Honda Cbr 125

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    Bunu alacağına honda ace 125 cc al. 7 bin lira bu motora verilir mi.Hemde 125 cc.. honda ace anahtar teslim 3600 tl 

    Ace kuzende var yeni aldı.Kullandım.Sana biraz bilgi verebilirim.

     

    İyi yanları;

    Ekonomik.

    Yol tutuşu çok iyi

    Vibrasyon neredeyse yok.İstediğin kadar bağıttır.

    Çok çabuk hızlanıyor.İvlenme çok iyi. (özellikle bu hoşuna gidebilir)

     

    Kötü yanları;

    Ön fren kampana.. ama fene değil tutuşu.

    Devir saati yok. (Benim için önemli değil çünkü 125 cc'lerde devir saati olsa ne olur amk)

    4 vites (pek problem değil, bir üst model olan honda cbf 125 ile aynı hıza sahip)

     

    Bu özelliklere göre fiyat çok uygun.Honda Ace'ı al biraz tip ekle tekerleri kalınlaştır al sana honda cbr 125 cc.. :) ha bide fiyatı 3.600 den 7 bin tl'ye çıkıyor işte budur... 

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek

    Hocam gel benim kuba xcg 150 'yi sana satayım :) 140 ibre görüyorum ön kaldırma desen beşi beş para , son devir redline sesi güzel , ses çeviklik ve hız tatmin edici.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    command3r
    command3r's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2010
    Erkek

    250lik al 125liğe çok çabuk alışıcaksın sonra 2.el satıp 250lik alcaksın boşa masraf yapma bence direk 250den başla yazın ufaktan sür  :;)


    djarum black kanka
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hickirik13
    hickirik13's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2009
    Erkek

    ben de ilk motorumu alacagım yamaha ybr 125 lik 4600tl sizce nasıl??

    ben bununla başlamayı uygun gördüm...

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    abi çık sokağa bak motor kuryeler ne kullanıyor

    korkmadan onların kullandığından al

    hem en sağlam hem en ucuzu onlar bulmuştur.

    honda candır.


    Minimalist Değilim, Tembelim ( Artık yazmanın anlamı yok, açık hedef oluyoruz. Konuşarak, yazarak, kumda siyasetçilik oynayarak yapılabilecek şeyler bitti.)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    arkadaş ne tuhaf insanlar var..

    adam demiş cbr 125 alıcam nasıl millet 650 lik hyo al diyor :)

    hey yarabbim.

    hayatında motora binmemiş insanlardan 30 yıllık tecrübeli motorcu tavsiyeleri :)


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Benim 2013 cbr ı satmayı düşünüyorum o derece.

     

    Titrek deviri kalıp ile uyumsuz bileklere çok biniyor uzun yol 0 hız bekleme tek iyi yönü eko ve sport konularıma bak görürsün. 


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OdiN
    OdiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2008
    Erkek
    hickirik13 bunu yazdı

    ben de ilk motorumu alacagım yamaha ybr 125 lik 4600tl sizce nasıl??

    ben bununla başlamayı uygun gördüm...

    Arkadaşımda var sürekli kullanıyorum memlekete gittikçe yüksek devirlerde titreme yapıyor. çok tiz bi sesi var. tam şehir içinde kullanılacak motor diye düşünüyorum ama uzun yol pek sanmıyorum. yinede o parayı vermem ben olsam çünkü 125 en fazla 1 sene kullanırsın sonra ufak gelmeye başlar büyütmek istersin masraf yaparsın o yüzden 250 den başlamak en iyisi bence

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivirus
    antivirus's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2006
    Erkek

    ben bu  125 cbr i   şeye benzetiyorum apple hani ekonomik olsun die  5c  cıkartmıstı ve  türkiyede hiç bi ekonomikliği kalmamişti ya  1500 ün üstünde fiyat olarak ve performans düşüklüğü falan ne bilim begenilmemesi gibi ona benzetiyorum   hondada bu motoru sanki sırf sadece yapmak için yapmış oldugu bi motor gibi geliyor bana .

    motor da  yamaha iyidir paran varsa   KTM  daha iyidir :D 


    Nev-i Şahsına Münhasır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    geldim şu an telden yazmıştım üstteki yorumu, sen ne amaçla motor alacaksın önce onu söyle sonra tavsiye iste :D

    ona göre yazayım bende :|


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
Toplam Hit: 3502 Toplam Mesaj: 28