folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İkramiye Veya Ödül Kazanan Var Mı?



İkramiye Veya Ödül Kazanan Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sertan_06
    sertan_06's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2007
    Erkek

    dayı geçen hafta 225 lira aldım iddaadan iddadan tutturuyoz arasıra

    acaba bide iddaa bölümü açsak tüyolar felan


    spor akademisi hazırlık kurslarımız ankarada açılmıştır.tbt dekilere duyurulur.firtina_kickbox@hotmail.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AlienOne
    AlienOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2007
    Erkek
     Master karttan orjinal şampiyonlar ligi topu kazandım.

    -
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iMPaLa
    iMPaLa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2006
    Erkek
    Martech bunu yazdı:
    -----------------------------
    söylemek ıstemıyordum ama.. annem 25 milyar cıktı kazıkazandan aksama eve gıdınce kazıkazanın fotokopısını cekmıstım koyarım buraya.. 3  4 ay oldu ama cok oldu
    -----------------------------
    way cok ii!..bi ara ss alda konuya bi atıver..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Bir zamanlar iddaa oynuyordum, bıraktım en yüksek aldığım mevla 36 tl oldu. Bırakmama neden olan ise Türkiye`de en yüksek mevlayı kazandıran sitenin kuponun cebime olduğu halde yatırmamış olmamdı.

    İnanıp inanmamak size kalmış. Bir siteden aynen kuponları doldurup yatırırdım.
    11 12 maç vardı sanırım. Kuponuda her zaman 5 misli oynardım.
    O gün nasıl olduysa yatırmayı unutmuşum.
    Akşam eve gelince netinde başına aklıma geldi o siteye girdim. Ne göreyim kocaman bir başlık iddaa da en yüksek parayı biz kazandırdık diye janjanlı bir başlık.

    oranları hesaplayıp 5 misli ile çarpınca yaklaşık 2.500 TL denk geliyordu.
    O an çok sinirlendim ve bir dahada iddaa oynamadım.
    Kumar işte. Kaybettim.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek

    iddadan 35 lira bildim

    bi de

    iddadan bi daha 7 lira bildim

    Dedemle altılı oynadık 5 de kaldım ama kuponu yatırmadım :)

    sayısalda 4 çektik :|

    Cocacoladan şapka çıktı :) colaturkadan gs şapkası çıktu :| eee 12 adet cocacola ve cola  turka bardağım var evde

    4 tane kapaktan çıkan 2002 dünya kupası bardağım pepsiyle eşantiyon olan 6 adet orta 6 adet bira bardağı gibi bardağım var:)

    coca coladan cıkan tabak ve porselen takımı var :) 12 adet :)

     3 Coladan 1 inde 1 litre fantayı da buluurm :) 6.5 hisim kuvvetlidir :|


    [22817//kaanabak]
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DioNYsoS
    DioNYsoS's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2007
    Erkek
    Aq bana tek cıkan aldıgım kolalardakı 1 litre bedawalar baska hic bi sikim alamıom:@

    Yatakta We Batakta Eşi Olmayan Eline Mahkumdur.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    iMPaLa böyle şeyleri ben pek fazla sevmem.. Hojam ilk olarak ben yalan konusmam!!.. inanmıyorsan senı ınandırmak zorunda degılım.. kendı hakkın dogaldır ınanmamak.. Bakmak isteyen arkadaşlarda buyursun..
     Resimin Linki:  
    http://img222.imageshack.us/img222/9679/dsc01196om1.jpg
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek
    "ben böyle şey görmedim" kampanyasından ipod nano kazandım
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    bi  defa  yürüyüoz çarşıda  karşıda kazı-kazancı amca  yanından  geçtim neyse..  sonra  geri  döndüm  bi kazı kazan  kazıdım  8  ytl çıktı  başkada  şans oyunundan  daha yüksek meblağda  para çıkmadı  bidefa  int.ten nıke  futbol topu kazandım.

     

    başkada bişe yok.


    matematik24.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elixir
    Elixir's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    essan bunu yazdı:
    -----------------------------

    www.bilyoner.com

    bizim bi eleman var bu siteden iddaa oynuyor. her iddaa kuponunda sistem oynuyor bayada tutturabiliyor yani oturduğu yerden iddaa oynayarak para kazanıyor. 1 ytl 2 ytl gibi ufak parayla oynamıyor 10-20-30 ytl yatırıyor 200 ile 2000 ytl para alıyor tabi tutturabilirse yani oranına göre değişiyor. bankaya iddaa oynamadan önce borcu vardı 10.000 ytl falan iddaa sayesinde banka borcunuda kapattı. en son bordeaux maçında cimbom yenilecek dedi orda oran biraz yüksekti cimbom yenilince bida aldı para. sistemin işleyişini okursanız belki sizde oturduğunuz yerden para kazanabilirsiniz ama ben hiç oynamadım.


    -----------------------------

    KATILIYORUM! BENDE HİÇ OYNAMADIM :D

    NE İDDİA , NE LOTO , NE TOTO , NEDE AKLINA GELEN BU TÜR OYUNLAR...


    Ayrılığın rüzgarı zamansız estiği vakit, beni arama buralarda. Ben bilmem hangi meridyenin, bilmem kaçıncı paraleline savrulmuş olacağım. Bilinmez yollarda yürüyeceğim, başı öne eğik. İşte diyecekler, işte o yabancı geçiyor yine yalın ayak, başı dumanlı. Yüreğimin çarpıntısını bilmeden arkamdan ahkam kesecekler. Ellerimde hesap soracak derman yok. Dişlerim kenetlenmiş, dilim lal konuşmuyor benimle. Dermansız dertlerin, onulmaz yangınların, alev alev, har har, kor kor yandığı ve kavuşma ümidinin hızla eridiğini bilerek ve kalbimin bu erimeye inat donduğunu hissederek yürümekteyim. Elimde ne bir pusulam, ne de bir haritam var. Bana klavuzluk eden sadece kargalar. Kargalar kargaşadalar, bense karmaşada. Her şey muamma, her şey bilinmezlerle çevrili. Bende bu bilinmezin, bilinmezliğinde kaybolmak istiyorum Mutlak Sonsuza...! ( Elixir )
Toplam Hit: 8563 Toplam Mesaj: 57