Hepsiburada.Com Dan Alınan Ütü

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wikwik
    wikwik's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2006
    Erkek
    Seminerist bunu yazdı

    Ürün linkini atarmısın. Hepsiburada sitesinde farklı firmaların ürünlerinide satıyor.Hepsiburada değilde firma geri göndermiş olabilir.

    http://www.hepsiburada.com/philips-azur-performer-plus-gc4527-00-2600-w-t-ionic-glide-tabanli-buharli-utu-p-HBV0000023HLD

    Ürünü hepsiburada satıyor başka satıcı değil. Ayrıca hala sipariş hazırlanmaktadır yazıyor.


    Bilgi Güçtür.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wikwik
    wikwik's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2006
    Erkek

    Tüketici hakem heyetine başvurdum. Şimdi şöyle bir sıkıntı var.

    Hakem heyetinin kararı açıklanıncaya kadar ben ütüsüz ne yapacağım?

    Ütüyü servise göndersem ne olacak?

    Ütüyü hepsiburadaya geri göndersem tekrar ne olacak?


    Bilgi Güçtür.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wikwik
    wikwik's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2006
    Erkek

    Israrla bana iade koşulları ile ilgili linki gönderiyorlar. Burada ütü ile ilgili bir şey yok ben mi göremiyorum?

    Ürünümü iade etmek istiyorum, İade Şartları nedir, hangi ürünleri iade edebilirim?

    • 1. Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde hepsiburada.com’a başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilirsiniz. Bu kapsamda geri göndereceğiniz ürünler için herhangi bir “kargo bedeli” ödemezsiniz.

      2İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekir.

      3.Cayma hakkı kullanılamayacak ürünler şunlardır:

      ·         Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler,

      ·         Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen ürünler,

      ·         Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler,

      ·         Gazete, dergi gibi süreli yayınlar,

      ·         Hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler,

      ·     Basılı ürünler (Kitap, vb)

      4.Satın alınan ürünlerin "Cayma Hakkı" dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve içerisinde bulunan ambalajlara zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekmektedir.

      5.Satın alınan yazılım ve/veya oyun CD'si ile beraber satılan ürün paketlerinin içindeki yazılım/oyun CD'sinin açılması halinde cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır.

      6.Kurulum gerektiren ürünler mutlaka Yetkili Servis tarafından açılmalı ve kurulumu yapılmalıdır. Yetkili Servis dışında açılan ürünler garanti kapsamı dışında kalabilmektedir. Servis kurulumu esnasında üründe sorun tespit edilirse tutanak ile değişim/iade işlemleri yapılabilmektedir.

      7.Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır:

      ·         Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan (iç çamaşırı, mayo, kozmetik, kulaklık vb) ürünler  iade alınamamaktadır.

      ·          Her türlü yazılım ve programlar

      ·         DVD, VCD, CD ve kasetler

      ·        Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit v.b)

      ·        Telefon kontör siparişleri


    Bilgi Güçtür.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    yahu hocam bak.. ben olayı yemiş yutmuş biri olarak sana şunu diyorum hatta emrediyorum .. 

     

    ütüyü servise ver faturayı götür... arızası var de ilk 6 ayda arızalı olduğu için birebir ürün değişimi yaptırabilirsin. yada servisin yazdığı para iadesi raporuyla

    hepsiburadaya mail atarak ücretini geri alabilirsin.

     

    bunun başka bir yolu yok.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wikwik
    wikwik's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2006
    Erkek
    yunusdogan bunu yazdı

    yahu hocam bak.. ben olayı yemiş yutmuş biri olarak sana şunu diyorum hatta emrediyorum .. 

     

    ütüyü servise ver faturayı götür... arızası var de ilk 6 ayda arızalı olduğu için birebir ürün değişimi yaptırabilirsin. yada servisin yazdığı para iadesi raporuyla

    hepsiburadaya mail atarak ücretini geri alabilirsin.

     

    bunun başka bir yolu yok.

    En mantıklı yol bu görünüyor. Bunu bir deneyelim. Sonucu açıklarm.


    Bilgi Güçtür.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Iruretta
    Iruretta's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2008
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    15 günlük yasal süren var. O sürede isterse kullanıcı ürünü 4. kattan aşağı atsın satıcı almak zorunda. 

    Yanlışın var hocam.. 15 günlük iade seçeneği kullanılmamış ya da beğenilmeyen ürünler için geçerli. 


    http://yanduvar.blogspot.com/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek
    SaviorAngel bunu yazdı
    tolgasen bunu yazdı
    SaviorAngel bunu yazdı

    Hepsiburadadan yemek seti aldık ve setin bazı şeyler kırık çıktı annemde imzalayıp almış üzerine soğuk su içtik kırık ürünlerin

    Genelde yemek setlerinde kırık çıkan parçanın fotoğrafını markanın mail adresine gönderince kırıkları bedelsiz gönderiyorlar hocam. Denediniz mi bunu?

    6-7 ay oldu olurmu şimdi?

    Biraz zaman geçmiş ama deneyin hocam. Mağdur bırakacaklarını sanmıyorum.


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wikwik
    wikwik's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2006
    Erkek

    Son Durum: Servis değişim raporu verdi.

    İki gündür raporun onaylanıp kargo kodu vermelerini bekliyorum.

    Şu an bile müşteri hizmetleri ile görüşüyorum. Bol bol dua ile bekletti biraz beni...

     Başka bir departmana bağlayarak onay kodu verdi.

    wikwik tarafından 12/Tem/17 12:58 tarihinde düzenlenmiştir

    Bilgi Güçtür.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    az ön hb'den aldığım ütü geldi, konuyu gördüm :/


    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    tolgasen bunu yazdı
    SaviorAngel bunu yazdı
    tolgasen bunu yazdı
    SaviorAngel bunu yazdı

    Hepsiburadadan yemek seti aldık ve setin bazı şeyler kırık çıktı annemde imzalayıp almış üzerine soğuk su içtik kırık ürünlerin

    Genelde yemek setlerinde kırık çıkan parçanın fotoğrafını markanın mail adresine gönderince kırıkları bedelsiz gönderiyorlar hocam. Denediniz mi bunu?

    6-7 ay oldu olurmu şimdi?

    Biraz zaman geçmiş ama deneyin hocam. Mağdur bırakacaklarını sanmıyorum.

    faturası varsa garanti kapsamında gönderirler.


    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
Toplam Hit: 3903 Toplam Mesaj: 34
hepsiburada ütü