Humble Bundle Dayz (6 Dolar)
-
mRBerkay bunu yazdıPanxeR bunu yazdıpalakan229 bunu yazdı
Hocam yaparsın. Ben oynamadım, açık ve net. Ama bu sadece mod. ;) Yani normal DAYZ'in ilk hali diyebilirim. DAYZ, steam anasayfadaki, şu an alpa'da olması lazım. Geliştiriliyor. Bu onun ilk hali diyebiliiriz. ;) Ama mod. Ayrı bir oyun değil. Kısıtlı bir Arma Modu.
online serveri varmı hocam onu söyle sen :D
var hocam var :D dayz standalone dan daha stabil gir oynarız bugün :)
@palakan229 öyle kanka :D bir ara oynarken bayılacak gibi oldum öyle bıraktım :D
Hacı öğlen 3, gece 5 oynarsan bayılırsın tabi. :)
Panxer, oyun MODU o indidiğin; ama dediğim gibi, DAYZ oyununun ilk çıkış noktası bu mod zaten. Çok fazla sevildiği için, ee parada gelecek diye adamlar ayrı bir oyun yapmaya kalktılar. Tabi şu an Standalone tamamen Alpha sürümünde. Modu oynamakla vakit kaybetmezsin. Tabi ki tek başına oynamayacaksan.
Berkay ayrı bir konu açar, katılım fazla olursa bende katılabilirim.
