İlk Arabam (Tavsiye)
-
HoLyCat bunu yazdıAlfa romeo almada ne alırsan al :)
Bu adamın sözünü dinleyin :)
ben şahidim
-
İlk arabayı hor kullanacağın ve tecrübe yapacağın için piyasası olan satması kolay bir araba bak derim..
Civic olabilir..
-
Ben punto aldım çok memnunum ^^ öyle müthiş bişi değil ama ucuz, satılabilirliği var, çok büyük aşırı küçük değil, ilk araba için iyi bence. ikinci elleri istediğin bütçe aralığında.
-
Peugeot 307 hocam
-
hyundai getz tecrübeyle sabittir
sunyy2003 tarafından 16/Oca/14 01:55 tarihinde düzenlenmiştir -
ben ilk arabam olarak 2011 ford focus HB 2.5 kasa 1.6 100 hp aldım. hiç bilmezken araba üzerinde öğrendim herşeyi. çok ta memnunum..
o bütçeye daha düşük bir focus alabilirsin.
tüplü alırsan git bujileri tüplü için olanından bulup değiştir. benim araba gibi motora bujiden bir parça girmesin :)
şu an serviste bayağı masrafı çıkacak :)
-
myblackworldweb bunu yazdı
ben ilk arabam olarak 2011 ford focus HB 2.5 kasa 1.6 100 hp aldım. hiç bilmezken araba üzerinde öğrendim herşeyi. çok ta memnunum..
o bütçeye daha düşük bir focus alabilirsin.
tüplü alırsan git bujileri tüplü için olanından bulup değiştir. benim araba gibi motora bujiden bir parça girmesin :)
şu an serviste bayağı masrafı çıkacak :)
tüpü sen mi taktırdın focus larda tüple ilgili bir sıkıntı var en sonunda piston değiştirilmesi zorunda kalıyormuş aynı olay opel astra dada var
-
sunyy2003 bunu yazdımyblackworldweb bunu yazdı
ben ilk arabam olarak 2011 ford focus HB 2.5 kasa 1.6 100 hp aldım. hiç bilmezken araba üzerinde öğrendim herşeyi. çok ta memnunum..
o bütçeye daha düşük bir focus alabilirsin.
tüplü alırsan git bujileri tüplü için olanından bulup değiştir. benim araba gibi motora bujiden bir parça girmesin :)
şu an serviste bayağı masrafı çıkacak :)
tüpü sen mi taktırdın focus larda tüple ilgili bir sıkıntı var en sonunda piston değiştirilmesi zorunda kalıyormuş aynı olay opel astra dada var
atiker tüp takılı hocam 2. el almıştım tüp üzerindeydi. servis arabayı düzeltince tüpü takmayacağım bilgin olsun dedi. sonra sen istersen götürür taktırırsın dedi. araba tüpü kabul etmiyor arkadaş. bujiler istemiyor tüp için başka buji gerekli diyor. pistonlar değişecek sanırım benimde.
3 k masraf çıkar diye düşünüyorum.
-
DestinatioN bunu yazdıHoLyCat bunu yazdıAlfa romeo almada ne alırsan al :)
bu tarz yorumlara ayar oluyorum
alfa alma üretimi durdu, iflas etti, ülkeden çıkıyor vs dersin anlarız
geçen biri bu motor nasıl die soruyor gelen cevaplardan biri
"alınmaz"
:D
Yedek parça sorunu ciddi anlamda sıkıntı. Üstüne bakimi ve parcalari pahali... Yakit tuketimine gelirsek benzinle sevisiyor resmen.. 147 2007 kullanicisi olarak deneyimlerim bu.. Ha suana kadar sürüş olarak alfadan aldigim zevki başka aracta bulamadim.. -
20 bine çok temiz 2005 model corollalar var hoca alıcaksan onlardan al alternatif olar ww polo al 2000 model
tolgaStain tarafından 16/Oca/14 08:21 tarihinde düzenlenmiştir
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-2000-model-1.4-polo-comfortline-masraf-degisen-yok-150523109/detay
https://www.google.com.tr/search?q=2005+model+toyota+corolla&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=NXrXUuwch5LLA_COgKAF&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=638#facrc=_&imgdii=_&imgrc=aw3IHlCLJ_7VZM%253A%3BGGfIOMqEEBYLzM%3Bhttp%253A%252F%252Fresim.araba.com%252F2009%252F12%252F25%252Faafc7e97d99899c89b19e5f1a5e647ef.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.banaarababul.com%252Fsatilik-Toyota-COROLLA-16-SOL-Osmaniye-2005-2897816.aspx%3B300%3B225
