İçim İçime Sığmiyor
-
Yaw arkadaş ailevi nedenlerden dolayi Kafayi yemek üzereyim suskunum konuştuğum zaman felaket oluyor zaten işte çalişiyorum aksam 7 de evde oluyorum 1 saat pc ye oturcam oturma diyorlar ya yok böyle şey. Ota boka bir bir leriyle kavga ediyorlar bana oyalanacak bişiler lazim aksam 7 den sonra neler yapilabilir kurs vs olursa giderim yeterki aklima yatsin.
-
internet kafe :D
-
ya sadece bilgisayla alakali bişi değil dediğim gibi ota boka bişi diolar
-
Hocam başlıkla içerek uyumsuz olmuşta belirteyim dedim...
-
-kitap okuyabilirsin.Sakin olmayı duymak istediklerini duyup duymak istemediklerini duymamayı öğrenebilirsin
-Gece bir iş bulabilirsin garsonluk gibi
-Puzzle yada farklı birşey yapabilirsin.Hem meşgul edip hem sabrını geliştirecek.
-Sudoku gibi kafanı çok yoracak başka brşey düşündürmeyecek bişey deneyebilirsin
-Herşeyden başta sakin olup işine gelenlerı duyduğunda ömrün 3 gün uzar.
-
al ya evde aile burda seadog hayat mı lan bu?
fotoğraf çekim eğitim kurslarına baksana
-
kahveye git okey batak ellibir pis yedili yanık pişti takıl
-
Vendetta konuyu açtığın iyi olmuş. Benimde böyle şeylere ihtiyacım var :|
-
gokcan bunu yazdı:
-----------------------------
al ya evde aile burda seadog hayat mı lan bu?
fotoğraf çekim eğitim kurslarına baksana
-----------------------------Ama ben kötü birşey yapmadım ki :'(
-
seadog bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam başlıkla içerek uyumsuz olmuşta belirteyim dedim...
-----------------------------ben de dedim kimmiş bu kadar mutlu olan :S
-
seadog bunu yazdı:
-----------------------------
gokcan bunu yazdı:
-----------------------------
al ya evde aile burda seadog hayat mı lan bu?
fotoğraf çekim eğitim kurslarına baksana
-----------------------------Ama ben kötü birşey yapmadım ki :'(
-----------------------------valla ben bilmem vendetta affetsin seni :D
