Hocam.Com'da Yetkili Tanıdığı Olan
-
EnableTurk bunu yazdı:
-----------------------------
50 tane site var elimde siteye tanıtıcı yazı ekleyince hemen aktif ediliyor üyeliği,bana o kodu gönderin eklerim sitelerden birine :)
-----------------------------hangi kodu hocam o kod nedir nerden bulacam o kodu?sitede nerde yazıyor o kod
-
hocam ref linki verio ondan mı bahsediyorsun ?
eğer oysa bahsettiğin ;
http://www.hocam.com/uyelik.php?r=506462
-
hocam sorun erkek olmanda :D
benimde engellendi 3 gün...kesinlikle çok mesaj çekme bi daha ... valla ellerine verecem sitesini de bi gün...çok kız düştü bugüne kadar ama hocam yetkilileri mal .. hemen ban basıyolar
http://www.hocam.com/uye/68977/caner_uygur/
http://www.hocam.com/uye/25571/cumhur_onat/
bunlar mod ..şu cumhurun bi yerleri de kalkık :D canımı sıkıyo pezo
-
bu arada giremeyenler varsa...bloglarında hoca hakkında bi yazı yazsınlar..kendi hocam accontunun linki versinler..sonra da bu linki hocama versinler..kabul ediliyo :D
hocamı açın orda hocama girme şekillerini anlatıyo
-
aynen kod değilmiş linkmiş :D
-
EnableTurk bunu yazdı:
-----------------------------
50 tane site var elimde siteye tanıtıcı yazı ekleyince hemen aktif ediliyor üyeliği,bana o kodu gönderin eklerim sitelerden birine :)
-----------------------------aynen bende bi bloga yazmıştım sallama bi blog açtım ve hala orda duruyor :)
--
hocam.com'a çökertme mi yapsak napsak ya ?? binlerce hatun maili, binlerce hatun resimi ve dahası : artistlere kapak :)
-
elinde kullanılmayan blogu olan var mı? :D
-
EnableTurk bunu yazdı:
-----------------------------
aynen kod değilmiş linkmiş :D
-----------------------------http://www.hocam.com/?r=473263&kid=7
buyur hocam benim ref linki
bloglardan birine eklesen?
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
EnableTurk bunu yazdı:
-----------------------------
50 tane site var elimde siteye tanıtıcı yazı ekleyince hemen aktif ediliyor üyeliği,bana o kodu gönderin eklerim sitelerden birine :)
-----------------------------aynen bende bi bloga yazmıştım sallama bi blog açtım ve hala orda duruyor :)
--
hocam.com'a çökertme mi yapsak napsak ya ?? binlerce hatun maili, binlerce hatun resimi ve dahası : artistlere kapak :)
-----------------------------linkleri paylaşmak isteiyorum da harbi manyak karılar var :D :D
çökelim lan :D
-
şu mesajı çektim umarım adam gibi ne yaptıklarının farkındadırlar.
Hayır kurallarda geçmiyor, yazmmışlar kafaya göre adam uzaklaştırıyorlar.Uyarı yok, birşey yok.NAsıl iş bu ?
---
Bende 2001 yılından itibaren programlama ile uğraşıyorum ve bir çok portal yazdım.Bilgisayar mühendisliği öğrencisiyim.Emin olun otomatik sistem ile ilgili imkansız olan birşey yoktur.Caner Uygur'a sorabilirsiniz.Yada siteyi kodlayan arkadaşlara.
Kurallara baktığımda;
http://www.hocam.com/forumkurallari.php
Rahatsız edici, tehdit edici, küçük düşürücü, şikayet edilen bir özel mesaj atmadığıma sizi temin edebilirim.
Tek sorun fazla mesaj atılmasıydı.Hocam.com'un akademik bir platform olduğu kadar sosyal mediya'ya da girdiğini düşünüyorum.Yani mesaj sınırlaması gibi bir durum varsa bile ; belirtilmeliydi.
Herhangi bir şekilde tehdit edici, rahatsız edici bir mesaj atmadığıma sizi temin ederim.Bunların dışında Mesaj sınırına gelirken, sözleşmede yazmadıysanız bile uyarmanız gerekirdi.Bu yasal değil, etik bir kanun içeriğinde..
Sonuç olarak 2-3 gün benim için problem değil.Herhangi bir uyarı gelmediğinde ve bu uyarının (mesaj limiti) sözleşmede yazılmadığından (yada kurallarda) bir haksızlık olduğunu düşünüyorum.Sorun cezanın kaç gün olması yada olup olmaması değil, haksız yere ceza verilmesiydi.
Sadece bunu bilmenizi isterim.Eğer imkanı varsa ki (yapabileceğinizi düşünüyorum) tamamen haksızlıkla verilmiş cezanın kaldırılmasını istiyorum.
