İl İlçe Yılbaşı Partileri - Eğlenceleri
-
LNAU bunu yazdı
Bende 3 5 Kanka Ayarlıyıp Taksimde Fortçuluk Yapmayı düşünüyorum amk :)
Yenı yıla nasıl girersek öyle devam eder diyee fotçu olacam amk :D
Hocam manşet olma dikkat et
-
izzmarit bunu yazdı
Ankara Çayyolunda komple bina kiraladık, 3 kat+bodrum şeklinde 4 farklı konsept olacak. Bayılanlar için havuz, acıkanlar için garajda türlü çeşitli yiyecekler de var (:
Giriş 80 lira, üç içki dahil. Alkol genel olarak ucuz olacak, bira 5 tekila 4 kokteyller 6-30 arası diye düşünüyoruz. Sık sık belli içki gruplarında 10-15 dakikalık indirimler olacak zaten. Gelirken kendi içkinizi de getirebilirsiniz sıkıntı yok. Dişi erkek oranı mantıklı olmak şartıyla katılmak isteyenler olursa haber edebilir. 18 yaşın altı kesinlikle yok, kuzenimdi kardeşimdi falan olmasın alamayız. Bir de park yeri sıkıntısı olacağını tahmin ediyoruz, taksi durağıyla anlaşmamız var, mümkünse kendi arabanızla gelmeyin.
Ben ufak bi hesap yapayım. Ulan hep hayalimdeki parti. Hacı Bursa'dan gelicem kısmet olursa.
-
adana-gaziantep-hatay bu civarda herhangi bi program bilen var mı?
-
eskişehirde gördüm bu gün twentysix de tek kişi 99 tl sınırsız alkol. fotosunu çekp koycaktım ama garp olur şimd diye çekmedim :)
-
MaviGozluDev bunu yazdıBarisYigit bunu yazdıizzmarit bunu yazdı
Ankara Çayyolunda komple bina kiraladık, 3 kat+bodrum şeklinde 4 farklı konsept olacak. Bayılanlar için havuz, acıkanlar için garajda türlü çeşitli yiyecekler de var (:
Giriş 80 lira, üç içki dahil. Alkol genel olarak ucuz olacak, bira 5 tekila 4 kokteyller 6-30 arası diye düşünüyoruz. Sık sık belli içki gruplarında 10-15 dakikalık indirimler olacak zaten. Gelirken kendi içkinizi de getirebilirsiniz sıkıntı yok. Dişi erkek oranı mantıklı olmak şartıyla katılmak isteyenler olursa haber edebilir. 18 yaşın altı kesinlikle yok, kuzenimdi kardeşimdi falan olmasın alamayız. Bir de park yeri sıkıntısı olacağını tahmin ediyoruz, taksi durağıyla anlaşmamız var, mümkünse kendi arabanızla gelmeyin.
vayy arkadaş.. okudum okudum duygulandım :D
çayyoluna git gel benim zaten 50 lira :D 80 lirada oraya..
ennnn az bi 50 de içeceğe gitse..
200 tl bi gecelik :/
izmarit in deidği güzergah otobüsü kullan odtüde inme devam et, ümitköy köprüsünde in ben seni ordan alırım :d gene 4 lira :D 2-3 kilo çekirdek, icetea, çikolata vs derken bide tekirdağ :D tekirdağ sonrası çay ıda evdeki çaylardan demleriz :d en fazla 30-40 lira :D
noluyor şimdi yılbaşında alternatif eğlence sendemi :D
-
TeRRoR bunu yazdıMaviGozluDev bunu yazdıBarisYigit bunu yazdıizzmarit bunu yazdı
Ankara Çayyolunda komple bina kiraladık, 3 kat+bodrum şeklinde 4 farklı konsept olacak. Bayılanlar için havuz, acıkanlar için garajda türlü çeşitli yiyecekler de var (:
Giriş 80 lira, üç içki dahil. Alkol genel olarak ucuz olacak, bira 5 tekila 4 kokteyller 6-30 arası diye düşünüyoruz. Sık sık belli içki gruplarında 10-15 dakikalık indirimler olacak zaten. Gelirken kendi içkinizi de getirebilirsiniz sıkıntı yok. Dişi erkek oranı mantıklı olmak şartıyla katılmak isteyenler olursa haber edebilir. 18 yaşın altı kesinlikle yok, kuzenimdi kardeşimdi falan olmasın alamayız. Bir de park yeri sıkıntısı olacağını tahmin ediyoruz, taksi durağıyla anlaşmamız var, mümkünse kendi arabanızla gelmeyin.
vayy arkadaş.. okudum okudum duygulandım :D
çayyoluna git gel benim zaten 50 lira :D 80 lirada oraya..
ennnn az bi 50 de içeceğe gitse..
200 tl bi gecelik :/
izmarit in deidği güzergah otobüsü kullan odtüde inme devam et, ümitköy köprüsünde in ben seni ordan alırım :d gene 4 lira :D 2-3 kilo çekirdek, icetea, çikolata vs derken bide tekirdağ :D tekirdağ sonrası çay ıda evdeki çaylardan demleriz :d en fazla 30-40 lira :D
noluyor şimdi yılbaşında alternatif eğlence sendemi :D
çekirdek icetea de rakip tanımam :D pringles ını kap gel :d
-
livane bunu yazdı
eskişehirde gördüm bu gün twentysix de tek kişi 99 tl sınırsız alkol. fotosunu çekp koycaktım ama garp olur şimd diye çekmedim :)
Vete buda bir ihtimal olabilir biizm için haberimiz olması iyi oldu :)
Birde adam gibi alkolsüz felan güzel bir eğlence biliyormusun ? Daha doğrusu gördünmü ?
-
adana-gaziantep-hatay bu civarda herhangi bi program bilen var mı?
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.. , -

