folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Hristiyan Cennete Gider Mi?



Hristiyan Cennete Gider Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inception
    inception's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2009
    Erkek

    Soru başlıkdaki gibi gelen cevaplara göre cevap vericem ...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Trzes
    Trzes's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2009
    Erkek

    bigpower bunu yazdı:
    -----------------------------

    Soru başlıkdaki gibi gelen cevaplara göre cevap vericem ...


    -----------------------------

    din hakkında 1 konuş 5 düşün derler ama yinede

    sanmam gitmez bence

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    Kitap ehli dinlerine mahsup olan herkes cennete gider.

     "Şüphesiz, inananlar, Yahudi olanlar, Hıristiyanlar ve Sâbiîlerden Allah'a ve ahiret gününe inanıp yararlı iş yapanların ecirleri Rablerinin katındadır. Onlar için korku yoktur. Onlar üzülmeyeceklerdir" (Bakara, 62).

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sosyopat
    Sosyopat's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2008
    Erkek

    gitmez :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gaara
    Gaara's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2009
    Erkek

    bnm dedem hafızdı ve ben ona sordum din değiştirsem günahmıdır diye
    Değildir fakat Değiştirmemelisin çünkü allah Dinlerini teker teker indirmiş ve her kez son gelen dine Geçmek zorundadır dedi Bence Gitmez Dedemin söylediğine göre

    kendi Düşüncem Bence gitmeli Sonuçda onlarda Kendilerine Gönderilen Dini yerine getiriorlar ne kadar yaparlar bilemicem Ama Olabilir.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EoN
    EoN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek

    Bir Yerden Duyduğuma Göre Fanilerin Alemi İle Ruhlar Alemi Arasında Geçiş Yasakmış Ama İsa Bunu Bozan ilk kişiymiş Bence Gitmiyorlardır .S

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ToR5
    ToR5's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Haziran/2008
    Erkek

    gitmez :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    bi yerden duymuştum, aklımda kaldığı kadar yazıyorum;

    bir evliyaya sorulmuş hangisi cennetlik diye ve 1. si cehennemlik, 2.cisi cennetlik demiş.

    1.yıllar önce bi müslüman varmış. bi ağacın altında yaşıyomuş. hergün bi elma veriyomuş bu ağaç buna ve günlük ihtiyacını karşılıyomuş. bi gün bi yolcu gelmiş, geldiği gün 2 elma düşmüş. ama bu eleman birini saklamış, birini bölüşüp yemişler.

    2.yine yıllar önce bi dinsiz varmış. annesi çok hastaymış, ömrünü onu sırtında taşımakla ona bakmakla geçirmiş.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    Burdakiler neye göre diyor bilmiyorum; ancak Kuran-ı Kerim'e göre gider.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inception
    inception's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2009
    Erkek

    Hocaya sordum dedi islamın şartları var peygamberimize inanmayan kelimei şehadet getirmeyen gidemez Allah akıl vermiş araştırsaymış şey etseymiş  bende dedim hocam sen müslümansın sanada akıl vermiş eline bikere alıp incili okudunmu hayır . o adamda çocukluktan öyle yetiştirilmiş adam dininin gereklerini yapsın gider bence sonuçta değiştirilmiş incilde bile zina , kumar , yalan vb . günah

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elminster
    elminster's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2008
    Erkek

    kim gider kim gitmez bize kalmıyor tabi de çoğu hristiyanın çoğu müslümandan ziyade cennete gireceği kesindir...

Toplam Hit: 16031 Toplam Mesaj: 137