folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Humble Bundle Dayz (6 Dolar)



Humble Bundle Dayz (6 Dolar)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek

    Hocalar Humble Bundle da DayZ 6 dolardan veriliyor. Bende yarın alacağım tahribatça toplanıp oynarız :)

    https://www.humblebundle.com/weekly


    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SinusX
    SinusX's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2010
    Erkek

    oo bu iyiymiş eve gidince bende alıyım kalabalık gezeriz


    Si vis pacem para bellum.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    Standalone olsaydı alırdım. Mod için gerek yok zaten indirim zamanları arma 2 bu fiyatlardan satılmıştı.


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek
    RaAmLis bunu yazdı

    Standalone olsaydı alırdım. Mod için gerek yok zaten indirim zamanları arma 2 bu fiyatlardan satılmıştı.

    Yanında 8 oyun daha veriyor ama :)


    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    mRBerkay bunu yazdı
    RaAmLis bunu yazdı

    Standalone olsaydı alırdım. Mod için gerek yok zaten indirim zamanları arma 2 bu fiyatlardan satılmıştı.

    Yanında 8 oyun daha veriyor ama :)

    6 dolar verdim hepiciğini aldım arma II felan herbişey içinde :D


    Almanya Fatihi
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek
    deja-vu bunu yazdı
    mRBerkay bunu yazdı
    RaAmLis bunu yazdı

    Standalone olsaydı alırdım. Mod için gerek yok zaten indirim zamanları arma 2 bu fiyatlardan satılmıştı.

    Yanında 8 oyun daha veriyor ama :)

    6 dolar verdim hepiciğini aldım arma II felan herbişey içinde :D

    Yarın açık olursan oynarız hocam :)


    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    mRBerkay bunu yazdı
    deja-vu bunu yazdı
    mRBerkay bunu yazdı
    RaAmLis bunu yazdı

    Standalone olsaydı alırdım. Mod için gerek yok zaten indirim zamanları arma 2 bu fiyatlardan satılmıştı.

    Yanında 8 oyun daha veriyor ama :)

    6 dolar verdim hepiciğini aldım arma II felan herbişey içinde :D

    Yarın açık olursan oynarız hocam :)

    ver hocam steam id ni yarın olmasa da oynarız ben tr ye dönünce kesin :D zira sınav dönemi starbounda bile bakamıyorum ki kitlemiş durumdayım o oyuna.  L4D aldın mı?

     

    yanlışlıkla kendimi L4D TBT grubundan sildim iyi mi :D şimdi bekle kabul eylesinler :D

    deja-vu tarafından 16/Oca/14 21:58 tarihinde düzenlenmiştir

    Almanya Fatihi
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek
    deja-vu bunu yazdı
    mRBerkay bunu yazdı
    deja-vu bunu yazdı
    mRBerkay bunu yazdı
    RaAmLis bunu yazdı

    Standalone olsaydı alırdım. Mod için gerek yok zaten indirim zamanları arma 2 bu fiyatlardan satılmıştı.

    Yanında 8 oyun daha veriyor ama :)

    6 dolar verdim hepiciğini aldım arma II felan herbişey içinde :D

    Yarın açık olursan oynarız hocam :)

    ver hocam steam id ni yarın olmasa da oynarız ben tr ye dönünce kesin :D zira sınav dönemi starbounda bile bakamıyorum ki kitlemiş durumdayım o oyuna.  L4D aldın mı?

     

    yanlışlıkla kendimi L4D TBT grubundan sildim iyi mi :D şimdi bekle kabul eylesinler :D

    bedava mal hiç kaçar mı :D ilk ben aldım(sistem çökmeden önce) :D 

    bende ygs-lys var dark souls oynamak isityorum acayip şekilde ona bakamıyorum bende çalışmaktan..

    steam id: greendeveloper


    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    standalone dayz oynayan varsa eklesin beyler: kutlugo steam.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    Bu tarz survival oyunu arıyordum bir aralar, tabiki neredeyse türünün tek örneği sayılabilecek dayz karşıma çıktı.

    Ama oynayan müridlerden biraz daha detaylı yorumlar almak isterim, 6 dolara değermi müridler? Bir ayda sıkacak bir oyunmu, yada öğrenmesi ne kadar sürüyor. Genel olarak bi fikir verirseniz sevinirim. Fps oynamayı da severim, bf4, cs falan multi oynuyorum.

    Edit:

    Arma 2'ye hali hazırda sahip olmamız gerekiyormu yoksa bu pakette olacakmı?

    Standalone modu nedir?

    Dayz modunun olayı tam olarak nedir?

    pcdoktor636 tarafından 17/Oca/14 01:44 tarihinde düzenlenmiştir
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    alıom thank you

Toplam Hit: 2681 Toplam Mesaj: 22