folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder İl İlçe Yılbaşı Partileri - Eğlenceleri



İl İlçe Yılbaşı Partileri - Eğlenceleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek
    izzmarit bunu yazdı
    BarisYigit bunu yazdı
    izzmarit bunu yazdı

    Ankara Çayyolunda komple bina kiraladık, 3 kat+bodrum şeklinde 4 farklı konsept olacak. Bayılanlar için havuz, acıkanlar için garajda türlü çeşitli yiyecekler de var (:

    Giriş 80 lira, üç içki dahil. Alkol genel olarak ucuz olacak, bira 5 tekila 4 kokteyller 6-30 arası diye düşünüyoruz. Sık sık belli içki gruplarında 10-15 dakikalık indirimler olacak zaten. Gelirken kendi içkinizi de getirebilirsiniz sıkıntı yok. Dişi erkek oranı mantıklı olmak şartıyla katılmak isteyenler olursa haber edebilir. 18 yaşın altı kesinlikle yok, kuzenimdi kardeşimdi falan olmasın alamayız. Bir de park yeri sıkıntısı olacağını tahmin ediyoruz, taksi durağıyla anlaşmamız var, mümkünse kendi arabanızla gelmeyin.

     

    vayy arkadaş.. okudum okudum duygulandım :D 

    çayyoluna git gel benim zaten 50 lira :D 80 lirada oraya..

    ennnn az bi 50 de içeceğe gitse.. 

    200 tl bi gecelik :/

    Sana kıyak geçeriz ((: Evinden kızılaya, kızılaydan bizim okula geliyorsun dolmuşla, 4 tl. Burdan ben sana geliş saatine göre birilerini ayarlıyorum, onlarla Çayyoluna geliyorsun. 30 lira veriyorsun bana, sınırsız içiyorsun. Dönüş için de, sabah bizle beraber bayılırsın, öğlen gibi kalkar kahvaltı yapar seni okula getiririz tekrar, en fazla iki amfi taşırsın. Ordan da eve gitmen bi 4 tl. Oldu mu böyle? (:

    Yemin ederim Ankara'ya bilet fiyatlarına baktım az önce dsfhdshfdsh, yok paklamadı.


    while (1<2)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cem-engine
    cem-engine's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2012
    Erkek
    izzmarit bunu yazdı

    Ankara Çayyolunda komple bina kiraladık, 3 kat+bodrum şeklinde 4 farklı konsept olacak. Bayılanlar için havuz, acıkanlar için garajda türlü çeşitli yiyecekler de var (:

    Giriş 80 lira, üç içki dahil. Alkol genel olarak ucuz olacak, bira 5 tekila 4 kokteyller 6-30 arası diye düşünüyoruz. Sık sık belli içki gruplarında 10-15 dakikalık indirimler olacak zaten. Gelirken kendi içkinizi de getirebilirsiniz sıkıntı yok. Dişi erkek oranı mantıklı olmak şartıyla katılmak isteyenler olursa haber edebilir. 18 yaşın altı kesinlikle yok, kuzenimdi kardeşimdi falan olmasın alamayız. Bir de park yeri sıkıntısı olacağını tahmin ediyoruz, taksi durağıyla anlaşmamız var, mümkünse kendi arabanızla gelmeyin.

     

    benim için pahalı olmasını hesaba katmazsak bayağı iyiymiş

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bigwave
    bigwave's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek

    gaziosmanpaşa'da şanzelize kafe de çılgın parti olabilir.


    Ölüm varsa bir yerde düşündün mü bu hayat niye ?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek
    bigwave bunu yazdı

    gaziosmanpaşa'da şanzelize kafe de çılgın parti olabilir.

    http://www.youtube.com/watch?v=wIMgdz8fvQI

    Lan şimdi bunu yazmaya gelmiştim :D


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeyQirs
    HeyQirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek

    swordfishden guzel aksaray adresleri alabilirsiniz eglenirsinizde


    forumda yazmıyorum artık okuyorum yeter adam olana.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    ben de evde çekirdek çitlicem lan :/

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HuwelAsK
    HuwelAsK's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Erkek

    Ben İstanbul'da yeri www.kadirmisiroglu.com 'dan bildirilecek olan Osmanlı ve Sene-i Devriye'ler konulu olmasını beklediğim konferansa katılacağım.Konu tamamen tahminimdir.Hem zevkli,hem ekonomik,hem de sonrasında ruhumun kumaşına kustuğum hissini yaşatmayacak: )

    iyi reklam yaptım,artık üç beş İstanbul'lu bu fikri düşünür herhalde.Yerin hala bildirilmemesi,geçen seneden dolayı bu sene daha büyük bir Salon arayışında olmalarıdır.Uygun yer bulununca sanıyorum bildireceklerdir.Artık manevi bazı şeyler tahammül edilemecek derecede rahatsızlık vermeye başladı. 21 Aralık'ın Foton Kuşağı teorisiyle ilgisi yoktur: )

    HuwelAsK tarafından 20/Ara/12 18:15 tarihinde düzenlenmiştir

    Wordpressten tiksiniyorum
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bulusma Fatihi
    Baracuda
    Baracuda's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2010
    Erkek
    thekurdo bunu yazdı

    yılbaşı heramdır hacı :|

    kime göre neye göre neden ?  noel diyosan o zzaten 5 gün önce yılbaşından 31-1 de kimsenin noeli kutladığı yok herkes yeni yılın gelişini kutluyo 

     

    trabzonda bütün disko barlarda organizasyonlar var bizim yurt bile anlaşmış barla ayrıca gürcistanda enrike iglesyas konseri var ilgilenenlere duyrulur (kim ilgilencek amk )


    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    times meydanindayim, bir hafta yilbasi kutluycam amk, hakettim


    All I need is a possibility.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Gürcistana yılbaşında gitmek çılgınca olur.Çok sebebi var.Bence hiç kalkışmayın.Organizasyon dahilinde gidiyorsan bişey diyemem ama şahıs olarak gitmeyi düşünüyorsan bir daha düşün derim.

    Ben kız arkadaşımla Gümüşhane  Gümüş  kayak tesislerinde olcam Yılbaşında

Toplam Hit: 7027 Toplam Mesaj: 60