İnancını Sağlamlaştırmak İsteyenlere
-
ya bunu bi şekilde facebookta paylaşmam lazım
-
edit ,pardon beyler
-
ilk 50 dakikasını izledim
herhangi kotu bişey gormedim
adam ne guzel muhabbet ediyor
-
tantum bunu yazdı:
-----------------------------
sikerim sizide yapacağınız yorumlarıda Aq'duklarım bi sike saygınız olsun.Buraya bi bomba buldum ortalığın ebesini sikersiniz diye konu açsam nasıl yapıcaz diyen 50 kişi çıkardı .Sokarım sitenize hadi sktrin gidin dahada girmem aq konuyu silin diye pm attık onu da sikleyen olmadı şimdi kfr ettik ya gelir siler biri konuyu benide banlayan adam temelli banlasın yoksa onunda aq :D
-----------------------------bu yorumu bende çoğu zaman kendi kendime söyledim site için.
ama 3-5 dingil varsa senin değil onların gitmesi lazım hocam
-
CasTeaL bunu yazdı:
-----------------------------
İzlemek için açtım, adam peşpeşe fıkraları sıraladı birindede küfür etti.Ciddiyetsiz video.
-----------------------------la porno botu yapan adam ciddiyetsiz video diyor :D
ama bu adamı ben takdir ediyorum.
birçok müslümandan daha fazla kuran okuduğuna eminim.
-
tantum bunu yazdı:
-----------------------------
sikerim sizide yapacağınız yorumlarıda Aq'duklarım bi sike saygınız olsun.Buraya bi bomba buldum ortalığın ebesini sikersiniz diye konu açsam nasıl yapıcaz diyen 50 kişi çıkardı .Sokarım sitenize hadi sktrin gidin dahada girmem aq konuyu silin diye pm attık onu da sikleyen olmadı şimdi kfr ettik ya gelir siler biri konuyu benide banlayan adam temelli banlasın yoksa onunda aq :D
-----------------------------şimdi mod siler silmesine de bunu okursa mod iki çift lafım var. diyoruz neden kalite düştü tbt'de. işte bunun gibiler yüzünden. şimdi bence bunun kefilini bile banlamak lazım. bir daha kesinlikle üye alımını açmamak lazım. kefil işini biraz daha olsun sıkılaştırmak lazım..
-
Ağzı iyi laf yapan bir cemaat mensubunun karşısına aldığı genç kitleyi etkilemek için yaptığı psikolojik konuşma. Yaptıkları soytarılıklara kılıfları hazırlamışlar,psikolojik altyapıyla empoze ediyolar.
-
tantum bunu yazdı:
-----------------------------
sikerim sizide yapacağınız yorumlarıda Aq'duklarım bi sike saygınız olsun.Buraya bi bomba buldum ortalığın ebesini sikersiniz diye konu açsam nasıl yapıcaz diyen 50 kişi çıkardı .Sokarım sitenize hadi sktrin gidin dahada girmem aq konuyu silin diye pm attık onu da sikleyen olmadı şimdi kfr ettik ya gelir siler biri konuyu benide banlayan adam temelli banlasın yoksa onunda aq :D
-----------------------------Bu yaptığın çok ayıp. Video'ya kimse bir şey demedi sadece ben konuyu paylaşma tarzın hakkında yorumda bulundum. Birbirimize iyi akşamlar dedikten sonra ki mesajların hiç birinde olumsuz bir yorum yok ne diye bunu yaptın ki şimdi
-
ulan gittin yurtta izlettiler bunları sana mal gibi özürlü adam aq sen bile etkisinde kaldınya şunun daha ne diim 12 senelik kardeşimsin sen yapma ya :D özürlü lan bu adam kaymış :D
-
Buremba bunu yazdı:
-----------------------------
tantum bunu yazdı:
-----------------------------
sikerim sizide yapacağınız yorumlarıda Aq'duklarım bi sike saygınız olsun.Buraya bi bomba buldum ortalığın ebesini sikersiniz diye konu açsam nasıl yapıcaz diyen 50 kişi çıkardı .Sokarım sitenize hadi sktrin gidin dahada girmem aq konuyu silin diye pm attık onu da sikleyen olmadı şimdi kfr ettik ya gelir siler biri konuyu benide banlayan adam temelli banlasın yoksa onunda aq :D
-----------------------------şimdi mod siler silmesine de bunu okursa mod iki çift lafım var. diyoruz neden kalite düştü tbt'de. işte bunun gibiler yüzünden. şimdi bence bunun kefilini bile banlamak lazım. bir daha kesinlikle üye alımını açmamak lazım. kefil işini biraz daha olsun sıkılaştırmak lazım..
-----------------------------Ahahaha sana rakip olduğundan bu adamı fişliyon dimi.Gel burda adam gibi konuya mal mal yorumlar yap.Adamı çığırından çıkarınca bak ne diyor de.Hadi canım orda.yandan yandan yürü.İstemiyorum seni bu sitede.
