Hesaba Yanlış Yatırılan Para
-
MbK bunu yazdırapidhacker550 bunu yazdıMbK bunu yazdı
İşi yokuşa sürüyim deme sakın.
Savcılıkta boş yere başın ağrır yine.
Yolun ortasında para bulmakla aynı eş değer.
Bişey bulunca bunu devlete teslim etmekle yükümlüdür her Türkiye Cumhuriyet vatandaşı.
Savcılıkta nasıl başı ağrır ki ?
Bulduğun bir eşya üzerinde senin tasarruf hakkın yok.
Bu durum da aynı şekilde.
Bulduğu veya havadan gelen şeyi Savcılığa teslim etmekle yükümlüdür kişiler.
Arkadaş parayı çekse kullansa kimse bir şey diyemez.Parayı bir eşya olarak değerlendiremeyiz.Arkadaş kötü niyetli olsa alıp kullansa gel kardeşim o parayı geri ver diyemez.
Burada bankaya dava açma gibi bir hatayı umarım yanlış gönderen kişi yapmaz
T.C.YARGITAY 11. HUKUK DAİRESİ E. 2007/12521 K. 2009/1092
Ayrıca bakalım bu kararlara
T.C. YARGITAY 11.Hukuk Dairesi Esas: 2007/12521 Karar: 2009/1092
T.C YARGITAY 11. HUKUK DAİRESİ E. 2004/14395 K. 2006/1231 T. 9.2.2006
Sebepsiz zenginleşme de çıkarılamayacağına dair görüşler var diye biliyorum.
rapidhacker550 tarafından 10/Kas/14 22:09 tarihinde düzenlenmiştir -
TC ile adres bulunuyor. Adrese bi mektup yaz :))) ama benim bildiğim kartsiz işlemde de tel no isteniyor. Ad soyad adres vw biraz sosyal mühendislik ile belki sosyal ağlarda bulabilirsin.
-
benim de hesabıma yanlışlıkla 850 tl yatırmışlardı, bankaya gidip bi dilekçe vererek iade edebiliyorsun.
-
Bankaya git dilekçeni alıyorlar adama ulaşıp geri veriyorlar
-
Adam durumu fark edip ararsa bankayı, parayı yalnış gönderdim derse zaten bankadan seni arayan olur. Bu arada sen onay vermeden banka hesabından kuruş çekemezler.
