Hepsiburada.Com Dan Alınan Ütü

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek
    wikwik bunu yazdı
    tolgasen bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı

    15 günlük yasal süren var. O sürede isterse kullanıcı ürünü 4. kattan aşağı atsın satıcı almak zorunda. 

    Öyle bir dünya yok :)

    Yasa sana beğenmezsen iade et diyor, anasını belle iade et demiyor.

    Utu bozuk olmasaydı arkadaş iade edebilirdi. Bozuk olduğu icin servise göndermek zorunda.

    Kargodan alırken kırık, patlak, çatlak varsa tutanak tutturulup iade edilmesi lazım hatta. Tutulmadan alır iade edersen soguk su içersin.

    Yani isteyen bozuk ürünü gönderebilir. Sonra da ben daha sıfır ürünü servise göndereceğim öyle mi?

    Kapalı kutu ise bozuk gönderme imkanı yok, bozuk olduğunu bilemez. Açılmış ise tutanak tutup geri gönderebilirsin bu açılmış / kullanılmış diye.


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Grafiker
    SaviorAngel
    SaviorAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2016
    Erkek

    Hepsiburadadan yemek seti aldık ve setin bazı şeyler kırık çıktı annemde imzalayıp almış üzerine soğuk su içtik kırık ürünlerin


    No way out
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    numanbaba
    numanbaba's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2011
    Erkek

    önce hepsiburada nın ceo suna mail at

    sonuç alamassan, ütünün markasının türkiyedeki en yetkili kişisine mail at

    ondan da sonuç alamassan ve eğer ürün yabancı markaysa , ürünün dünyadaki genel merkezine mail at.

    o da olmassa (ki büyük ihtimal olur) dünyadaki ceo suna mail at.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek
    SaviorAngel bunu yazdı

    Hepsiburadadan yemek seti aldık ve setin bazı şeyler kırık çıktı annemde imzalayıp almış üzerine soğuk su içtik kırık ürünlerin

    Genelde yemek setlerinde kırık çıkan parçanın fotoğrafını markanın mail adresine gönderince kırıkları bedelsiz gönderiyorlar hocam. Denediniz mi bunu?


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    twilight_flame
    twilight_flame's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Şubat/2006
    Erkek

    Hepsiburada afedersiniz ama iyice bokunu çıkardı, internal hdd aldım 3 tblik seagate marka ürün geldi, ailem almış, bildiğin naylon poşet içerisinde korumasız göndermişler, herhangi bir kırık falan görünmüyordu, bilgisayara takar takmaz kontrol ettim bad sector dolu hdd, hepsiburadayı aradım hiçbirşey yapmadılar yok servise gönderin falan servis nosunu verin o zaman dedim internetten bakın dediler, bakıyorum 3 tane distribütör var hangisinden aldınız diyorum kayıt oluşturalım falan filan, baktım olacak gibi değil 3 gün sonra bayram ertesi tek tek aramaya başladım distribütörleri, sağolsun şimdi hatırlamıyorum seagate distribütörlerinden biri cevap verdi, kargolayın bize dedi, hatta bi sn bekleyin diyip kargo kodu verdi boş yere para ödemeyin diye 1 hafta içerisinde ürün arızalı diyerek birebir değişim yaptılar.

     

    İşte o gün farkettim ki yurtdışından alışveriş yaparken acaba garantisi ne olacak diyen ben boş yere Türkiye'den ürün alarak kazıklanıyormuşum, amazon.de'den dün 5 tb external seagate hdd siparişi verdim indirimliydi, 461 TL'ye mal oldu bana aynı model hepsiburada da 669 TL mis gibi kârdayım


    Sevgimizin Bittiği yerde Nefretimiz Başlar...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Grafiker
    SaviorAngel
    SaviorAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2016
    Erkek
    tolgasen bunu yazdı
    SaviorAngel bunu yazdı

    Hepsiburadadan yemek seti aldık ve setin bazı şeyler kırık çıktı annemde imzalayıp almış üzerine soğuk su içtik kırık ürünlerin

    Genelde yemek setlerinde kırık çıkan parçanın fotoğrafını markanın mail adresine gönderince kırıkları bedelsiz gönderiyorlar hocam. Denediniz mi bunu?

    6-7 ay oldu olurmu şimdi?


    No way out
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    ürünü aldıktan sonra 15 gün içerisinde kullanım amacıyla gözden geçirme yapıyorsun istersen arızası olsun veya olmasın geri almak zorunda ama senin üründe arıza olduğu için

     

    yetkili servise götürerek faturayı gösterim ilk 6 ay içinde arıza verdi ayıplı ürün paramı verin diyerek işlemi diğer yoldan da çözebilirsin.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csfrt
    csfrt's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2013
    Erkek

    14 gün içinde iade edip paranı alabilirsin hocam, bir de ayıplı mal.


    ruh eşi çok sıradan, bana suç ortağı lazım.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Seminerist
    Seminerist's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2016
    Erkek

    Ürün linkini atarmısın. Hepsiburada sitesinde farklı firmaların ürünlerinide satıyor.Hepsiburada değilde firma geri göndermiş olabilir.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    tolgasen bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı

    15 günlük yasal süren var. O sürede isterse kullanıcı ürünü 4. kattan aşağı atsın satıcı almak zorunda. 

    Öyle bir dünya yok :)

    Yasa sana beğenmezsen iade et diyor, anasını belle iade et demiyor.

    Utu bozuk olmasaydı arkadaş iade edebilirdi. Bozuk olduğu icin servise göndermek zorunda.

    Kargodan alırken kırık, patlak, çatlak varsa tutanak tutturulup iade edilmesi lazım hatta. Tutulmadan alır iade edersen soguk su içersin.

    öyle bir dünya yok :)

    yasa sana beğenmezsen 14 günde iade et diyor ayrıca sana yasa diyor ki ürün ayıplıysa ister paranı geri al, ister tamir etsinler, ister bedelde indirim yapsınlar istersen de aynısıyla değiştirsinler diyor. servise göndermek zorunda falan değil. hakem heyetinden de kesin lehine çıkar karar merak etme

Toplam Hit: 3901 Toplam Mesaj: 34
hepsiburada ütü