Hepsiburada.Com Ve Bitmeyen Tedarik Süreci..
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
cyrpt bunu yazdı:
-----------------------------
okadar alısverıs yaptım oradan 1 sefer 1 haftada geldı dıgerlerı verdıkten sonra 2. gunun oglenınde elıme ulastı hepsı. Senın sanssızlıgına
-----------------------------30 a yakın alışverişim var 1 tanesi 2 ay tedarik edilemedi en son aradılar başka renginden verdiler :)
-----------------------------demişim an itibaren 3 siparişim takıldı :D
hahahahjdgsakdgsakv :D
-
valla ben bi sabit disk aldım ertesi gün elimdeydi insanlar tedarik süreci felan diyince fazla sallamadım çünkü 1 gün sonra geldi elime geçende bi media playerla bir usb bellek aldım pazartesi satın aldım bugün kargoya verilmiş yarın elime geçer açık konuşmak gerekirse 3 gün sonra elime geçecek beni rahatsız etti ama vatandan bir usb bellek almıştım 4 gün sonra geldiği için bu gecikmeyi fazla takmadım bence hepsinde oluyor bu durum ondan burada üç gün dört gün geç geldi diye yorum yapan arkadaşlara eleştirenlere katılmıyorum ama 14 gün beklemek 7 gün beklemek ayrı bir vaka yerinde olsam bende almam
-
gecen hafta pazartesi sipariş verdim bu gun siparişi iptal ettim hayatımda gördüğüm en boktan alışveriş portalı
elınde olmayan urunlerisatıyorlar
-
aynısı benim de başıma geldi.2 ürün aldım .biri kargoya hazır bekledi 1 hafta boyunca.diğeri de 1 hafta sonra tedarik edildi.tedarik edilen kargoya verildi.1 haftadır hazır bekleyen verilmedi.
-
aynen son iki üç haftadır sıkıntı var galiba arkadaşın 2 hafta önce sipariş ettiği ürün daha dün eline ulaştı benimki ise hala gelmedi
-
Oradan alış verişmi yapılır be şikayet sitelerinde 1 numaralar,
-
En başından, en sonuna kadar hizmette ancak bu kadar sıçılır.
2 hafta önce piyasa değerinin ciddi anlamda altında olan (100 TL) bir ürün gördüm. Acilen en azından bir taneye ihtiyacım vardı ve son 12 taneyle sınırlı bir kampanyaydı. Nasılsa bir hafta sonra alacağım diyip, 100 lira zarar etmek istemedim. Borçla, harçla, kampanyayı bulmuşken 4 adet sipariş verdim. Biri tek ve diğeri 3'lü şekilde.
Ertesi gün kontrol ettim stok tükenmişti ve ürün normal fiyatına dönümştü. Fakat akşamına bir de baktım, bu sefer ürün sürekli olarak indirimli şekilde ve stok sınırı kaldırılmış. Önce kandırılmış hissettim ama sonra kendimce boş verdim.
Ama kabus asıl bundan sonra başladı, 2 hafta boyunca gördüğüm tek hareket "Tedarik Sürecinde" kısmı.
Müşteri hizmetlerini saatlerce aradım, sürekli meşgul çalıyor. Daha sonra, numaranın altına iliştirdikleri notu gördüm, site üzerinden mesaj atmamın daha uygun olacağı, hatların yoğun olduğuyla ilgili.
Mesajı attım, günlerce ortada cevap yok. Yine başladım müşteri hizmetlerinin telefonlarını aşındırmaya.
En sonunda hattı düşürmeyi başardım, bu seferde müşteri temsilcisine bağlanabilmek için ömür tüketmeye başladım.
Ama ne aradığıma değdi ne de çektiğim eziyete. Aldığım cevap "Operasyon merkezimiz taşındığı için tedarik sürecinde aksaklıklar yaşıyoruz. Aciliyeti belirtiyorum"
Merkezinizin taşınıyor olması beni niye bağlasın ki? Madem hizmet veremiyorsun, verme!
Yine ya sabır dedim, beklemeye koyuldum.
Günlerce yine bir hareketlilik olmayınca, yeniden müşteri hizmetlerini aramaya karar verdim. Saatlerce uğraştıktan sonra yine ancak hattı düşürebildim.
Yine aynı cevap "Aciliyeti belirtiyorum".
Bitmeyen bekleme süresinin sonunda, nihayet ürünler kargoya verildi.
Sabah şehrime inen ürünler, akşam 9 olmasına rağmen elime ulaşmadı. Kargoda aksaklık oldu heralde diyip, kargo şirketine geçtim.
On buçuğa kadar bekledikten sonra araç geldi.
Ne mi oldu, 4 ürünün 3'ü kayıp!
Kargo yetkilisiyle, tüm kontrolleri yapmış olmamıza rağmen teslim edilen ürün 1 adet görünüyor. Adıma da ne gelen ne de gelecek olan bir ürün sistemde görünmüyor.
Aynı anda kargoya teslim edilen 4 ürünün, nasıl olur da 3'ü kaybolur? Aynı araçla, aynı merkezden gelmiş olmaları gerekiyor!
Mesai saatinin gelmesini bekledim ve yine bir ton uğraşla zar zor müşteri hizmetlerine bağlandım. Ürünlerin büyük bölümünün kayıp olduğunu anlayabilmesi için çağrı merkezindeki bayana 3 kez durumu baştan açıklamak zorunda kaldım.
Ne mi oldu, "Aciliyeti belirtecekmiş".
Ücretin iadesini istesem, bin küsür lira, 12 taksitle hesabıma yatacak.
Borçlandığım adama dalga geçer gibi 12 taksitle mi ödeme yapayım!
Bir firma ancak bu kadar baştan sona sıçabilir.
En büyük teknoloji mağazasıymış, senin kaç ürün sattığın beni alakadar ediyor mu? Hani hizmet, hani kalite, hani destek?
-
herkese aciliyetini belirtecez diyo :)
-
http://www.facebook.com/pages/Hepsiburadacom-Lojistik-Deposunun-Ta%C5%9F%C4%B1nmas%C4%B1na-Yard%C4%B1m-Edelim/227824503914622?ref=ts&sk=wall
yeah
-
Bu siteyle platonik savaşım devam etmekte
Bildiğim tanıdığım 6 kişinin alışverişini başka yerlerden yapmasına sebep oldum bu konu dolayısıyla vazgeçenlerde olmuştur
Müridlerimizin başına gelenleri herkes okusun ve alacakları ürünü 10 - 15 - 30 gün hatta bazen abartılıp aylar sonra teslim alacaklarını bilsinler
Safımıza katılın güçlü biziz :)