Humble Bundle Dayz (6 Dolar)
-
Hocalar Humble Bundle da DayZ 6 dolardan veriliyor. Bende yarın alacağım tahribatça toplanıp oynarız :)
-
oo bu iyiymiş eve gidince bende alıyım kalabalık gezeriz
-
Standalone olsaydı alırdım. Mod için gerek yok zaten indirim zamanları arma 2 bu fiyatlardan satılmıştı.
-
RaAmLis bunu yazdı
Standalone olsaydı alırdım. Mod için gerek yok zaten indirim zamanları arma 2 bu fiyatlardan satılmıştı.
Yanında 8 oyun daha veriyor ama :)
-
mRBerkay bunu yazdıRaAmLis bunu yazdı
Standalone olsaydı alırdım. Mod için gerek yok zaten indirim zamanları arma 2 bu fiyatlardan satılmıştı.
Yanında 8 oyun daha veriyor ama :)
6 dolar verdim hepiciğini aldım arma II felan herbişey içinde :D
-
deja-vu bunu yazdımRBerkay bunu yazdıRaAmLis bunu yazdı
Standalone olsaydı alırdım. Mod için gerek yok zaten indirim zamanları arma 2 bu fiyatlardan satılmıştı.
Yanında 8 oyun daha veriyor ama :)
6 dolar verdim hepiciğini aldım arma II felan herbişey içinde :D
Yarın açık olursan oynarız hocam :)
-
mRBerkay bunu yazdıdeja-vu bunu yazdımRBerkay bunu yazdıRaAmLis bunu yazdı
Standalone olsaydı alırdım. Mod için gerek yok zaten indirim zamanları arma 2 bu fiyatlardan satılmıştı.
Yanında 8 oyun daha veriyor ama :)
6 dolar verdim hepiciğini aldım arma II felan herbişey içinde :D
Yarın açık olursan oynarız hocam :)
ver hocam steam id ni yarın olmasa da oynarız ben tr ye dönünce kesin :D zira sınav dönemi starbounda bile bakamıyorum ki kitlemiş durumdayım o oyuna. L4D aldın mı?
yanlışlıkla kendimi L4D TBT grubundan sildim iyi mi :D şimdi bekle kabul eylesinler :D
deja-vu tarafından 16/Oca/14 21:58 tarihinde düzenlenmiştir -
deja-vu bunu yazdımRBerkay bunu yazdıdeja-vu bunu yazdımRBerkay bunu yazdıRaAmLis bunu yazdı
Standalone olsaydı alırdım. Mod için gerek yok zaten indirim zamanları arma 2 bu fiyatlardan satılmıştı.
Yanında 8 oyun daha veriyor ama :)
6 dolar verdim hepiciğini aldım arma II felan herbişey içinde :D
Yarın açık olursan oynarız hocam :)
ver hocam steam id ni yarın olmasa da oynarız ben tr ye dönünce kesin :D zira sınav dönemi starbounda bile bakamıyorum ki kitlemiş durumdayım o oyuna. L4D aldın mı?
yanlışlıkla kendimi L4D TBT grubundan sildim iyi mi :D şimdi bekle kabul eylesinler :D
bedava mal hiç kaçar mı :D ilk ben aldım(sistem çökmeden önce) :D
bende ygs-lys var dark souls oynamak isityorum acayip şekilde ona bakamıyorum bende çalışmaktan..
steam id: greendeveloper
-
standalone dayz oynayan varsa eklesin beyler: kutlugo steam.
-
Bu tarz survival oyunu arıyordum bir aralar, tabiki neredeyse türünün tek örneği sayılabilecek dayz karşıma çıktı.
Ama oynayan müridlerden biraz daha detaylı yorumlar almak isterim, 6 dolara değermi müridler? Bir ayda sıkacak bir oyunmu, yada öğrenmesi ne kadar sürüyor. Genel olarak bi fikir verirseniz sevinirim. Fps oynamayı da severim, bf4, cs falan multi oynuyorum.
Edit:
Arma 2'ye hali hazırda sahip olmamız gerekiyormu yoksa bu pakette olacakmı?
Standalone modu nedir?
Dayz modunun olayı tam olarak nedir?
pcdoktor636 tarafından 17/Oca/14 01:44 tarihinde düzenlenmiştir -
alıom thank you
