folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Hristiyan Olarak Doğsaydınız ?



Hristiyan Olarak Doğsaydınız ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Paradox21
    Paradox21's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2009
    Erkek
    Yok hocam insanlar bazı şeyleri kolay bırakamaz hep ya yanlış yapıosam der eee suanda islamın imajını düşünrsek araştırrma gereği duymazdım ve muhtemelen zebaniler bni beklio olurdu(Ztn yine beklio o ayrı) :)

    SiYaH SaÇ aK DeFtErLe GeLdİN aK SaÇ SiYaH DeFteRLe gİDiosun........
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KafirImam
    KafirImam's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    Hıristiyan olarak doğsaydım yine imansız olurdum ...

    İncil deli saçmasından başka bir şey değil .


    O da yok.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    Ben kendimi müslüman bir ailede doğduğum için şanslı görüyorum. Ama aksi bir durum olsaydı, şimdi ne desek boş ama bence islamiyeti seçmek o kadar kolay değil çünkü insanların ön yargıları var ve bu ön yargılara sebep; masum insanları öldürüp bunu Allah için yaptığını söyleyen Allahsızlardır.

    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Felony
    Felony's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ocak/2009
    Erkek

    dünyada islamiyeti derinlemesine araştıranların %80  dolaylarında islamiyeti seçtikleri görülüyor (yüzdelik daha fazlada olabilir).

    yani bir müslümanın, hristiyanlığa geçmemesinin nedeni , bir hristiyanın kendi dininde eksiklik görüp islamı seçmesi ile açıklanabilir..

    abd , avrupa ve diğer ülkelerde islamiyeti nasıl anlattıkları malum zaten... terörist denmesinden tutun, puta tapanlar olarak lanse edenler bile vardır.

    durum böyle olunca önyargıların bu duruma ne kadar hakim olduğu ortaya çıkıyor..


    Güçsüz halklar güçlü liderler çıkarır, güçlü halklarınsa lidere ihtiyacı yoktur. "Viva ZAPATA"
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PyramiD
    PyramiD's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek

    KafirImam bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hıristiyan olarak doğsaydım yine imansız olurdum ...

    İncil deli saçmasından başka bir şey değil .


    -----------------------------

    Örnek Verebilirmisin.?


    Merhabaaaaa
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    n2n2
    n2n2's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2009
    Erkek

    Felony bunu yazdı:
    -----------------------------

    dünyada islamiyeti derinlemesine araştıranların %80  dolaylarında islamiyeti seçtikleri görülüyor (yüzdelik daha fazlada olabilir).

    -----------------------------

    bu oran hangi araştırma merkezinin sonuçlarına dayanıyor hacım

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek
    araştırırsam ve islamı örenirsem geçerdim hee gçiş dönemi zorlu olurdu ama bi şekilde geçrdim

    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dreampark87
    dreampark87's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    ben yine ateist olurdum

    Zifir:10 mg nikotin:0.8 mg karbon monoksit:10 mg WINSTON
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek
    nasip meselesi diye düşünüyorum. Allah nasip etmedikten sonra müslüman olarak yaşasan bile hristiyan olarak ölebilirsin
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gkhn
    gkhn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2007
    Erkek
    morportakal bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

    Tebrik ederim, bahsetmek istediğim konulara sağlam şekilde değinmişsin. Positivist adam farklı yani:) 


    I am free of all prejudice. I hate everyone equally
Toplam Hit: 8968 Toplam Mesaj: 59