folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder İlkokul 1.Sınıf Ödevi Yapabilen



İlkokul 1.Sınıf Ödevi Yapabilen

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    edit.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Forgotten One
    NigraSilva
    NigraSilva's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2009
    Erkek

    İlkokul birinci sınıfdaki çocuk o soruyu anlarsa yapar belki.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7714714
    7714714's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------

    1.sınıftaki çocuklar okumayı öğrenio cümle kurmak nerde kalmış :S yuh :| kadının hayal gücüne bak tabi 5.sınıftada prof çıkartır bu hızla 


    -----------------------------

    özel okullara bakıp ülke geneline göre politika hazırlıyor.bunlar kendi şartlarına göre politika hazırlamak yerine avrupadan kopyala yapıştır yapıyorlar.onlar ideal şartlarda okuyor benim 4. 5. sınıf öğrencim okuldan sonra işe gidiyor.ama bakan nerden bilecek bunu

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    Türk evladını zorluklardan çeke çeke lisede hala gerizekalı durumuna soktuk, Avrupadaki eğitime ve verilen önem bu verilen ödevin 2 katı sorumluluktur.Ama biz hala çocuklar daha çok gelişsin bu ödevi yapabilir diyeceğimiz yerine hala "bu kücucuk cocuk nası yapacak bu ödevi diyoruz" ilginç.


    https://t.me/pump_upp
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    real_agabey
    real_agabey's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    Çok kolaymış.

    Cevabı bknz: A-REX in imzası

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Prognate
    Prognate's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Kasım/2010
    Erkek

    Esconda bunu yazdı:
    -----------------------------

    Türk evladını zorluklardan çeke çeke lisede hala gerizekalı durumuna soktuk, Avrupadaki eğitime ve verilen önem bu verilen ödevin 2 katı sorumluluktur.Ama biz hala çocuklar daha çok gelişsin bu ödevi yapabilir diyeceğimiz yerine hala "bu kücucuk cocuk nası yapacak bu ödevi diyoruz" ilginç.


    -----------------------------

    Yapsana ödevi.
    Yapabiliyorsan tabiki. 


    İcap etmez.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    neonell bunu yazdı:
    -----------------------------
    SUPERBICO bunu yazdı:
    -----------------------------

    yapabilmem için soruyu anlamam gerek :|


    -----------------------------

    -----------------------------

    kitap okuduğuma pişmanım şimdi anlayamıyorum anlam verdiremiyorum.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    Prognate bunu yazdı:
    -----------------------------

    Esconda bunu yazdı:
    -----------------------------

    Türk evladını zorluklardan çeke çeke lisede hala gerizekalı durumuna soktuk, Avrupadaki eğitime ve verilen önem bu verilen ödevin 2 katı sorumluluktur.Ama biz hala çocuklar daha çok gelişsin bu ödevi yapabilir diyeceğimiz yerine hala "bu kücucuk cocuk nası yapacak bu ödevi diyoruz" ilginç.


    -----------------------------

    Yapsana ödevi.
    Yapabiliyorsan tabiki. 


    -----------------------------

    Daha eleştirel veya daha anlamlı bir yorum beklerdim senden bunu demen yerine ;)


    https://t.me/pump_upp
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    Nimet Çubukçu (Milli Eğitim Bakanı): Fatma Nur Serter Hanım’ın ve Muharrem İnce Bey’in dile getirdiği bir ödev, ilkokul birinci sınıf performans ödevine ilişkinÖ Gölbaşı Şehit Göçer İlköğretim Okulunda
    verilmiş performans ödevini ben yapamadım”, yani Sayın Serter “Ben de yapamadım” dedi... Okuldaki öğretmenimizden bilgi aldık, bu konuda bu soru yardımcı kaynak kullanılarak verilmiş bir performans
    ödevi. Ama ben her şeye rağmen merak ettim, birinci sınıflarda uygulanmış, dört şubede 120 öğrenci öğrenim görüyor, bütün öğrenciler bu ödevi doğru olarak anlamış ve yapmışlar.
    Muharrem İnce (CHP): İnanıyor musunuz? Aileleri yaptı Sayın Bakan.
    Çubukçu: Sizin moralinizi bozmak gibi olmasın ama Sayın İnce, ilkokul birinci sınıf öğrencilerinin hepsi bu ödevi tam olarak yapabilmişler.
    İnce: Siz yapın bunu, bir saat içinde siz yapın, bütün eleştirilerimi geri alacağım.
    Çubukçu: Ben yaparım Sayın İnce.
    İnce: Size 1 saat süre, siz YÖK Başkanıyla beraber yapın, eleştirilerimi geri alacağım.
    Çubukçu: Ben üniversite sınavında dereceye girerek girdim. Sizin derecenizi merak ediyorum, burada paylaşırsanız. Dolayısıyla, ben gireceğim bütün sınavlara girdim, başarmamam gereken konuları da başardım.
    İnce: Şimdi, elli yaşına yaklaştık, o performans ödevini bir saat içinde yaparsanız şu Genel Kurulu terk ederim, bir daha girmem, söz veriyorum.
    Çubukçu: Şimdi, burada sınav başarılarını yarıştırmayalım.
    İnce: Hayır, siz onu bir saatte yapın, terk edip gideceğim burayı.
    Nimet çubukçu Saçmalamış.. Kadındır saçmalar doğaldır.. Ben her zaman derim, Devlet işinde kadının yeri yok. diye   Al işte buda kadın, Cevap veremeyince rezil olacağını anlayınca başka kulvarlarda üstünlüğünü göstermeye çalışmış. Koyu akpciyim bilen bilir, Ama yanlışlarına tavizde veremem bu kadının burada olamsı ç.ok saçma, iki senede eğitim sistteminin içine sıçtı taklit taklit nereye kadar.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnaMuhalefet
    AnaMuhalefet's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek
    Hani cevabı???
    Kopya çekmek yok!, biri yapıversin :)
    Eğitime bak sisteme bak hizaya gel...

    Bir işi: " BİLMEYEN " ELEŞTİRİR, " AZ BİLEN " AKIL VERİR, " YAPAMAYAN " ÇAMUR ATAR, " BİLEN " YAPAR.
Toplam Hit: 11084 Toplam Mesaj: 62