folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İçimizdeki Rent A Car



İçimizdeki Rent A Car

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mesutb
    mesutb's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2014
    Erkek

    hocalar malum yaz geldi hafta sonları denize kaçmak lazım . arabam vardı sattım şimdi kiralamak durumundayım içimizde aracını kiralayan veya rent a car işi yapan birileri varsa gerekeni yapalım :)


    Gözlerin kapaliyken hayati yaşamak kolaydir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shephard
    Shephard's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    ulan bende rant ve kar görünce içimizde kim rant etti dediydim. Rent a car hocam o -_-


    Turkey, Photographer. #socialmedia #photography #videography #interior #architectural #food #lifestyle #fashion #product #aerial #drone
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mesutb
    mesutb's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2014
    Erkek
    Shephard bunu yazdı

    ulan bende rant ve kar görünce içimizde kim rant etti dediydim. Rent a car hocam o -_-

    sorrry düzelttim :)


    Gözlerin kapaliyken hayati yaşamak kolaydir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    Tavsiye: yakınında havaalanı varsa oralardan kiralamanı tavsiye ederim. Hem kaskolu hemde orta ve uzun period için daha makul. 


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkroques61
    darkroques61's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek
    heza bunu yazdı

    Tavsiye: yakınında havaalanı varsa oralardan kiralamanı tavsiye ederim. Hem kaskolu hemde orta ve uzun period için daha makul. 

    Tanıdık yoksa en akıllıca olanı bu Allah göstermesin kaza yapsan uğralır durursun bilinen markalarda böyle bir sıkıntı yaşamazsın biraz daha tuzlu olur ama kafan rahat olur..


    Kendine İyi Bak ..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    livane
    livane's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2007
    Erkek
    darkroques61 bunu yazdı
    heza bunu yazdı

    Tavsiye: yakınında havaalanı varsa oralardan kiralamanı tavsiye ederim. Hem kaskolu hemde orta ve uzun period için daha makul. 

    Tanıdık yoksa en akıllıca olanı bu Allah göstermesin kaza yapsan uğralır durursun bilinen markalarda böyle bir sıkıntı yaşamazsın biraz daha tuzlu olur ama kafan rahat olur..

    Bi de 5 tl fazla verip küçük hasar sigortası yapiyorlar. Bayagi ide yariyor. 250 tl ye kadar olan hasarlari karsiliyorlar. Biz yaptırdık bi ara alirken. Tekerlek yirtildi konya adana yolunda. Isletmeyi taktik. Lastikci yirtik bu olmaz çöp olmus dedi. Adamlar hasar sigortasi old. Icin bizden ek ücret almadilar. 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pc-ErrOr
    Pc-ErrOr's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    Buyur hocam Ankara`da rent a car isi yapiyoruz.

    Pc-ErrOr tarafından 14/Tem/14 21:05 tarihinde düzenlenmiştir

    Dalgasız denizde herkes kaptan.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mesutb
    mesutb's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2014
    Erkek
    Pc-ErrOr bunu yazdı

    Buyur hocam Ankara`da rent a car isi yapiyoruz.

    izmirde rent a car lazım hocam :) sağol ama genede. 

     

    cuma gece 10 da alıcam yada cumartesi sabah alıcam diyorum adamlar illa 3 günü kitlemeye çalışıyolar


    Gözlerin kapaliyken hayati yaşamak kolaydir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    mesutb bunu yazdı
    Pc-ErrOr bunu yazdı

    Buyur hocam Ankara`da rent a car isi yapiyoruz.

    izmirde rent a car lazım hocam :) sağol ama genede. 

     

    cuma gece 10 da alıcam yada cumartesi sabah alıcam diyorum adamlar illa 3 günü kitlemeye çalışıyolar

    Hocam,

     

    Balçovada tanıdığım sağlam rentacar işi yapan tefeci kılıklı insanlar var.

    İstersen yönlendireyim?


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı
    mesutb bunu yazdı
    Pc-ErrOr bunu yazdı

    Buyur hocam Ankara`da rent a car isi yapiyoruz.

    izmirde rent a car lazım hocam :) sağol ama genede. 

     

    cuma gece 10 da alıcam yada cumartesi sabah alıcam diyorum adamlar illa 3 günü kitlemeye çalışıyolar

    Hocam,

     

    Balçovada tanıdığım sağlam rentacar işi yapan tefeci kılıklı insanlar var.

    İstersen yönlendireyim?

    Genelde kasko kestiğim firma zeplinle çalışıyor ikame araçta çok müşteriye istedik sorun yaşamadık

    http://www.zeplincar.com/ 


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı
    mesutb bunu yazdı
    Pc-ErrOr bunu yazdı

    Buyur hocam Ankara`da rent a car isi yapiyoruz.

    izmirde rent a car lazım hocam :) sağol ama genede. 

     

    cuma gece 10 da alıcam yada cumartesi sabah alıcam diyorum adamlar illa 3 günü kitlemeye çalışıyolar

    Hocam,

     

    Balçovada tanıdığım sağlam rentacar işi yapan tefeci kılıklı insanlar var.

    İstersen yönlendireyim?

    Genelde kasko kestiğim firma zeplinle çalışıyor ikame araçta çok müşteriye istedik sorun yaşamadık

    http://www.zeplincar.com/ 

    Fiyatlarıda iyimiş, Yamuk adam değiller demi ?


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
Toplam Hit: 3399 Toplam Mesaj: 30