Hepsiburada.Com Dan Alınan Ütü
-
Seminerist bunu yazdı
Ürün linkini atarmısın. Hepsiburada sitesinde farklı firmaların ürünlerinide satıyor.Hepsiburada değilde firma geri göndermiş olabilir.
Ürünü hepsiburada satıyor başka satıcı değil. Ayrıca hala sipariş hazırlanmaktadır yazıyor.
-
Tüketici hakem heyetine başvurdum. Şimdi şöyle bir sıkıntı var.
Hakem heyetinin kararı açıklanıncaya kadar ben ütüsüz ne yapacağım?
Ütüyü servise göndersem ne olacak?
Ütüyü hepsiburadaya geri göndersem tekrar ne olacak?
-
Israrla bana iade koşulları ile ilgili linki gönderiyorlar. Burada ütü ile ilgili bir şey yok ben mi göremiyorum?
Ürünümü iade etmek istiyorum, İade Şartları nedir, hangi ürünleri iade edebilirim?
-
1. Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde hepsiburada.com’a başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilirsiniz. Bu kapsamda geri göndereceğiniz ürünler için herhangi bir “kargo bedeli” ödemezsiniz.
2. İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekir.
3.Cayma hakkı kullanılamayacak ürünler şunlardır:
· Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler,
· Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen ürünler,
· Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler,
· Gazete, dergi gibi süreli yayınlar,
· Hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler,
· Basılı ürünler (Kitap, vb)
4.Satın alınan ürünlerin "Cayma Hakkı" dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve içerisinde bulunan ambalajlara zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekmektedir.
5.Satın alınan yazılım ve/veya oyun CD'si ile beraber satılan ürün paketlerinin içindeki yazılım/oyun CD'sinin açılması halinde cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır.
6.Kurulum gerektiren ürünler mutlaka Yetkili Servis tarafından açılmalı ve kurulumu yapılmalıdır. Yetkili Servis dışında açılan ürünler garanti kapsamı dışında kalabilmektedir. Servis kurulumu esnasında üründe sorun tespit edilirse tutanak ile değişim/iade işlemleri yapılabilmektedir.
7.Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır:
· Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan (iç çamaşırı, mayo, kozmetik, kulaklık vb) ürünler iade alınamamaktadır.
· Her türlü yazılım ve programlar
· DVD, VCD, CD ve kasetler
· Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit v.b)
· Telefon kontör siparişleri
-
-
yahu hocam bak.. ben olayı yemiş yutmuş biri olarak sana şunu diyorum hatta emrediyorum ..
ütüyü servise ver faturayı götür... arızası var de ilk 6 ayda arızalı olduğu için birebir ürün değişimi yaptırabilirsin. yada servisin yazdığı para iadesi raporuyla
hepsiburadaya mail atarak ücretini geri alabilirsin.
bunun başka bir yolu yok.
-
yunusdogan bunu yazdı
yahu hocam bak.. ben olayı yemiş yutmuş biri olarak sana şunu diyorum hatta emrediyorum ..
ütüyü servise ver faturayı götür... arızası var de ilk 6 ayda arızalı olduğu için birebir ürün değişimi yaptırabilirsin. yada servisin yazdığı para iadesi raporuyla
hepsiburadaya mail atarak ücretini geri alabilirsin.
bunun başka bir yolu yok.
En mantıklı yol bu görünüyor. Bunu bir deneyelim. Sonucu açıklarm.
-
mkyb bunu yazdı
15 günlük yasal süren var. O sürede isterse kullanıcı ürünü 4. kattan aşağı atsın satıcı almak zorunda.
Yanlışın var hocam.. 15 günlük iade seçeneği kullanılmamış ya da beğenilmeyen ürünler için geçerli.
-
SaviorAngel bunu yazdıtolgasen bunu yazdıSaviorAngel bunu yazdı
Hepsiburadadan yemek seti aldık ve setin bazı şeyler kırık çıktı annemde imzalayıp almış üzerine soğuk su içtik kırık ürünlerin
Genelde yemek setlerinde kırık çıkan parçanın fotoğrafını markanın mail adresine gönderince kırıkları bedelsiz gönderiyorlar hocam. Denediniz mi bunu?
6-7 ay oldu olurmu şimdi?
Biraz zaman geçmiş ama deneyin hocam. Mağdur bırakacaklarını sanmıyorum.
-
Son Durum: Servis değişim raporu verdi.
İki gündür raporun onaylanıp kargo kodu vermelerini bekliyorum.
Şu an bile müşteri hizmetleri ile görüşüyorum. Bol bol dua ile bekletti biraz beni...
Başka bir departmana bağlayarak onay kodu verdi.
wikwik tarafından 12/Tem/17 12:58 tarihinde düzenlenmiştir -
az ön hb'den aldığım ütü geldi, konuyu gördüm :/
-
tolgasen bunu yazdıSaviorAngel bunu yazdıtolgasen bunu yazdıSaviorAngel bunu yazdı
Hepsiburadadan yemek seti aldık ve setin bazı şeyler kırık çıktı annemde imzalayıp almış üzerine soğuk su içtik kırık ürünlerin
Genelde yemek setlerinde kırık çıkan parçanın fotoğrafını markanın mail adresine gönderince kırıkları bedelsiz gönderiyorlar hocam. Denediniz mi bunu?
6-7 ay oldu olurmu şimdi?
Biraz zaman geçmiş ama deneyin hocam. Mağdur bırakacaklarını sanmıyorum.
faturası varsa garanti kapsamında gönderirler.