Her Bokun Sonu 0 Dır(Kendi Teorim)
-
pc_worm bunu yazdı:
-----------------------------
DeAd_BoDiEs bunu yazdı:
-----------------------------
unstopable bunu yazdı:
-----------------------------
DeAd_BoDiEs bunu yazdı:
-----------------------------
o zaman bana biri şunun mantığını açıklasın :D
0 yutan eleman di mi ewt yutan eleman peki neden 0*sonsuz tanımsız oluyo :D 0 bütün sonsuzu yutamıyo mu :D
-----------------------------
0*sonsuz reel sayılarda tanımsızdır.eger tanım kumemiz genişletilmiş reel sayılar olursa-yani R~ - ozaman tanımsız değildir.
-----------------------------
işte ben tanımsız olma mantığını anlamadım.. yani niye tanımsız diyolar 0 sonuçta yutan eleman :D
bana göre 0*sonsuz=0 dır :D mantıken böyle olması gerekiyo :S
-----------------------------
Dayı senin mantığından gidersek, bi sayının sonsuzla çarpımı, sonsuza eşittir (negatif değilse), 0 x sonsuz unda sonsuz olması gerekirdi, bi değeri tek başına düşünüyorsun, diğer değerinde bi işlevi var orda. Bu yüzden tanımlayamamışlar.
-----------------------------mantıklı.zaten sonradan her küme için farklı sonsuzluk kavramları tanımlanmıştır.bunlar sırasıyla alef1 alef 2 alef 3 die isimlerdirilmiştir.
-
yanlış görmüşün galiba arada çarpı var
-
elmasekeri bunu yazdı:
-----------------------------
yanlış görmüşün galiba arada çarpı var
-----------------------------
dai 4x2 yi 2 parantezine alırsan, 2(2)x2 olur, senin dediğin işlem toplamada olur, abi hiç mi anlamıyon matematikten? -
:) a.qmm aklım başka yere gitti.ama olsun atma diye bişey var a.qmm yıllardır böle örendik :D
-
DeAd_BoDiEs bunu yazdı:
-----------------------------
o zaman bana biri şunun mantığını açıklasın :D
0 yutan eleman di mi ewt yutan eleman peki neden 0*sonsuz tanımsız oluyo :D 0 bütün sonsuzu yutamıyo mu :D
-----------------------------
eğer hepsini yutabilseydi geriye yutabileceği sayı kalmazdı. yanlız yaşamayı sevmediği için(o etkisiz eleman) yutamıyo hepsini :P
benim de teorim her için başı sağlıktır aq:D -
elmasekeri bunu yazdı:
-----------------------------
:) a.qmm aklım başka yere gitti.ama olsun atma diye bişey var a.qmm yıllardır böle örendik :D
-----------------------------
Git ilkokul hocana sor, bize pratik olsun diye böle öğrettiler a.q. Artık diyecek bişeyim kalmadı, neye istersen ona inan. Aklınızca iki dakikada bütün matematiği çökerttiniz a.q :) -
elmasekeri bunu yazdı:
-----------------------------
evet aslında mantıken o :D ama o mantığı atınca bunu kullanınca 2. bi kural çıkıo. benim dünyanın dönmediğine dair teorilerimde var ama oda başka bigüne inşallah :D
-----------------------------
A.Q o teoriyi ben yaydım nan nete önce ben buldum a.q :D Hani dünya evrenle birlikte sürekli bir düşüş içerisinde fakat uzayda hava olmadığı için sürtünmeden etkilenmiyo ve düşerken kütle çekimi kanuna göre hiç bir şey düşmüyo aslında onu mu diyon nan yoksa :D -
ona bakarsan 0*x=0 x yernine ne koyarson koy 0 "sıfır" (:
-
elmasekeri sen o teorıyı yenı mı buldun :I
ben o teorıyı 9 sene once buldum :D
ayrıca o buldugun teorıyı tam sayılar ve rasyonel sayılardada gorebılırsın en basıtı...
:D
gecıkmıs bır bulus ama olsun
tebrık ederım :D
-
aspirin bunu yazdı:
-----------------------------elmasekeri sen o teorıyı yenı mı buldun :I
ben o teorıyı 9 sene once buldum :D
ayrıca o buldugun teorıyı tam sayılar ve rasyonel sayılardada gorebılırsın en basıtı...
:D
gecıkmıs bır bulus ama olsun
tebrık ederım :D
-----------------------------
sosyal bilgiler dersindemi :) heaha
