İlk Arabam (Tavsiye)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı
    Alfa romeo almada ne alırsan al :)

    Bu adamın sözünü dinleyin :)

    ben şahidim


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkroques61
    darkroques61's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    İlk arabayı hor kullanacağın ve tecrübe yapacağın için piyasası olan satması kolay bir araba bak derim..

    Civic olabilir..


    Kendine İyi Bak ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi

    Ben punto aldım çok memnunum ^^ öyle müthiş bişi değil ama ucuz, satılabilirliği var, çok büyük aşırı küçük değil, ilk araba için iyi bence. ikinci elleri istediğin bütçe aralığında.


    sigara değil, balık olan.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    narcobs
    narcobs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2010
    Erkek

    Peugeot 307 hocam

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    hyundai getz tecrübeyle sabittir

    sunyy2003 tarafından 16/Oca/14 01:55 tarihinde düzenlenmiştir

    tek bir an var ATA mın diz çöktüğü çalar harmandalı zeybek oynar bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    ben ilk arabam olarak 2011 ford focus HB 2.5 kasa 1.6 100 hp  aldım. hiç bilmezken araba üzerinde öğrendim herşeyi. çok ta memnunum..

    o bütçeye daha düşük bir focus alabilirsin.

     

    tüplü alırsan git bujileri tüplü için olanından bulup değiştir. benim araba gibi motora bujiden bir parça girmesin :)

    şu an serviste bayağı masrafı çıkacak :)


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek
    myblackworldweb bunu yazdı

    ben ilk arabam olarak 2011 ford focus HB 2.5 kasa 1.6 100 hp  aldım. hiç bilmezken araba üzerinde öğrendim herşeyi. çok ta memnunum..

    o bütçeye daha düşük bir focus alabilirsin.

     

    tüplü alırsan git bujileri tüplü için olanından bulup değiştir. benim araba gibi motora bujiden bir parça girmesin :)

    şu an serviste bayağı masrafı çıkacak :)

    tüpü sen mi taktırdın focus larda tüple ilgili bir sıkıntı var en sonunda piston değiştirilmesi zorunda kalıyormuş aynı olay opel astra dada var 


    tek bir an var ATA mın diz çöktüğü çalar harmandalı zeybek oynar bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek
    sunyy2003 bunu yazdı
    myblackworldweb bunu yazdı

    ben ilk arabam olarak 2011 ford focus HB 2.5 kasa 1.6 100 hp  aldım. hiç bilmezken araba üzerinde öğrendim herşeyi. çok ta memnunum..

    o bütçeye daha düşük bir focus alabilirsin.

     

    tüplü alırsan git bujileri tüplü için olanından bulup değiştir. benim araba gibi motora bujiden bir parça girmesin :)

    şu an serviste bayağı masrafı çıkacak :)

    tüpü sen mi taktırdın focus larda tüple ilgili bir sıkıntı var en sonunda piston değiştirilmesi zorunda kalıyormuş aynı olay opel astra dada var 

    atiker tüp takılı hocam 2. el almıştım tüp üzerindeydi. servis arabayı düzeltince tüpü takmayacağım bilgin olsun dedi. sonra sen istersen götürür taktırırsın dedi. araba tüpü kabul etmiyor arkadaş. bujiler istemiyor tüp için başka buji gerekli diyor. pistonlar değişecek sanırım benimde.

    3 k masraf çıkar diye düşünüyorum.


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    DestinatioN bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı
    Alfa romeo almada ne alırsan al :)

    bu tarz yorumlara ayar oluyorum

    alfa alma üretimi durdu, iflas etti, ülkeden çıkıyor vs dersin anlarız

    geçen biri bu motor nasıl die soruyor gelen cevaplardan biri

    "alınmaz"

    :D


    Yedek parça sorunu ciddi anlamda sıkıntı. Üstüne bakimi ve parcalari pahali... Yakit tuketimine gelirsek benzinle sevisiyor resmen.. 147 2007 kullanicisi olarak deneyimlerim bu.. Ha suana kadar sürüş olarak alfadan aldigim zevki başka aracta bulamadim..

    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
Toplam Hit: 5831 Toplam Mesaj: 46