İl İlçe Yılbaşı Partileri - Eğlenceleri
-
izzmarit bunu yazdıBarisYigit bunu yazdıizzmarit bunu yazdı
Ankara Çayyolunda komple bina kiraladık, 3 kat+bodrum şeklinde 4 farklı konsept olacak. Bayılanlar için havuz, acıkanlar için garajda türlü çeşitli yiyecekler de var (:
Giriş 80 lira, üç içki dahil. Alkol genel olarak ucuz olacak, bira 5 tekila 4 kokteyller 6-30 arası diye düşünüyoruz. Sık sık belli içki gruplarında 10-15 dakikalık indirimler olacak zaten. Gelirken kendi içkinizi de getirebilirsiniz sıkıntı yok. Dişi erkek oranı mantıklı olmak şartıyla katılmak isteyenler olursa haber edebilir. 18 yaşın altı kesinlikle yok, kuzenimdi kardeşimdi falan olmasın alamayız. Bir de park yeri sıkıntısı olacağını tahmin ediyoruz, taksi durağıyla anlaşmamız var, mümkünse kendi arabanızla gelmeyin.
vayy arkadaş.. okudum okudum duygulandım :D
çayyoluna git gel benim zaten 50 lira :D 80 lirada oraya..
ennnn az bi 50 de içeceğe gitse..
200 tl bi gecelik :/
Sana kıyak geçeriz ((: Evinden kızılaya, kızılaydan bizim okula geliyorsun dolmuşla, 4 tl. Burdan ben sana geliş saatine göre birilerini ayarlıyorum, onlarla Çayyoluna geliyorsun. 30 lira veriyorsun bana, sınırsız içiyorsun. Dönüş için de, sabah bizle beraber bayılırsın, öğlen gibi kalkar kahvaltı yapar seni okula getiririz tekrar, en fazla iki amfi taşırsın. Ordan da eve gitmen bi 4 tl. Oldu mu böyle? (:
Yemin ederim Ankara'ya bilet fiyatlarına baktım az önce dsfhdshfdsh, yok paklamadı.
-
izzmarit bunu yazdı
Ankara Çayyolunda komple bina kiraladık, 3 kat+bodrum şeklinde 4 farklı konsept olacak. Bayılanlar için havuz, acıkanlar için garajda türlü çeşitli yiyecekler de var (:
Giriş 80 lira, üç içki dahil. Alkol genel olarak ucuz olacak, bira 5 tekila 4 kokteyller 6-30 arası diye düşünüyoruz. Sık sık belli içki gruplarında 10-15 dakikalık indirimler olacak zaten. Gelirken kendi içkinizi de getirebilirsiniz sıkıntı yok. Dişi erkek oranı mantıklı olmak şartıyla katılmak isteyenler olursa haber edebilir. 18 yaşın altı kesinlikle yok, kuzenimdi kardeşimdi falan olmasın alamayız. Bir de park yeri sıkıntısı olacağını tahmin ediyoruz, taksi durağıyla anlaşmamız var, mümkünse kendi arabanızla gelmeyin.
benim için pahalı olmasını hesaba katmazsak bayağı iyiymiş
-
gaziosmanpaşa'da şanzelize kafe de çılgın parti olabilir.
-
bigwave bunu yazdı
gaziosmanpaşa'da şanzelize kafe de çılgın parti olabilir.
http://www.youtube.com/watch?v=wIMgdz8fvQI
Lan şimdi bunu yazmaya gelmiştim :D
-
swordfishden guzel aksaray adresleri alabilirsiniz eglenirsinizde
-
ben de evde çekirdek çitlicem lan :/
-
Ben İstanbul'da yeri www.kadirmisiroglu.com 'dan bildirilecek olan Osmanlı ve Sene-i Devriye'ler konulu olmasını beklediğim konferansa katılacağım.Konu tamamen tahminimdir.Hem zevkli,hem ekonomik,hem de sonrasında ruhumun kumaşına kustuğum hissini yaşatmayacak: )
iyi reklam yaptım,artık üç beş İstanbul'lu bu fikri düşünür herhalde.Yerin hala bildirilmemesi,geçen seneden dolayı bu sene daha büyük bir Salon arayışında olmalarıdır.Uygun yer bulununca sanıyorum bildireceklerdir.Artık manevi bazı şeyler tahammül edilemecek derecede rahatsızlık vermeye başladı. 21 Aralık'ın Foton Kuşağı teorisiyle ilgisi yoktur: )
HuwelAsK tarafından 20/Ara/12 18:15 tarihinde düzenlenmiştir -
thekurdo bunu yazdı
yılbaşı heramdır hacı :|
kime göre neye göre neden ? noel diyosan o zzaten 5 gün önce yılbaşından 31-1 de kimsenin noeli kutladığı yok herkes yeni yılın gelişini kutluyo
trabzonda bütün disko barlarda organizasyonlar var bizim yurt bile anlaşmış barla ayrıca gürcistanda enrike iglesyas konseri var ilgilenenlere duyrulur (kim ilgilencek amk )
-
times meydanindayim, bir hafta yilbasi kutluycam amk, hakettim
-
Gürcistana yılbaşında gitmek çılgınca olur.Çok sebebi var.Bence hiç kalkışmayın.Organizasyon dahilinde gidiyorsan bişey diyemem ama şahıs olarak gitmeyi düşünüyorsan bir daha düşün derim.
Ben kız arkadaşımla Gümüşhane Gümüş kayak tesislerinde olcam Yılbaşında
