Honda Cbr 125
-
Bunu alacağına honda ace 125 cc al. 7 bin lira bu motora verilir mi.Hemde 125 cc.. honda ace anahtar teslim 3600 tl
Ace kuzende var yeni aldı.Kullandım.Sana biraz bilgi verebilirim.
İyi yanları;
Ekonomik.
Yol tutuşu çok iyi
Vibrasyon neredeyse yok.İstediğin kadar bağıttır.
Çok çabuk hızlanıyor.İvlenme çok iyi. (özellikle bu hoşuna gidebilir)
Kötü yanları;
Ön fren kampana.. ama fene değil tutuşu.
Devir saati yok. (Benim için önemli değil çünkü 125 cc'lerde devir saati olsa ne olur amk)
4 vites (pek problem değil, bir üst model olan honda cbf 125 ile aynı hıza sahip)
Bu özelliklere göre fiyat çok uygun.Honda Ace'ı al biraz tip ekle tekerleri kalınlaştır al sana honda cbr 125 cc.. :) ha bide fiyatı 3.600 den 7 bin tl'ye çıkıyor işte budur...
-
Hocam gel benim kuba xcg 150 'yi sana satayım :) 140 ibre görüyorum ön kaldırma desen beşi beş para , son devir redline sesi güzel , ses çeviklik ve hız tatmin edici.
-
250lik al 125liğe çok çabuk alışıcaksın sonra 2.el satıp 250lik alcaksın boşa masraf yapma bence direk 250den başla yazın ufaktan sür :;)
-
ben de ilk motorumu alacagım yamaha ybr 125 lik 4600tl sizce nasıl??
ben bununla başlamayı uygun gördüm...
-
abi çık sokağa bak motor kuryeler ne kullanıyor
korkmadan onların kullandığından al
hem en sağlam hem en ucuzu onlar bulmuştur.
honda candır.
-
arkadaş ne tuhaf insanlar var..
adam demiş cbr 125 alıcam nasıl millet 650 lik hyo al diyor :)
hey yarabbim.
hayatında motora binmemiş insanlardan 30 yıllık tecrübeli motorcu tavsiyeleri :)
-
Benim 2013 cbr ı satmayı düşünüyorum o derece.
Titrek deviri kalıp ile uyumsuz bileklere çok biniyor uzun yol 0 hız bekleme tek iyi yönü eko ve sport konularıma bak görürsün.
-
hickirik13 bunu yazdı
ben de ilk motorumu alacagım yamaha ybr 125 lik 4600tl sizce nasıl??
ben bununla başlamayı uygun gördüm...
Arkadaşımda var sürekli kullanıyorum memlekete gittikçe yüksek devirlerde titreme yapıyor. çok tiz bi sesi var. tam şehir içinde kullanılacak motor diye düşünüyorum ama uzun yol pek sanmıyorum. yinede o parayı vermem ben olsam çünkü 125 en fazla 1 sene kullanırsın sonra ufak gelmeye başlar büyütmek istersin masraf yaparsın o yüzden 250 den başlamak en iyisi bence
-
ben bu 125 cbr i şeye benzetiyorum apple hani ekonomik olsun die 5c cıkartmıstı ve türkiyede hiç bi ekonomikliği kalmamişti ya 1500 ün üstünde fiyat olarak ve performans düşüklüğü falan ne bilim begenilmemesi gibi ona benzetiyorum hondada bu motoru sanki sırf sadece yapmak için yapmış oldugu bi motor gibi geliyor bana .
motor da yamaha iyidir paran varsa KTM daha iyidir :D
-
geldim şu an telden yazmıştım üstteki yorumu, sen ne amaçla motor alacaksın önce onu söyle sonra tavsiye iste :D
ona göre yazayım bende :|
