın var, üründe fiziksel hasar varsa iade işlemi gerçekleşmez. Alırsın kullanırsın beğenmezsin iade edebilirsin onda sıkıntı yok. Ama hasar verirsen o senin problemin artık. O nedenle bağıra bağıra kargoyu alırken üründe ve ya kutusunda fiziksel hasar varsa teslim almayın, hasar tutanağı ile iade edin deniyor.
-
mkyb bunu yazdı
15 günlük yasal süren var. O sürede isterse kullanıcı ürünü 4. kattan aşağı atsın satıcı almak zorunda.
Öyle bir dünya yok :)
Yasa sana beğenmezsen iade et diyor, anasını belle iade et demiyor.
Utu bozuk olmasaydı arkadaş iade edebilirdi. Bozuk olduğu icin servise göndermek zorunda.
Kargodan alırken kırık, patlak, çatlak varsa tutanak tutturulup iade edilmesi lazım hatta. Tutulmadan alır iade edersen soguk su içersin.
-
tolgasen bunu yazdımkyb bunu yazdı
15 günlük yasal süren var. O sürede isterse kullanıcı ürünü 4. kattan aşağı atsın satıcı almak zorunda.
Öyle bir dünya yok :)
Yasa sana beğenmezsen iade et diyor, anasını belle iade et demiyor.
Utu bozuk olmasaydı arkadaş iade edebilirdi. Bozuk olduğu icin servise göndermek zorunda.
Kargodan alırken kırık, patlak, çatlak varsa tutanak tutturulup iade edilmesi lazım hatta. Tutulmadan alır iade edersen soguk su içersin.
Yani isteyen bozuk ürünü gönderebilir. Sonra da ben daha sıfır ürünü servise göndereceğim öyle mi?
-
Öyle saçma şey mi olur. Ürün belki bana acil lazım oldu alıp kullanacağım işimi göreceğim belki. Ayıplı/bozuk ürünü alıp da bir de 20 gün servisin götünde mi kosayim? Bana o zaman bozuk mal satmış oluyor ve kullanmak zorunda kalıyorum.
Bu olay gizli ayıplı mal olarak kabul edilir. Bence hemen tüketici hakem heyetine başvur.